Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samat sanat........Ei perk..... liian aikaisin laitoin seisontaan...![]()
JOVAIN ETTÄ MITÄ ?.... Sitte se kausi olis lakipykälien mukaan ohi ku ei oo noita talvirenkaita....
Eikös meillä ole se talvirengas pakko täällä suomessa?JOVAIN ETTÄ MITÄ ?.... Sitte se kausi olis lakipykälien mukaan ohi ku ei oo noita talvirenkaita....
![]()
........Naaaa, siis että mitä ihmeen talvirenkhaita ! MIKSI ?![]()
liityn joukkoon,liian aikaisin pyörä seisonnassa.Samat sanat........Ei perk..... liian aikaisin laitoin seisontaan...![]()
Noin, nyt se mopo on tallissa. Olkoon pakkoja tai ei niin siellä se nyt pysyy, muuten en kerkee rakentelee ollenkaan. 104km tuli yhteensä tänään. Hei hei kehät ja moottoritiet taas muutamaksi kuukaudeksi.Nyt olis 70km takana ja välietappi on tapiolassa. Vielä meinasin ehkä noin 50km kurvailla. Sitte se kausi olis lakipykälien mukaan ohi ku ei oo noita talvirenkaita. Jos viel näkyy mopo tänään ni se olen mä![]()
Oot saanu kortin takas120km tuli tänään ajeltua. Kivaa oli paitsi että sormet ja varpaat melkosen kohmeessa. Ehkä sitä vielä viikonloppuna...
Miten lie nuo talvirenkaat? Minkä pykälän?Sitte se kausi olis lakipykälien mukaan ohi ku ei oo noita talvirenkaita. Jos viel näkyy mopo tänään ni se olen mä![]()