• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Teline

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PHVAARA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

PHVAARA

New member
Onkohan missä myynnissä telinettä videokameralle, jolla kameran saa kiinni tankin päälle?

Vai täytyykö soveltaa omat kiinnikkeet...

Sijottelua helpottaa huomattavasti, kun ostaa erillisen kynäkameran ns. bullet camin.. Siinä on pelkkä optiikka ja videoulostulo, joka liitetään videokameran inputtiin.. Kamera vaan reppuun jemmaan ja bullet cam vaikka teipillä pottaan kiinni.

Sijottelua helpottaa huomattavasti, kun ostaa erillisen kynäkameran ns. bullet camin.. Siinä on pelkkä optiikka ja videoulostulo, joka liitetään videokameran inputtiin.. Kamera vaan reppuun jemmaan ja bullet cam vaikka teipillä pottaan kiinni.
Eikös tuo kynäkamera toimi pelkästään niissä kameroissa, joissa on AV-in/out liitäntä, halvemmissa (esim. meikäläisen kamerassa) löytyy pelkkä AV-out ja näin ollen bulletcam ei toimi. Olenko elänyt väärässä uskossa?

Ja jos itse haluaa rakennella, löytyy ainakin täältä jotain apua.

Eikös tuo kynäkamera toimi pelkästään niissä kameroissa, joissa on AV-in/out liitäntä, halvemmissa (esim. meikäläisen kamerassa) löytyy pelkkä AV-out ja näin ollen bulletcam ei toimi.
Nimenomaan.. inputti tarvitaan.
No sitähän minäkin.

Tuolta saa näköjään noita bulletcameja tilattua, hinta-laatu suhteesta en osaa sanoa(ilmeisestikin toimittavat Suomeen):
http://www.bulletcam.com/

Onko kokemuksia bulletcamin kuvanlaadusta?
Hyvissä niissä on todella hyvä kuva.. huonoissa ei.. Valovoima ja optiikan laatu on tärkeä osa, ihan niinkuin muissakin kameroissa. Automaattisen valotuksen ja valkotasapainon toiminta vaikuttaa myös paljon.

Netistä löytyy helmetcam-videopätkiä kun vähän googlesta kaivaa..

Kynäkameroita löytyy myös täältä -> www.viosport.com. Slednecks pätkissä on käytetty noita kameroita ja kuvanlaatu on niissä ihan hyvä. Merkillä on myös jällenmyyjä Norjassa -> www.hjelmkamera.no Itse ajattelin ehkä ostaa moisen vempaimen kesemmällä, juurikin tuolta norjasta(uusi malli tulee huhtikuussa...). Viosportin sivuilta voi myös tarkistaa toimiiko vempain oman kameran kanssa ja mukaan taisi tulla myös kaukosäädin...
AC3.jpg

Kynäkameroita löytyy myös täältä -> www.viosport.com. Slednecks pätkissä on käytetty noita kameroita ja kuvanlaatu on niissä ihan hyvä. Merkillä on myös jällenmyyjä Norjassa -> www.hjelmkamera.no Itse ajattelin ehkä ostaa moisen vempaimen kesemmällä, juurikin tuolta norjasta(uusi malli tulee huhtikuussa...). Viosportin sivuilta voi myös tarkistaa toimiiko vempain oman kameran kanssa ja mukaan taisi tulla myös kaukosäädin...
AC3.jpg
Löytyskö noita suomesta myynnistä?
Tai vaikka saksasta, mutta nettisivut sais olla englanniksi.

Norja ei taida olla EU maa, joten sieltä ei viitsi tilailla.

Mites Reliatec? Pystyttekö hommaamaan noita
sopu hintaan?

Eiks se ollut edelliskesänä, oli ainakin sama sankari mun ratapäivällä viimekesänä. No itsellä kanssa ollut mielessä joskus tuo kamera hommeli. Josko vaikka tuollaisen putkimallin saisi kiinni katteeseen sinne etusen lähistölle ja vaikka toinen takasen lähistölle...

Eiks se ollut edelliskesänä, oli ainakin sama sankari mun ratapäivällä viimekesänä. No itsellä kanssa ollut mielessä joskus tuo kamera hommeli. Josko vaikka tuollaisen putkimallin saisi kiinni katteeseen sinne etusen lähistölle ja vaikka toinen takasen lähistölle...
joo taispa olla -03 kesä jos "getaway oulu" pätkän kuvaajasta puhutaan. montako rykköstä se on tähän mennessä tuhonnut?
033102bebe_1_prv.gif

Vahan aiheen vieresta, mut...

Mahtaako tuota getaway oulu patkaa loytaa enaa mistaan?

Alumiinisia mallikohtaisia kameratelineitä mopoihin
t_3130.jpg

saa tilattua vaikkapa vaikkapa täältä.

Toimitukset nopeasti, hintaa tulleineen ja veroineen palttiarallaa 100€.

Back