• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TouRinki "Rollercoaster" 6.5.12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näyttäisi nopeesti muuttuvan huonommaksi toi huomisen alkuillan sääennuste. En rupea siirtämään alotusta aikasemmaks... Ajetaan vaan sitten niin pitkään kun kuivaa riittää.

Näyttäisi nopeesti muuttuvan huonommaksi toi huomisen alkuillan sääennuste. En rupea siirtämään alotusta aikasemmaks... Ajetaan vaan sitten niin pitkään kun kuivaa riittää.

Samaa hieman itsekkin katselin. Toivotaan parasta.

Eikös täällä... keskustella asioista :D.

Se on vähän sama kun tuo, että kauneus on katsojan silmässä, niin jokaisen kuskin pitäisi
uusien asioiden edessä punnita niitä kohdaltaan aika kokonaisvaltaisesti.

Tuolla aiemmin toin tosiaan esiin vain sen, että jos kohdalle sattuu kovin monta uutta asiaa yhtä aikaa,
saattaa olla hetkittäin "melko hapokasta".... siis saattaa olla.

Vähäinen tai olematon kokemus / taito mopon kanssa, ryhmäajon vaatimukset ja sen myötä
huomion hajoaminen/...... näkökentän suppeutuminen.

Ladut ovat joka tapauksessa siinä kunnossa, että nyt jo tällä kaudella höylättyjen läpituttujen
pätkien ulkopuolella saa varautua kaikenlaiseen.

Ei vauhti sinällään (pidetään kortti taskussa) ole tourinkissa suht aloittelijalle ongelma.
Jos ongelmia syntyy, ne kehkeytyvät em. mainittujen tekijöiden summautuessa.

Eikös täällä... keskustella asioista :D.

Se on vähän sama kun tuo, että kauneus on katsojan silmässä, niin jokaisen kuskin pitäisi
uusien asioiden edessä punnita niitä kohdaltaan aika kokonaisvaltaisesti.

Tuolla aiemmin toin tosiaan esiin vain sen, että jos kohdalle sattuu kovin monta uutta asiaa yhtä aikaa,
saattaa olla hetkittäin "melko hapokasta".... siis saattaa olla.

Vähäinen tai olematon kokemus / taito mopon kanssa, ryhmäajon vaatimukset ja sen myötä
huomion hajoaminen/...... näkökentän suppeutuminen.

Ladut ovat joka tapauksessa siinä kunnossa, että nyt jo tällä kaudella höylättyjen läpituttujen
pätkien ulkopuolella saa varautua kaikenlaiseen.

Ei vauhti sinällään (pidetään kortti taskussa) ole tourinkissa suht aloittelijalle ongelma.
Jos ongelmia syntyy, ne kehkeytyvät em. mainittujen tekijöiden summautuessa.

Joo Bone, no broblem. Turhaan aloin säätämään tekstiä. Itse vaan ajattelin, jotta aletaanko valkkaamaan tyypit mukaan mainitsemieni kriteereiden perusteella (ollaan kuitenkin osa jo lähellä 50v; toiset vähän ylikin:p). Provosoiduin vain ja ainoastaan sen vuoksi, kun jannu on innolla tulossa mukaan ja ei otettaisi letkaan vähäisen kokemuksen takia . Kuitenkin suosittelu oli toiseen letka-ajoon.
Tuolla aiemmin jo pahoittelin mahdollista väärinymmärrystäni; pitääkö mun nyt mennä munasillaan juoksemaan eduskuntataloa ympäri.....:ohmy::bisseä:
Nyt tämä on mun puolesta käsitelty ja kuittaan tähän:polonen:

Ei siellä mitään sada varsinkaan kun mä olen tulossa mukaan.:grin:

Ennen sorapätkää yksi erittäin paha mutka missä paljon hiekkaa! Veturi nostaa käden pystyyn ylös sen merkiksi että kaikki hiljentää mateluvauhtiin!
Sen jälkeen tuleva sorapätkä ajetaan myös matelemalla (30-40kmh) ja jos kohdataan hevosia niin mielellään sitten ihan kytkin pohjassa ohi!

Mukana!

Mulla on toimintasäde pyörässä tosin sellaset 150-170 kilometriä, joten toivottavasti välitankkaus tulee riittävän ajoissa. :right:

Mukana!

Mulla on toimintasäde pyörässä tosin sellaset 150-170 kilometriä, joten toivottavasti välitankkaus tulee riittävän ajoissa. :right:
Wow!! Saadaanko me Moto Morini letkaan!!??
Tankkauspaikalle 128km... mutta loppupätkää tarttee sitten miettiä... Se olis noin 160km.

Wow!! Saadaanko me Moto Morini letkaan!!??
Tankkauspaikalle 128km... mutta loppupätkää tarttee sitten miettiä... Se olis noin 160km.

Ajelen pintakaasulla tuon loppupätkän sitten :jippikaijee: Eiköhän tuo pitäisi iisisti mennä.

Back