Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajatko siis ilman housuja?Itse pidän mp-takin, kengät ja hanskat päällä AINA. Housuista joskus tingin, jos ei oo pidempi reissu edessä.
Joo tonhon vielä jenkkifutiskypärä niin ois aika Mad MaxEikö tämmönen olis aika hengittävä?
Alle ei tietenkään mitään, saa sitten sitä kredibiliteettiäkin!
![]()
Niin tai esim. huppari tai gollege ton päälle??Joo tonhon vielä jenkkifutiskypärä niin ois aika Mad MaxEikö tämmönen olis aika hengittävä?
Alle ei tietenkään mitään, saa sitten sitä kredibiliteettiäkin!
![]()
![]()
Piti sitten sanoa? Taidanpa itsekin alkaa vastailemaan joka viestiin "ei lisäämistä" ... Tai vaikka "en kommentoi"!!Eipä tohon lisäämistä.juu kyllä näin on.niin laiska en ole etten jaksais laittaa ajovarusteita päälle vaikka ajelis vaan kaupungissaKaikki ne on tärkeitä täydentäen toinen toisiaan.
Itse sanoisin, että nahka on viileämpää. Joskin ainoat kokemukset goreista on autokouluajoilta. Silloin päätin, että tekstiili kuuluu laskettelurinteeseen, eikä mopon selkään.Tää keskusteluhan otti hyvin tuulta alle![]()
Mulla on tollanen MP-asun gore ja aina päällä ainakin takki, mutta kertokaahan kumpi materiaali on kuumalla "viilempi/mukavampi" nahka vai gore?
<snip>
hyvä logiikka sulla...Jos ajaa vaan kaupungissa nykyisten kaupunkirajoitusten (40 aika monessa kaupungissa) mukaan, niin se on ihan saman vauhtista menoa kun fillarilla. Kuinka monta fillaristia ootte nähnyt nahkahaalarissa viime päivinä??
Matkalle ja maantielle tietty panisin kamat.