seku
New member
Hyvä ohje, mutta kannattaa vielä täsmentää, onko kysymyksessä kylmä rengas ja vastaava paine ajolämpimällä on (?)Itse ajoin kyykyllä ja Monsterilla, yksin, siten että edessä oli 2.7 bar ja takana 3.1 bar (nämä siis kadulla).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä ohje, mutta kannattaa vielä täsmentää, onko kysymyksessä kylmä rengas ja vastaava paine ajolämpimällä on (?)Itse ajoin kyykyllä ja Monsterilla, yksin, siten että edessä oli 2.7 bar ja takana 3.1 bar (nämä siis kadulla).
Jos paineen ilmoittaa (katukäytössä) lämpimänä, niin oikean paineen laittaminen on lähes silkkaa arpapeliä.Hyvä ohje, mutta kannattaa vielä täsmentää, onko kysymyksessä kylmä rengas ja vastaava paine ajolämpimällä on (?)Itse ajoin kyykyllä ja Monsterilla, yksin, siten että edessä oli 2.7 bar ja takana 3.1 bar (nämä siis kadulla).
Katuajelussa en ole mennyt niin hifistelyyn että lämminpaineita olisin seuraillut. Kylmäpaineet kadulla ajettaessa on tarpeeks tarkat.Hyvä ohje, mutta kannattaa vielä täsmentää, onko kysymyksessä kylmä rengas ja vastaava paine ajolämpimällä on (?)Itse ajoin kyykyllä ja Monsterilla, yksin, siten että edessä oli 2.7 bar ja takana 3.1 bar (nämä siis kadulla).
Kavereilla on kulahtanut renkaat samaa tahtia .Tarkistahan rengaspaineet millä ajelet.Viime kesänä Bridgestone kesti 4200 km, michelin pilot power 6200 km nyt alla michelin pilot power ct2 ajettu 3400 km ja melkeen loppu !
Noi radalla käytettävät katukumitkin kestää katuajoa sellaiset 8 tkm oikeilla paineilla, joten katukäyttöön suunnitellut (touring) kumit tulis kestää huomattavasti enemmän.
En kyllä purematta niele tuota zetorilla 3200km kadulla = Michelin Pilot Power 2CT puhki.. ::kuvia::Kavereilla on kulahtanut renkaat samaa tahtia .Tarkistahan rengaspaineet millä ajelet.Viime kesänä Bridgestone kesti 4200 km, michelin pilot power 6200 km nyt alla michelin pilot power ct2 ajettu 3400 km ja melkeen loppu !
Noi radalla käytettävät katukumitkin kestää katuajoa sellaiset 8 tkm oikeilla paineilla, joten katukäyttöön suunnitellut (touring) kumit tulis kestää huomattavasti enemmän.
Osansa kulumiseen tekee varmasti pyörän teho.
Kieltämättä on tota kahvaa käännetty ronskisti niin suorilla kuin mutkien ulos tuloissa ja kovia jarrutuksia ennen sisään taittoja.
Paineet etu 2.9 ja 3.0 takana. Aina yksin liikenteessä ja ei laukkuja.
Niin ja se laitos on zzr 1400![]()
Ei oo epäillystä, ettei ohjeen antaja tiedä, mistä puhuu. Olen vain tehnyt sen havainnon, että yllättävän isolla osalla ei ole omaa mittaria, joilla kylmäpaineita mittailla. Käytännössä niitä siis mittaillaan siellä huoltoasemalla, sen mittarin tarkkuudella ja sinne on silloin jo ajettu, jopa niin, että paine mitataan yleisesti tankkauksen yhteydessä. Silloin kyseessä ei ole kylmäpaine, vaan ihan jotain muuta.Katuajelussa en ole mennyt niin hifistelyyn että lämminpaineita olisin seuraillut. Kylmäpaineet kadulla ajettaessa on tarpeeks tarkat.Hyvä ohje, mutta kannattaa vielä täsmentää, onko kysymyksessä kylmä rengas ja vastaava paine ajolämpimällä on (?)Itse ajoin kyykyllä ja Monsterilla, yksin, siten että edessä oli 2.7 bar ja takana 3.1 bar (nämä siis kadulla).
Eli nuo on siis kylmäpaineita.
Totta. Itse mittaan kotona nuo paineet, kompura+mittari ei nykyään paljoa maksa. Lämpimänä päivänä tuon renkaan lämpötilan laskua saa odotella tovin, että se on ns. "Kylmä".Ei oo epäillystä, ettei ohjeen antaja tiedä, mistä puhuu. Olen vain tehnyt sen havainnon, että yllättävän isolla osalla ei ole omaa mittaria, joilla kylmäpaineita mittailla. Käytännössä niitä siis mittaillaan siellä huoltoasemalla, sen mittarin tarkkuudella ja sinne on silloin jo ajettu, jopa niin, että paine mitataan yleisesti tankkauksen yhteydessä. Silloin kyseessä ei ole kylmäpaine, vaan ihan jotain muuta.![]()
pojat selvästi tietää miten ne ilmat tulee renkaisiin vaihtaa
Siinäpä oli hyviä neuvoja oikein roppakaupalla, älynjättiläinen toisensa jälkeen neuvoja tyrkyttämässä. Ei vaan, huumoripeliä, ja menihän tuossa muutama aika kun noita lueskeli ja välillä jopa piti kippurassa nauraakin.