Toinenkin väliluokka

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täytyy kyllä sanoa tähän...että vähän ajan jonka olen viettänyt täällä foorumilla, niin tämä aihe on jo puitu ainakin 10 kertaa... totta on tuo yllä kirjoitettu että se ketä  pyörää käskee on ihan itse vastuussa siitä, meneekö kotiin huilailemaan vai pilven reunalle. Olipa sitten alla busa tai pv50.
Niinpä. oli aivan pakko alkaa provoilemaan tuolla alussa, kun alkaa vituttamaan nää samat aiheet. En mä sitä, etteikö asioista saisi/pitäisi keskustella, mutta näitä ketjuja alkaa olemaan vähän liikaa.
Emmä löytäny haulla yhtään aihetta jossa puhuttais alkutehorajan muuttamisesta, toisesta väliluokasta tai muusta mitä ajattelin kun triidin alotin. Keskustelu ny vaan meni tähän tarvitaanpas eipäs tarvita 100kW
nixweiss.gif
 
Emmä löytäny haulla yhtään aihetta jossa puhuttais alkutehorajan muuttamisesta, toisesta väliluokasta tai muusta mitä ajattelin kun triidin alotin.
Älä masennu. Toi "Haku" on oikeasti tosi huono! Aivan surkea!

Silloin jos tarvitset ainoastaan yhtä sanaa, niin se jopa toimii. Mutta yhdistelmähauissa se on luokattoman huono: kokeile vaikka hakea "XJR vakuutukset" ja hämmästy!
bawling.gif
 
Heippa..

Vastahan tuolla oli topic jossa oli 6 satasella ajellut kaveri ajatellut vaihtaa 16000 km jälkeen isompaan ja huollossa huomanneet et se oli kuristettu..( 25 Kw).. Ja vot tehot lisäänty ja ei tarvinnut vaihtaa mopedia... joten luulen et nykyiset rajat on erinomaisia ja onhan ne meidän äänestämien päättäjien aikaansaannoksia.
 
Niin, koulussa kerrottiin jotain ihmisen biologiasta. Jos et ollut tunnilla, niin tässä pikainen kertaus. Mies laittaa jäykistyneen siittimensä naisen emättimineen ja liikuttaa sitä edes takaisin. Kun homma on ohi, niin on mahdollista, että 9 kuukauden kuluttua syntyy pieni ihminen. Siten näitä ihmisiä sikiää.

Kuullostaako tutulta?
 
Suomessa on maksiminopeusrajoitus 120. Kyllä hieman (paljon) pienemmilläkin tehoilla noihin nopeuksiin päästään.
Ai niinpä tietenkin, ei muuta kun piikit alle kaikille
033102beer_1_prv.gif
No nyt päästiin meikän, kukkahattusedän mieliaiheeseen
buttrock.gif

Näin on! ei muuta kun maahantuontikielto kaikille muille paitsi fude-skoottereille
biggrin.gif


Tuli joskus taannoin ihmeteltyä, mikä viha ihmisillä (motoristeilla?) on turbopyöriä kohtaan.

Tylyttäjähän varmaan tietääkin milloin mopossa on liikaa tehoa,
Mutta muille hurskastelijoille suosittelisin tutustumista einsteinin kaavoihin...
Liian tehokas prätkä on näet kuin valon nopeus, mitä lähemmäksi päästään, sen vaikeampaa on petrata. ja tavoite pysyy saavuttamattomana.
idea3.gif
 
Niin ja itse aiheesta: Ehdottomasti ainakin viisi eri teho- ja ajokorttiluokkaa lisää prätkille
biggrin.gif

Ja kunnon rahastus joka portaaseen, sehän meillä osataan...
Kyllä verok... eikun siis liikenneturvallisuus kohenee
tounge.gif
 
Suomessa on maksiminopeusrajoitus 120. Kyllä hieman (paljon) pienemmilläkin tehoilla noihin nopeuksiin päästään.
SIIS OMG!!!! Ei voi paremmin sanoa...

Kyllä MP:stä puhuttaessa ollaa aina voivottelemassa noita suuria tehoja...

Onkos kukaan millon viimex kattonu autokuvastoja? Eikös siellä mainosteta autoilla että uudessa volvossa 240 hevosvoimaa ja niin edelleen???

Jos ruvetaan moottoripyörien tehoja laskemaan tai poistamaan liikenteestä siks että niillä ON MAHDOLLISTA ajaa rajoituksia kovempaa, niin poistakaa sit samantien liikenteestä kaikki uudet automallit jotka kulkee yli 120km/h. Eli kuristetut koppi-Ladat vaan kaikille... Katotaan sen jälkeen kuinka kauan tekee mieli vittuilla moottoripyörien tehoille....

Ei sen korkean tehon pointti (ainakaan itselläni) ole se että pitää ajaa mittarit tapissa koko ajan... päinvastoin... Kovaa ajaminen on varsin perseestä pitkän päälle... Mutta se teho siellä kahvassa on se mikä siitä ajamisesta tekee niin ihanaa vaikka ajaisikin vain 50-80km/h...

Ohitustilanteissa noi korkeat tehot pääsee hyvin oikeuksiinsa. Rupesin tossa uuden mopon ostomatkalla sadattelemaan useampaan kertaan kuinka 100:n alueella lähin ohittaa autoja jotka ajaa 80km/h... Siitä jonosta ku -83 Corollalla lähet ohittaa sit yhtä autoa ni ku EI SAATANA KIIHDY MILLÄÄN. Kesti yhen auton ohittaminen ikuisuuden... Samassa ajassa tehokkaalla prätkällä ampuu ohi 6 auton jonosta eikä mitää huolia ohitukseen kuluvasta ajasta... Tossa mielessä sanoisin että noi korkeat tehot on helvetin turvallisia koska niillä sentää pääsee nopeasti kovempaa jos on tarvis...

Jos jollain on kusta päässä ja ajaa 99% ajasta kahtasataa ni tartteeko noitten idioottien takia ruveta asiallisesti liikenteessä liikkuvien nautintoja riistämään??? Yhtä lailla jää ylinopeudesta kii autoja jotka vetää yli kahtasataa tutkaan motareilla... Pitäskö näiden junttien takia ruveta kuristamaan henkilöautoja sillee että maximinopeus olis 120-130km/h.... Varmaan ajonautinto melkoinen ku kiihdytys 0-80km/h kestää minuutin...

Miettikää ny helvetti vähä mitä puhutte...
On sitte kyse autosta tai moottoripyörästä ni se teho on tehty sinne alle lähinnä ajomukavuuden aikaansaamiseksi. Se että kuinka väärin porukat käyttää tehoja autoissa/mopoissa on sitte ihan toinen juttu. Sanonpa vain että jos/kun tulis sellanen lakipykälä ehdotukseen että autojen tehot kuristettais niin että huiput on 130km/h, ni vastustus tähä lakiin ois noin 95% ihmisillä... Mutta vain siks että moottoripyöräilijöitä on vähemmistö tässä maassa, niin mielipiteet ja kyselyt liikenteessä antaa tulokset päin vittua ku eläkeläiskruisaajat ja muut lyllymahat antavat lausuntoja eivätkä ees tiedä mistä puhuvat... kun vasta sit ku sama whine sattuu kohdistumaan autoilijoihin...

Elokuvassa Klassikko Janne Väätäisen roolihahmo sanoo helvetin hyvin ku sille avaudutaan ylinopeudesta:
"Pitäs saada sellanen laki joka kieltäs nopeiden autojen myymisen perheelliselle bensansäästäjälle. Insinöörit on väsänny ihmisen alle helvetin lieskat ja tulimyrskyn siks, että joku sytyttäs ne tuleen ja ajais nii että selkänahka liimautuu penkkiin kiinni. Ne lyllymahaiset homotiaiset ajaa sitä nopeutta siks, että ne näkis paremmin meikäläisen ja vetäis johtopäätöksen: - siinä menee mätäpää, lykätään se perään ja annetaan tietää että takaa tulee nousukausi. Ne tänne testeihin pitäs hoitaa eikä meikäläistä, uhria jonka hermot vinkuu kireenä ku kummat sinfoniat."
 
Liian tehokas prätkä on näet kuin valon nopeus, mitä lähemmäksi päästään, sen vaikeampaa on petrata.
Taas OT: Jenkeissä Don Smith sai vihdoin kymppikawansa kulkemaan.

196,88 mailia tunnissa (316,78 km/h) oli uusi nitroluokan ennätys, mutta ajettiin ilman nitroja.

Seuraavana päivänä (vähän erilaisissa tuuliolosuhteissa) ja - tällä kertaa nitrojen kanssa - uusi nopeusennätys: 202,93 mph (326,51 km/h).

Aika isosta se on kiinni noi viimeiset kilsat huipussa...
biggrin.gif
 
Back
Ylös