Mrvexin
MotOrg ry
En sitä sano etteikö alppiteillä takajarrulla olisi mulle uusia ominaisuuksia, mutta noin niinkuin reipasvauhtisessa mutka-ajossa radalla keulan painuminen parantaa kääntyvyyttä. Tietty alpeilla vii olla että alas tultaessa nenä on jo niin alasuuntaan että on paikallaan takajarrulla laskea peräkin vähän alemmas ettei ihan nenälleen tjlla?
Jeps noin ajo menee sulamammaksi alastulossa, pyörä pysyy paremmin balanssisa ja kääntyy helpommin, samalla etujarrua voi vähän säästää yli kuumenemiselta. Samalla käsipaino vähenee..

. Tarkoitan vain että kun tulet mutkaan hieman liian reippaasti niin pieni takajarrun hipaisu ennen mutkaa auttaa. Ei tietenkään istu radalle jossa jarrutus on reippaampi. On varmaan ihan väärin kun tuntui herättävän paljon kommentteja 