• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tokimoto Oy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korhola
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen ollut erittäin tyytyväinen Tokimoton palveluun. Myyjät ovat aina rehellisiä ja asiallisia. Palvelujen ja tuotteiden hinnat ovat mielestäni kohdallaan. Käynnin jälkeen jää aina hyvä mieli. Suosittelen!

Tokimoto Oy
Tuupakantie 8-10
01740 Vantaa
Ethän vain satu olemaan töissä ko. liikkeessä. Meinaan kaikki 3 viestiäsi (tähän mennessä) ovat olleet sen oloisia, että ne "haiskahtaa"
Ymmärtääkseni mainostaminen foorumissa ei ole kielletty, mutta ei se ainakaan hyvien tapojen mukaista ole, ei ainakaan nimimerkillä.
Se tietty objektiivisuus katoaa, jos se (oma)kehu tuodaan julki... näin kiertoteitse, asiakkaan puheena.
Tiedän, että tätäkin foorumia seuraavat mp-liikkeet, joka tietty on hyvä asia. Mutta toivoisin että tällaiset asiat esitetään sitten ihan rehellisesti omin/liikkeen nimin, eikä näin nimimerkillä.
Mikäli olen väärässä ja olet asiakas. Niin silti pistäisi harkitsemaan 3 "saman" -sisältöisen viestin laittamista foorumeille. Tällä ei ole kuin hallaa kauppiaalle, jota tyytyväinen asiakas kehui.

Mutta jos kauppias itse on nimimerkin takana, niin hienoin keino hakea julkisuutta olisi ostaa näkyvä mainos sivustolta.

Ugh.
Aivan sama kuka aloitellut. Mutta palvelu tokimotossa on esimerkillistä. Kaiken moposälän ja varusteet Tokimotolta olen ostanut (jos heillä on ollut haluamaani tuotetta) ja kertaakaan ei ole suu mutrussa( lue naama norsun vit****) tarvinnu lähtee.
bowdown.gif

Sinänsä palvelu varmasti on asiallista, mutta ne tilausten käsittelyt on pojilla kyllä ihan hakoteillä. Kaikista pahinta on juuri se ettei niitä tilata ja sitten vain odotellaan. Kovasti ymmärtävät kun tuotteen perään kyselee, mutta asialle ei vain taphdu mitään. Jani kyllä jaksaa yrittää...

Että jos vain jostain muualta vastaavan tuotteen saa niin sieltä sitten, maksoi mitä maksoi!

Ei sinänsä mitään pahaa sanottavaa mutta myyjä tyrkkäs mulle väärän pyörän takarattaan. Eräälle korjaamolle kun saavuin seuraavana päivänä hakemaan pyörää ilmoitti huoltomies että kärpele olet saanu väärän rattaan. Turhaa seilantaahan siinä tuli mutta mokia sattuu, ei kaunaa liikettä kohtaan.
062802moto_prv.gif

Kävin tänään kyseisessä kaupassa ja ei voi moittia palvelua. Heti ovelta moikataan ja ollaan ystävällisiä. Harvoin näkee vastaavaa
bowdown.gif

Oli pientä epäselvyyttä öljysuodattimien kanssa, että mikä päristimeeni käy joten sovittiin että otan molemmat vaihtoedot ja palautan seuraavalla viikolla toisen. Iso plussa kyseiselle liikkeelle!
smile_org.gif

Mukavaa palvelua minäkin sai kun tänään vein renkaat vaihtettaviksi ilman ennakkovaroitusta. Tunnissa oli valmista.
thumbs-up.gif

Kävin tänään kyseisessä kaupassa ja ei voi moittia palvelua. Heti ovelta moikataan ja ollaan ystävällisiä. Harvoin näkee vastaavaa
bowdown.gif

Oli pientä epäselvyyttä öljysuodattimien kanssa, että mikä päristimeeni käy joten sovittiin että otan molemmat vaihtoedot ja palautan seuraavalla viikolla toisen. Iso plussa kyseiselle liikkeelle!
smile_org.gif
Noniin, nyt on palautettu se suodatin joka ei mopottimeeni sopinutkaan.

Suodattimen hintaa ei valitettavasti voitu hyvittää suoraan käteisenä (johtuen ilmeisesti että maksoin visalla) joten sain vaihdossa ilman välirahaa uuden ilmanputsarin. Tuli ihan roimat alennukset!
062802jumpie_prv.gif

Tästä lähtien jos tarvitsen jotain mopooni niin suuntaan oitis tokimotoon
062802moto_prv.gif

Jaajaa. Ostan varmaan jatkossakin osia Tokimotosta, mutta viimeksi kun oli sähköpostissa sovittu hinnaksi 110 euroa, ne yritti ottaa tavaraa hakiessani 140 euroa. Kyllähän se siitä selvisi, mutta tarkkana saa olla Tokimoton kanssa.

Tilaukset ovat pahasti hakusessa kuten joku jo edellä totesikin. Poikkesin ao. liikkeessä n. 2 viikkoa ennen pääsiäistä tiedustelemassa/tilaamassa osaa pyörääni johon toimitusajaksi sain epämääräisen vastauksen "muutama viikko". Usko alkoi hiipua jossain kohtaa ja poikkesin uudestaan kysymään mahtaako koko osaa olla tulossa ollenkaan jolloin kävi ilmi, että tilaus oli vasta laitettu eteenpäin eli kolmisen viikkoa ensimmäisen käyntini jälkeen. Ei kovinkaan ammattimaista toimintaa myyjän puolelta sanoisin.

sport05.gif
Ketjut ja rattaat vaihtuivat viime kevään sesonkiaikaankin ripeästi odotellessa ja kohtuukorvausta vastaan. Suosittelen.

Kylläpä oli loistavaa palvelua Tokimotolta. Viime viikolla tiputin kypäräni (Schuberth S1) maahan, sillä seurauksella että viisiristä hajosi kiinnikkeet. Kävin ostamassa uuden visiirin, jonka jälkeen huomasin, että kypärästä oli myös hajonnut visiirin kiinnitysmekanismi.

Otin Tokimotoon yhteyttä sähköpostilla kysyäkseni, että kannattaako ottaa suoraan yhteys vakuutusyhtiöön vai mitä mekanismin korjaus maksaa. Sieltä vastattiin n. 5minuutissa sähköpostiin ja sanottiin "tule käymään täällä niin saat mekanismin ilmaiseksi". Ilmeisesti Schuberthilla on jonkinlainen takuu osille, mutta hyvin hoiti Tokimoto tämän tilanteen+++

sanoi:
Laite on täynnä Tokimoton maahantuomia hilppeitä ja tilbbehöörejä. Ja jos kuvia on uskomista, olihan tuo Korholan Zeta tuolla MP-Messuilla Tokimoton osastolla näyttelypyöränä.

Minä en tyyppiä tunne, mutta toiselta foorumilta (en muista enää oliko mp-foorumi vai mikä) muistan lukeneeni että joku nimenomaan kehui sitä komeaa punaista Z1000 siellä Tokimoton osastolla, ks. firman myyjän pyöräksi. Arvailua tai ei.

Mututietoa liikkuu netissä paljon, mutta kyllähän se pistää ihmetyttämään kaikki nämä yhteensattumat. Ei toki olisi ensimmäinen kerta kun vedetään vähän kotiinpäin
baaa.gif

Sinänsä palvelu varmasti on asiallista, mutta ne tilausten käsittelyt on pojilla kyllä ihan hakoteillä. Kaikista pahinta on juuri se ettei niitä tilata ja sitten vain odotellaan. Kovasti ymmärtävät kun tuotteen perään kyselee, mutta asialle ei vain taphdu mitään. Jani kyllä jaksaa yrittää...

Että jos vain jostain muualta vastaavan tuotteen saa niin sieltä sitten, maksoi mitä maksoi!
Mä oon samaa mieltä, ostetaan sit muualta vaikka maksais enemmän!

Kävin pitkästäaikaa tokimotossa ja palvelu on kyllä aivan loistavaa.. ei edelleenkään mitään valittamista
062802jumpie_prv.gif

Tänään käytin 12r öljyjen vaihdossa tuolla. Hyvä että pihaan pääsi niin asentaja tuli ulos hakeen pyörän pukille. Tunnin päästä homma olikin valmista. Alennusta ja hyvää palveluakin sai. Voin suositella kaikille jotka eivät itse pysty öljyjään vaitamaan
smile_org.gif

Jaajaa. Ostan varmaan jatkossakin osia Tokimotosta, mutta viimeksi kun oli sähköpostissa sovittu hinnaksi 110 euroa, ne yritti ottaa tavaraa hakiessani 140 euroa. Kyllähän se siitä selvisi, mutta tarkkana saa olla Tokimoton kanssa.
Juu tarkkana saa olla niin Tokimoton, kuin muidenkin myyjien kanssa. Etukäteen kannattaa kysyä aina hintaa eikä viedä pyörää tyyliin hoida tämä "piikki on auki".

Kävin pitkästäaikaa tokimotossa ja palvelu on kyllä aivan loistavaa.. ei edelleenkään mitään valittamista
062802jumpie_prv.gif
Näyttää tämä "juzu" olevan Tokimoton omistajien/palveluksessa olevien nick, jolla aina sopivin väliajoin hehkutellaan ko. putkaa. Tässäkin threadissa on "juzulta" monta viestiä, ja katsokaapa niiden sisältöjä. Amatöörit, meikä ei mene noin vanhanaikaisiin ja kiertää tuollaisen lafkan kaukaa.
033102bebe_1_prv.gif

Näyttää tämä "juzu" olevan Tokimoton omistajien/palveluksessa olevien nick, jolla aina sopivin väliajoin hehkutellaan ko. putkaa. Tässäkin threadissa on "juzulta" monta viestiä, ja katsokaapa niiden sisältöjä. Amatöörit, meikä ei mene noin vanhanaikaisiin ja kiertää tuollaisen lafkan kaukaa.
033102bebe_1_prv.gif
Mä lähden sun mukaan, käydään vaikka Bikeworldissa kahvilla
tounge.gif

Mä olen sit varmaan amatööri
wink.gif
mut kyllä mä olen saanut Tokimotosta aina hyvää palvelua, eikä viimekertaisen asennuksen hintakaan just päätä huimannut.

Back