Olen ollut erittäin tyytyväinen Tokimoton palveluun. Myyjät ovat aina rehellisiä ja asiallisia. Palvelujen ja tuotteiden hinnat ovat mielestäni kohdallaan. Käynnin jälkeen jää aina hyvä mieli. Suosittelen!
Tokimoto Oy
Tuupakantie 8-10
01740 Vantaa
Ethän vain satu olemaan töissä ko. liikkeessä. Meinaan kaikki 3 viestiäsi (tähän mennessä) ovat olleet sen oloisia, että ne "haiskahtaa"
Ymmärtääkseni mainostaminen foorumissa ei ole kielletty, mutta ei se ainakaan hyvien tapojen mukaista ole, ei ainakaan nimimerkillä.
Se tietty objektiivisuus katoaa, jos se (oma)kehu tuodaan julki... näin kiertoteitse, asiakkaan puheena.
Tiedän, että tätäkin foorumia seuraavat mp-liikkeet, joka tietty on hyvä asia. Mutta toivoisin että tällaiset asiat esitetään sitten ihan rehellisesti omin/liikkeen nimin, eikä näin nimimerkillä.
Mikäli olen väärässä ja olet asiakas. Niin silti pistäisi harkitsemaan 3 "saman" -sisältöisen viestin laittamista foorumeille. Tällä ei ole kuin hallaa kauppiaalle, jota tyytyväinen asiakas kehui.
Mutta jos kauppias itse on nimimerkin takana, niin hienoin keino hakea julkisuutta olisi ostaa näkyvä mainos sivustolta.
Ugh.