• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tervehtiminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulee kyllä moikkailtua jos se on kussakin tilanteessa mahdollista, ainakin päätä tulee nyökättyä jos ei muuta ehdi/jaksa. Customeilla ajelijoitakin tulee moikkailtua vaikka jotenkin tuntuu, että tuo ryhmä harvemmin moikkailee, tiedä sitten mistä johtuu :D

Olikohan minulla vähän samanlainen tilanne... Kun sanoin etten ikänä ole mitään tehnyt niin virkamies epäili että kohta väitän vielä etten ollut siellä päinkään (lukeekohan tätä foorumia..) ... johon totesin että se en edes ollut minä... :p

Ite moikkailen fiilis pohjalta ja ajotaitojen rajoissa mutta tänään ylläri pylläri joku kevari kuski moikkas takasin enään listasta puutuu virallinen liivikuski ja mopo skootteri.
Huomenna jatketaan morottelua jos ei karmeesti sada.

Kaupungissa ja motarilla tulee harvemmin moikatua,mutta mitens nämä heebot,kun käsi nousee todella korkealle taivasta kohti,että melkeen nousee ilmaan,tai paras oli tänään,motoristi tulee vastaan jollain hd:lla ja sieltä nousee takavasemmalta,niin helkkarinmoinen käpälä siihen sivulle,että ei siihen voinut olla vastaamatta(tulipa muuten heti parempi fiilis :) ,moni kyrvän sisällä nauraa,jotkut katsovat pitkään,jotkut ei reagoi mitenkään,ihan sama mulle.Ite moikkaan kevareille aina esimerkkiä näyttäen,poliiseille en moikkaa ennää,turhan takia.

Viimeksi muokattu:
Vaikka kulkineena on H-D niin kaikki vastaan tulijat olen moikkaillut. Tietysti risteykset ja motari ovat asia erikseen.

On se hienoa että meillä morotetaan. Täällä englannissa ei moroteta ollenkaan. Morotuskäsi olis se kaasukäsi joten morotus aiheuttais vähän ylimääräistä puuhaa (kytkin pohjaan).
Erikoista, Skotlannissa moroja tuli melkein jokaiselta vastaantulleelta mopolta. Tyyli oli useimmilla vasen käsi lippaan sotilastervehdysmäisesti, mutta tusinan verran tuli myös ihan orkkimoron tyyppisiäkin, (vasemman käden) etusormi korkealle kohti taivasta.

Erikoista, Skotlannissa moroja tuli melkein jokaiselta vastaantulleelta mopolta. Tyyli oli useimmilla vasen käsi lippaan sotilastervehdysmäisesti, mutta tusinan verran tuli myös ihan orkkimoron tyyppisiäkin, (vasemman käden) etusormi korkealle kohti taivasta.

No joo, ehkä Skotlannissa mutta ei Englannissa.

Aina moikkaan kun huomaan / tajuan joko tassulla tai sitten edes nyökkäämällä. :WAZAAP: Ja tosissaan kaikkea mikä näyttää moottoripyörältä, skootterista spyderiin. Mopoja en moikkaa mikäli se siltä näyttää joskus niitäkin "vahingossa".

No jopas, tänään kaksi mp-poliisia ajeli vastaan ja molemmilta tervehdys...ei turhan usein oo heiltä tassu tangosta irronnu ainakaan täälläpäin ennen :)

Moottoripyöräpoliisi morjesti kaupungin keskustassa kun ajeli vastaan ja tietty vastasin siihen, toki pään nyökkäyksellä mutta kuitenkin:WAZAAP:

Mua noi moottoripyöräpoliisit aina tuijottaa siihen malliin, kun olisin syönyt niiden eväät. Taitavat kattella kateellisina, kun eivät pääse V4 koneella ajelemaan.

:WAZAAP:

Kyllä sitä lapasta tulee tarjoiltua. Tässä joku aika sitten, tuli vastaan mustion kulmilla kaksi kustommopoa, tais olla jaappanilaisia, ja jätkillä vielä nahkat kiilsi uutuuttaan. :D Morotin, mut eka ei mitään virkannu, ja toinen katteli toiseen suuntaan ihan varmuuen vuoksi. Ei tainnut olla mun habitus kunnossa, kun kurainen enska alla,ja kuskilla kauhtuneet tekstiilit päällä..

Nää kuskit on myös hauskoja, ku oottelee et moikkaako toi, vai eikö moikkaa :) vähän meinaa nousta hanska, mut ei sit kuitenkaan ku toi ei moikannu ekana :DD

joo ja mä moikkailen mopokuskit,yms. Ei oo multa pois. Skootteritkin saavat lapasta jos vastaan tulee.

No joo, ehkä Skotlannissa mutta ei Englannissa.
Skotlannissa ajellessani kaikki morjenstivat - mutta eivät kädellä (koska se on kaasulla?), vaan nyökkäämällä. Erikoista oli se, että nyökkäys tehtiin sivulle eikä eteenpäin. Näytti siltä kuin olisi ollut vettä oikeassa korvassa. :D

No jopas, tänään kaksi mp-poliisia ajeli vastaan ja molemmilta tervehdys...ei turhan usein oo heiltä tassu tangosta irronnu ainakaan täälläpäin ennen :)

Eilen myös Siilinjärvellä moikkasi Maaningantiellä vastaantullut MP-poliisi reilusti.:)

Kesällä tuli työpaikalle asioimaan nuori kaveri pyörävarusteissa. Samalla TERVEHTI mitä voimaperäisin tuoksusekoitus hyttyskarkoitetta ja rehellistä hienhajua :grin: Pakkohan sitä kaveria oli jututtaa. Oli jo muutaman päivän ollut reissussa telttamajoituksessa. Hemmetti että tuli välittömästi hyvä mieli siitä, että joku vielä jaksaa reissata kotimaassa noinkin.

Tänään aamupäivällä ajelin tiellä 3200 Luopioisesta Padasjoelle päin. Muutama kilsa ennen T-risteystä (3200 ja 53 tie) tuli vissiin 20 prätkää vastaan. Oli pakko laskee kättä välillä alas sen verran pomppunen tie oli, vaikka sattukin suoran pätkä sopivasti. Mutta kai se morotus meni kaikille. :)

Teneriffalla ajellessa tuli kyykky vastaan, ja sen kuski nosti vasemman käden suoraan ylöspäin nyrkissä. Muistelisin että tämä on joidenkin eurooppalaiskuskien tapa. Osaako joku sanoa tarkemmin mistä oli kyse? Niin ja itse vastasin toki orggimorolla :orgmp:

Back