Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No riippu hieman siitä mitä punosletkua ostat. Teflonpinnattu termoplastinen letku maksaa paljon (muistaakseni 29€/m) sekä banjoliittimien hinnat vaihtelevat sen mukaan onko kyseessä prässätty vai kierrelliittimellä liitetty banjo. Itse sain ko. kilkkeet yritysalennuksen kera ja otin teflonletkut irroitettavilla liittimillä mutta Matti Meikäläisen ei kannata niitä ostaa sillä hintaa tulee enemmän kuin valmiissa sarjoissa.njaa'a.. itse maksoin 2 metriä punosletkua + 4 mutkabanjoa vähän päälle 60egee..
jos toi on kallista, niin sit ei voi kyllä mitään.![]()
Tuohon laitat pikkasen lisää (siis muutama eero) ja menet lähimpään mp liikkeeseen ja tinkaat goodridgen letkut, eikä tarvii kasata itse, vain asennus ja pitää ja toimii takuulla.njaa'a.. itse maksoin 2 metriä punosletkua + 4 mutkabanjoa vähän päälle 60egee..
jos toi on kallista, niin sit ei voi kyllä mitään.![]()
njoo, just tota TEFLON letkua otin 2m ja banjot kierreliittimillä.No riippu hieman siitä mitä punosletkua ostat. Teflonpinnattu termoplastinen letku maksaa paljon (muistaakseni 29€/m) sekä banjoliittimien hinnat vaihtelevat sen mukaan onko kyseessä prässätty vai kierrelliittimellä liitetty banjo. Itse sain ko. kilkkeet yritysalennuksen kera ja otin teflonletkut irroitettavilla liittimillä mutta Matti Meikäläisen ei kannata niitä ostaa sillä hintaa tulee enemmän kuin valmiissa sarjoissa.
Juups, kierrekiinnitteisiä liittimiä tarkoitin. Niillä on muistaakseni ovh. hinta n. 10e/kpl.njoo, just tota TEFLON letkua otin 2m ja banjot kierreliittimillä.No riippu hieman siitä mitä punosletkua ostat. Teflonpinnattu termoplastinen letku maksaa paljon (muistaakseni 29€/m) sekä banjoliittimien hinnat vaihtelevat sen mukaan onko kyseessä prässätty vai kierrelliittimellä liitetty banjo. Itse sain ko. kilkkeet yritysalennuksen kera ja otin teflonletkut irroitettavilla liittimillä mutta Matti Meikäläisen ei kannata niitä ostaa sillä hintaa tulee enemmän kuin valmiissa sarjoissa.
Mitä meinaat irrotettavilla liittimillä? Siis kierreliittimet vai?![]()
Siis tosta hinnastahan se letku makso vitusti, ei ne banjot maksa paskaakaan..Muistin hinnan snadisti väärin, sori, se oli vähän päälle 70egee ja tosiaan alennuksia kandee kysästä![]()
![]()
kasasin itse ne letkut joten sekin varmaan laskee hintaa..![]()