Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.




Sponsorointi on eräänlaista nykyaikaista markkinointia jossa urheilija tai joku muu hankkii tarroja tai kangasmerkkejä.![]()
Mä olen ymmärtänyt että niitä tarroja vastaan saa joko rahaa tai ko.tuotteita!

Paha sillä on rallissa pärjätä jos on 70 heppaa ja yli 200 kiloa.

Uskaltaako tehdä tulkinnan että "Iconic heritage colors with historic Dakar factory race bike influence" ei mielestäsi riitä Rally-arvonimen saavuttamiseen?![]()
En kyllä ymmärrä näitä kommentteja, jossa tämä dumataan alitehoiseksi ja ylipainoiseksi.
Tässä yhden vetomiehen tyylinäyte, ihan mukavasti näyttää liikkuvan yli 200 kiloiseksi seikkailupyöräksi.
https://www.youtube.com/watch?v=s6kEov50GPY
Koheltaja sanoi:Ei huonosti ylipainoiselta, alitehoiselta pyörältä missä on surkea alusta eikä ole sähköisiä kuljettajan avustimia. Näin on monesti foorumeilla kirjoitettu joten se on varmaan totta![]()
Ehkä osasyynä on se, että laite on alitehoinen ja ylipainoinen - jos sillä haluaisi rallia ajaa maastossa, soratiellä, maantiellä tai radalla. Nuo videon temput ja enemmänkin voisi aivan samalla tavoin tehdä 71-vuosimallin HD 350 sprintillä tai vanhalla XT:llä. Sinänsä asiassa ei ole mitään ongelmaa; jos tarvitsee soratiecruiserin soratielle, siihen koloon laite varmaan sopii hyvin, kuten myös Bemari/Loncin/Kymco 650 gs.

Liian vähän tehoa, mutta kuitenkin 50-70% vähemmän tehoa riittäisi samaan ajokokemukseen
Ja harvoinpa niitä puntojakaan näkee, jotka poistuvat valoista 0-100km/h alle 4,5 sekunnin.
Kuullostaa siltä, että vetomiehen on joskus punto ohittanut. Jostain syystä nyt rupesi kiinnostamaan mitä ukon tallista löytyy
