TM kauden aloituskinkerit 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli täs kans mieleen kun mulla on se hotellihuone varattu, jos jollain väsy yllättää ja rahat finito pistää mulle yv:tä niin pistän lisää infoa tost huoneesta, eikä maksa mitää :D

Sori jätkät, tuli eilen harjoteltua tulevaa ja nyt on sellanen jysäri et auton rattii oo mitää asiaa :rant:
Eiköhän viikon päästä messuilla törmäillä ja tuoppeja kallistella. Kyl ny vituttaa :no:
Bussi, taxi, juna, lentokone, kaveri heittää?? Pari loiventavaa pohjille jos ei muuten kykene suorittamaan siirtymää.

Kiitos hienosta illasta. Paikka oli meille just sopiva! Videot toi taas kaudenaluskuumeen esiin, jo tälleen tammikuussa. Ruoka ja seura oli ihan huippua. Mielenkiinnolla sivusta seurasin Scuuban ja muiden rataniilojen mutterinvääntöjä :)

E. vielä superbonarit Tatelle, MarkoH:lle ja Hansulle logistiikkajärjestelyistä :thumbup:

Kiitosta täältäkin Markolle ja kaikille muille! Huippu ilta hyvässä seurassa, näitä lisää :)

Meillä oli vieraana Folke West! Suoraan Kuubasta.

WP_20160131_01_37_25_Pro_zpsyvyfhxcj.jpg

Kiitoksia mukavasta ehtoosta mukana olleille ja tietty erikoismaininta Markolle järjestämisestä.
Kuljetuspalvelukin toimi erinomaisesti, kiitokset Marko_H ja jajuntun kuljetuksista.
Kausi alkaa lähestymään uhkaavasti joten seuraavaksi sitten lenkin äärellä tapaamisia :thumbup:

Olihan mukavata. Mikäs näitä on järjestää kun porukka on näin ihkua. Nähdään messuilla:bye:

Kiitokset illasta, niin seurasta kuin järjestelyistä :thumbup: Tästä se kausi taas kohta lähtee hyvällä porukalla

Kiittää. Kovasti piti alkaa laittaan mopoa, kun fiilikset kyllä hiukan palaili. Mutta lähinnä muuta siivoomista ollu päivä.

Kevättä kohti.

Kiitokset täältäkin, oli ihan hauska (vaikkakin lyhtyt) ilta erinomaisessa seurassa.

Ei tullut edes noottia, vaikka taisin tehdä kaikki mahdolliset etikettivirheet (Olin tissuttelematta, saunomatta & tulin/lähdin autolla.)

Kelit näyttävät kyllä ainakin toistaiseksi siltä, että helmikuussa voisi nipinnapin saada jo katupyöräletkankin aikaiseksi. (Mä voin sponssata Jasu75:lle vaikka parit puuvillahanskat lisää, ettei pääse unohtamaan miten kivaa ilman kahvalämppäreitä on ajella.)

Back