oliver hardy
yrittäjä
Helsingin Sanomat uutisoi päivän lehdessä tuoreen ruuhkamaksuselvityksen suosituksista sekä sen myötä mahdollisesti valtakunnassa siirryttävälle kilometripojaiselle hinnoittelulle.
Ajoneuvon verottamisesta siirryttäisiin entistä enemmän ajoneuvon käytön verottamiseen tarkoituksena tuoda liikennepolitiikan päättäjien käyttöön tehokas ohjauskeino.
Ensiaskeleet voitaisiin ottaa pääkaupunkiseudulla siten, että vyöhykkeeseen kuuluisi Helsingin lisäksi neljätoista ympäröivää kehyskuntaa Hyvinkäätä myöden.
Autoilija pulittaisi enintään kuusi euroa päivässä ja yöksi kolehtihaavi pantaisiin nurkkaan.
Tiedä pitäisikö asialle itkeä vai nauraa.
On tässä varmasti pureskelemista myös meillä Orggilaisilla, mutta ehkä löydämme asiasta ne meille kaikille tarpeelliset positiiviset puolet.
Ajoneuvon verottamisesta siirryttäisiin entistä enemmän ajoneuvon käytön verottamiseen tarkoituksena tuoda liikennepolitiikan päättäjien käyttöön tehokas ohjauskeino.
Ensiaskeleet voitaisiin ottaa pääkaupunkiseudulla siten, että vyöhykkeeseen kuuluisi Helsingin lisäksi neljätoista ympäröivää kehyskuntaa Hyvinkäätä myöden.
Autoilija pulittaisi enintään kuusi euroa päivässä ja yöksi kolehtihaavi pantaisiin nurkkaan.
Tiedä pitäisikö asialle itkeä vai nauraa.
On tässä varmasti pureskelemista myös meillä Orggilaisilla, mutta ehkä löydämme asiasta ne meille kaikille tarpeelliset positiiviset puolet.