• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tokimoto Oy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korhola
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heh..viimeisin "kokemukseni" tokimotost ei nyt lopputuloksen/tavaran laadun takia jääny kovin hyväks,kun ostamani alumiiniset !bling! !bling! vilkku"adapterit" olikin muovia ja kovaa sellaista,nehän sitten paukkuivat aivan         välittömästi p******i ku vilkkua rupes ruuvaan paikalleen!
veryangry.gif

niin ja eipä nuo siellä juurikaan mieti mitä suustaan päästävät,
kyllä meikäläinen v*ttuilua sietää mutta kyllä rajansa kaikella!!
kaboom.gif

Onhan se palvelu hyvää, mutta hinnat ei.

Esim. Autocom:

Tokimoton sivulla: PMR446-johto Pro 60€
Autocomin hinnastossa sama osa: £15 (n. 22€)

Ja tuo on pakko maksaa, jos ko. osan haluaa Suomesta ostaa. Autocomilta ei voi tilata suoraan, vaan on pakko käyttää Suomen maahantuojaa.

Kävin tossa aamulla pyörähtämässä tuupakassa hakemassa pyörään tulpat. Olin jo vähän yhdeksän jälkeen liikenteessä, eikä tokimotossa näkynynt vielä liikettä niin jouduin käymään Bike-worldissa. Siitä plussaa heille että myivät tulpat vaikka myymälä ei periaateessa ollut vielä auki, mutta kypärään en saanut uutta visiiriä vaikka heillä pitäisi duellin luettelon mukaan olla AGV:n varaosia, eivätkä tienneet mistä niitä saa.

Matkanvarrelle ajattelin käydä kysymässä visiiriä tokimotosta kun siinä joku heppu siirteli pyörää pihalla. Kello oli vasta puoli 10, eli vielä puoli tuntia avaamisaikaan. Tokimoton kaveri kertoi ettei heillä ole agv:n osia, mutta ystävällisesti selvitti lähimmän liikkeen mistä niitä saa.

Tuli siinä turistessa puheeksi että kypärän vaihto on edessä keväämmällä, ja kohta olinkin jo koeajamassa uutta kypärää raikkaassa räntäsateessa. (kuulema kevään ensimmäinen) Kypärän palautuksen jälkeen meni vielä ihan tovi turistessa mukavia pyöristä ja renkaista myyjän kanssa.

Vielä ei kypärä vaihtanut omistajaa, mutta palvelu oli niin hyvää, että tulee käytyä varmasti toistekin.
062802jumpie_prv.gif

Pari kertaa nyt viikon sisään käynyt asioimassa kyseisessä liikkeessä, ja täytyy kyllä sanoa että palvelu ja hintataso ovat kohdallaan.
Tulipa vielä myyjä spontaanisti helppimään kun kotilolla yritin päästä pois pihalta samalla kun kuorma-auto tukki puolet pihasta sekä toisen kaistan.
062802jumpie_prv.gif

Kerran asioinut tässä liikkeessä, pääsiäiseksi piti saada uusi kumi alle. Soitin pari tuntia ennen sulkemista ja pitkää viikonloppua torstaina. Kaveri sanoi, että ehtii laittaa, jos mä pääsen kumeineni liikkeelle puolessa tunnissa. No, minähän pääsin.

Kymmenen minuuttia ja 20 € myöhemmin oli pyörä taas ajokunnossa ja pääsiäinen pääsi alkamaan turvallisemmin.

Iso kiitos tälle liikkeelle ja voin suositella kaikille, palvelu todella pelaa. Tämä ei ollut eka liike, johon silloin soitin, mutta ensimmäinen, joka homman suostui tekemään pari tuntia ennen lomien alkua.
thumbs-up.gif

Olen mä yhtä ja toista ostellut, kyllä se ihan hyvä kauppa on. Aika kohdallaan on hinnat ollut. Mikä parasta, sähköpostikyselyihin tulee aina ripeästi vastaus.

Ihan asiallinen palvelu, tänään kävin pyörähtämässä ja mukaan tarttui uudet ajohousut.

Asiallinen palvelu ja hinnat ainakin mulle kohdallaan. Tarttu mukaan pari Schuberttia ja Xenan jarrulevylukko.

pääsempäs kerrankin sanomaan jotain myönteistäkin kyseisestä lafkasta  
lookaround_orig.gif

thumbs-up.gif

elikkäs loistavaa toimintaa ainakin renkaan vaihdon osalta ja hintakin enemmän kuin passeli---> 20e  
smile_org.gif

Tosi mukavaa ja hyvää palvelua olen saanut. Ketjurataspaketin vaihtoa varten jätin pyörän aamulla pihaan, avain jemmattuna pytyn taakse. Huoltohemmo ei muistanut sanoa mulle, että liike menee syyskuussa aikaisemmin kiinni, enkä sitä itsekään tajunnut. (Päivä oli 01.09)

Hämmästys olikin suuri, kun pulju oli kiinni tullessani duunista. Mut ketjut ja rattaat oli vaihdettu ja avain samassa paikassa.

Pihaan ilmaantui kotilolla myyjä ja joku kaveri pakulla. Selitin asian myyjälle. Myyjä soitti huoltoyrittäjälle: "joo, maksa sit ens viikolla".

Näin tehtiin. Kovasti kiitoksia joustavasta palvelusta.

Hyvää palvelua sain Tokimotosta, vaikka asioinkin pelkästään sähköpostin välityksellä. Olin hukannut omasta kypärästä (Schubert C2) leuan alle kiinnitettävän tarra härpäkän ( Acoustic Collar ) ja kysäisin sitä spostilla Tokimotosta. Kaveri vastasi nopeasti ja onnitteli että olin ensimmäinen joka ko. tarviketta kyseli ja mainitsi että hinta olisi 10 EUR + postikulut n. 6,9 EUR/tuletko noutamaan, koska postituksen hinnoissa ei ole oikein järkeä. Vastasin sinne että laita postiin vaan, kun minulla ei ole asiaa sinne suunnalle vähään aikaan ja lupauduin maksamaan tarvikkeen vaikka verkkopankissa. Parin päivän päästä tarvike tuli kirjeen sisällä kotiin ja siellä oli toivotuksena. "Pidä hauskaa ja hyviä ajokilometrejä" laskunteossa ei ollut oikein järkeä...

Kiitoksia vain Tokimotoon. Palvelu oli erinomaista.

kiitosta minulta myös
thumbs-up.gif

xenan hälylukko temppuili kovasti ja tein kaikki puhdistustyöt kuten kehotettiin. ei vaan toiminu ( tai toimi liian hyvin, oli vaan liian herkkä tai jotain) sain uuden tilalle vaikka entinen oli ostettu toisesta firmasta
kiitos
bowdown.gif

Kiitokset TokiMoton huoltopuolelle!
Vaikka kyseessä olikin vain misukan takuu-renkaanvaihto, niin eka liike jonne soitin ei suostunut ottamaan hommaa edes vastaan..
Ja ihan ilmaseks sitten kaveri tutki pyörästä vähän muutakin mun "selkeittein" ongelma kuvausten kera.
Hyvää palvelua, kiitos siitä!
smile_org.gif

Kiitoksia Tokimotolle nopeasta toiminnasta.

Laitoin Saksasta ostamastani Suupert S1 molemmat visiirit vaihdettavaksi takuisiin. Asia hoitui kuten pitääkin.

Vakirenkaanvaihtaja oli vapaalla ja tuuraajan jäljiltä vanteen reunasta lähti maalit rengasta vaihtaessa, onneksi sopii pyörän "habitukseen". Palvelu hyvää ja asiallista. Toimitus nopeaa ja keskusteltiin vielä varaosatilanteesta ja vastaus/tieto löytyy ripeästi. Jos olisi ollut uusi vanne niin keskustelu olisi ollut ehkä erisävyinen. Itselleni jäi kyllä positiivinen kuva toiminnasta pienellä varauksella.

ostin sidin tourinki- eli matka-ajokengät eilettäin tokimotosta. saas nähä miten kestävät, mutta palvelu oli jees, koirat saivat raaputuksia ja rapsutuksia. vielä kun olisi hikiselle joku vesipönttö juotavaksi ja jakkara, no vaikka se kenkiensovitusjakkara, niin mikä ettei. kengät olivat ns. poistoerää ja tarjoushinnasta sain vielä pikkuisen alennusta. kuulemma molemmat myyjät kirjoittelevat joskus näilläkin palstoilla, että terviö sinne tälleenkin ja kiitokset.

Allekirjoitan kaikki positiiviset asiat. Viime talvena kun etsin putkea&ketjuja+rattaita, sain tokimotolta parhaan tarjouksen. Tosin haluamani putki oli maahantuojalta loppu, eikä sitä enää muualtakaan saanut, niin siitä huolimatta ketjut+rattaat lähti "paketti" hintaan. Pitäis käydä taas katsomassa josko olisi vanneteippiä saatavilla.. En ole aina se helpoin asiakas, mutta tokimoton henkilökunnan hermo kesti.
biggrin.gif
pointsit siitä
biggrin.gif

Allekirjoitan kaikki positiiviset asiat. Viime talvena kun etsin putkea&ketjuja+rattaita, sain tokimotolta parhaan tarjouksen. Tosin haluamani putki oli maahantuojalta loppu, eikä sitä enää muualtakaan saanut, niin siitä huolimatta ketjut+rattaat lähti "paketti" hintaan. Pitäis käydä taas katsomassa josko olisi vanneteippiä saatavilla.. En ole aina se helpoin asiakas, mutta tokimoton henkilökunnan hermo kesti.
biggrin.gif
pointsit siitä
biggrin.gif
Positiiviset terveiset täältäkin. Eksyin tänään reitiltä ja puhelimessa opastivat minut ystävällisesti perille. Jarruletkut ja liittimet sain mukaani ja vielä kahvi kuppposen siihen päälle. Turistiin kaikenlaista ja evästivät vielä asennuksessa ja muissa noviisia.

Back