Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun kanssahan se otti ekat spurtit hypättyään ensin pari kertaa tien yli...Bambikin veti pellolla ainakin viittäkymppiä ellei jopa kovempaa.

Yleisön pyynnöstä sitä videoa on nyt sitte juutuupissa.
Jokainen saa tietenkin ajaa omalla parhaaksi katsomallaan tavalla!
Mutta aika hankalalta tuo näyttää kun ajo melko pumppaavaa...
Tämä ohje ei ole pelkästään harza88:lle vaan meille kaikille!
Ajakaa omaa ajoa, älkää yrittäkä väkisin pysyä edessa ajavan perävaloissa kiinni.
Ajosta tulee juuri tuollaista "kiihdytys-jarrutus" pumppaavaa ajoa, vaikka jokainen meistä
varmasti mielellään ajelisi vähän tasaisemmalla kaasulla. Turvavälikin olisi vähän suurempi edessä ajavaan...
Tuossa Siikajärven Heinästielläkin semmoinen 50m olisi minimi!
Jos edellä ajava on kadonnut tooosi kauas niin sittenhän sitä vetää omaa pikku letkaa, missä on tietty omat haasteensa.
Niin ...
siinä vaan letka ajon hyvät puolet menee ohi, jos kärki karkaa.
Ainakin pk-ajoissa tuossa tapauksessa jättäydytään letkassa taaemmas, olettaen että takana olisi nopeampia. Siten välit ei yleensä karkaa kohtuuttomasti. En tiedä miten tourinkissa on ohjeistettu.
Niin ...
siinä vaan letka ajon hyvät puolet menee ohi, jos kärkikarkaa. Kukaan ei sitten merkkaa hiekkoja ja mutkassa ei voi edellä ajavien asennosta päätellä kuinka tiukka kurva siellä puiden takana onkaan. Jos edellä ajava on kadonnut tooosi kauas niin sittenhän sitä vetää omaa pikku letkaa, missä on tietty omat haasteensa.
En vaan halua vetää jälkimmäsitä letkaa. Ja kun vetelee letkaa kii niin sitä sitten kiihdyttää , jarruttaa, pumppaa, puhisee ja puskee. Ja valitettavasti se sitten kostautuu jokaiselle mun takana olevalle joka myös haluaa olla letkan jatkeena ei ekana. . .
En sanonu että antaa edessä olevan mennä -sanoin että ei ajeta perävaloissa kiinni vaan pidetään semmonen sopiva väli. Niin että näkee edellä ajavan koko ajan muttei tarvitse väkisin mukautua sen ajorytmiin jarrutuksilla ja kiihdytyksillä! Se on ihan oikeesti taitolaji!
No ei todellakaan loukannut, yritän vain varmistaa että lukijat jotke ei tunne sua (ihana kiltti pieni Anu.nukka) tai minua (vaarallinen peto ja suursyömäri-hirviö) niin että ymmärtävät oikein lukemansa kun ja jos miettivät joskus lähtevänsä mukaan letkaan....Mut joo , jos kommentti jostain syystä loukkasi niin pahoittelut siitä.
No ei todellakaan loukannut, yritän vain varmistaa että lukijat jotke ei tunne sua (ihana kiltti pieni Anu.nukka) tai minua (vaarallinen peto ja suursyömäri-hirviö) niin että ymmärtävät oikein lukemansa kun ja jos miettivät joskus lähtevänsä mukaan letkaan....