Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tunnistat edestäpäin että kyseessä on rakenneltu HD?Kyllähän tuota tulee kaikkia moikkailtua,50cc-2300cc ajeleville,mutta kun tulee vastaan rakenneltu HD niin ei kannata edes yrittää........turhaa irrottaa käsi tangosta,mutta kaikille muille![]()
Saabistina ei tule morotettua toista saabistia, tuntee vain myötähäpeää ja valuu enemmän ratin ja penkin väliin ettei kukaan näkis...Ja Saabistit, vai vieläkö nykyään?Ja bussikuskit, ja nyt en tarkoita busakuskejaNykyään osa raskaasta liikeenteestä moikkailee ja caravaanarit. Jonkinlaista ryhmäkäyttäytymistä kenties.![]()
![]()
Meillähän on oma kerhokin...
Juu kyllä sitä ennen morjesteltiin kun Saabit oli vielä Saabeja. Nyt kun ne alkaa olla ooppeleita, niin eipä morjestella enää. Itse asiassa joskus Saab 900 aikoihinkin jo alkoi morjestelu vähentyä kun merkkiä alkoi olla enemmänkin liikenteessä.Saabistina ei tule morotettua toista saabistia, tuntee vain myötähäpeää ja valuu enemmän ratin ja penkin väliin ettei kukaan näkis...Ja Saabistit, vai vieläkö nykyään?![]()
Pyörällä on tullu tänä kesänä huomattua että yhä useampi ei morota takas.Itse asiassa tuntuu että yhä harvemmin tulee edes pyöriä vastaan?! Ja kyllä joskus jos ei vastakaikua tule, tulee kypärän sisällä kiroiltua. S****nan amatöörit...
Mutta kaikki morotetaan!![]()
Niin no, kaipa se on yksilöllistä. Vaikka ite hoodeella päristelen niin käpälä nousee ilmaan, tuli vastaan millanen pyörä tahansa (paitsi skoottereita karsastan..Ite pyrin morottamaan aina reilulla kädellä kaikkia motoristejasen oon kyllä huomannu, että kaikki kyykistelijät eivät takaisin morota (tai sitten en vain huomaa, nouseeko ne pari sormea siitä kahvalta
)![]()
Hassua. Ite näen asian aivan toisin päin. Varsinaisesti morottamatta jättämisiä en reagoi kun kyseessä voi olla mikä syy hyvänsä, mutta ainoastaan HD ukkojen kanssa on käynyt niin, että vastaantulija kääntää pään poispäin kun heilutan lapasta. Eikä tuossa ole eroa tulenko rykkösellä vai pikku-fasulla vastaan.
Ite en keksi muuta syytä kuin sen, että mulla on väärän merkkisiä mopoja.
Eilissä päivänä tuli kaksi likkaa skootterilla vastaan ni johan niillä oli lapanen korkealla ilmassa pitkän matkan päästä.. että näin tytöiltä. Kyllä siinä mieli kirkastuuMoikkailen yleensä kaikkia vastaantulevia motskiaja niiden lisäksi nättejä tyttöjä skoottereiden puikoissa...![]()
![]()