</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>
Siteeraus (jjm @ Elo. 16 2002,10:59)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Pistin Hondaan (VF750F) Laserin K2 putkiston lähinnä sen vuoksi, että alkuperäinen putkisto vaimentimineen alkoi muistittaa siivilää. Viimeinen niitti oli se, kun matkalle lähtiessä (pyörä täynnä tavaraa ja kovat valmistelut takana jne.) vasen änkkäri tippui tielle ensimmäisessä mutkassa... Saihan sen sitä matkaa varten kiinni teipillä ja rautalangalla - hyvä tuli
Alkuperäisessä putkistossa (4-1-2) oli LeoVincin vaimentimet, joten ihan alkuperäisestä ei ole tietoa. Laser toimi kaikin puolin hyvin, oli kevyempi ja helppo asentaa. Tehoista ja väännöstä on paha sanoa mitään, mutta ihan perstuntumalta keskialueella jo muutenkin mahtava vääntö saattoi vielä hieman lisääntyä. Aiemmin kierrokset tössähtivät punarajaan (10500) kuin olisi ajanut päin tyynyä, mutta Laserilla punarajan pystyi ylittämään, siis ihan kokonaan (tuli testattua ihan vahingossa, kun en oikein koskaan tottunut V-koneen ääneen)! Moottoritiellä kunnon kiihdytyksessä menon hyytyessä vilkaisin kiekkamittaria ja kierrokset oli yli alueen, eli yli 13000... Putkella oli siis selvä vaikutus.
Kone kävi sopivasti rikkaalla, niin myöhemmin ilmanputsari tuli vaihdettua K&N:ään, joka sekin oli varsin laadukas tuote. Senkin pistin lähinnä siksi, että se oli reilun satasen (silloin oli käytössä markat...) kalliimpi kuin tavallinen, ja takuuta on kuitenkin miljoona mailia tai kymmenen vuotta. (Kumpihan tulee mopolla ensin täyteen?)
Nykyisessä jammussa onkin sitten kaikki vakiota.
--Joona[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ihan mielenkiinnosta, mikä rekkari tuossa hondassa oli? Ajattelin vaan, että sattuiko olemaan sama mikä mulla joskus oli