G
Guest
Guest
onkos kellää kokemuksia talvi/nastarenkaista,ja yleensäkki talvisesta moottoripyöräilystä??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Manuaalia ei mulla ole mutta englanninkielinen korjausopas "saattaa" löytyä pdf muodossa (transalp & africa twin) jos jollain on tarjota ftp site ja siellä reilu 55Mb vapaata tilaa. Yksityisviestillä selviää enempi ;-)Löysinpäs tuossa alpin mukana tulleen huoltomanuskan (ilmeisesti) netistä.Tuoreena TA omistajana (todella tyytyväisenä sellaisena) tuli heti kysymyksiä mieleen.![]()
Service manual helpottaisi paljon elämää. Pikaisen etsiskelyn jälkeen kun ei tuntunut edes öljynputsaria löytyvän.
Onko näitä paperisena saatavana mistään? Edes netti versiona?Mutta uudelleen haeskellessani sitä en enään löytänytkään![]()
![]()
Kyseessä on ilmeisesti 91-96 manuska koska pikaisesti vilaistuna takana oli levyt mutta edessä ei ollut kuin yksi levy. No voin lähettää sen s-postilla zipillä pakattuna (on liuta kuvia) jotka sitten voi ottaa vapaaseen käyttöön![]()
Pistä osoitetta YV:nä niin postaan tulemaan.
-=Lake=-
Onko homma lähtenyt käyntiin ? Ja jos on niin olisin itsekkin kiinnostunut ringissä mukana olemaan. Tosin yuossa aiemmin on jo tullutkin todettua, ettei ehkä pelkästään TA ympärille kannata hommaa rakentaa, vaan lähdetään ennemminkin tuolla hiekkatietä kulkevat ajatuksella liikenteeseen.Aattelin ryhtyä toimiin näin talvipäivien iloksi. Jos vaikka sitä TransAlp kerho/klubi/yhteisöä perustettaisiin. Saisimme talven aikana miettiä mitä tehdään ja saadaanko väkeä yhtä enempää.....Jos ei niin mä pidän sitten omat kokoontumisajot vaikka vappuna, mutta en järven jäällä.![]()
Täytyy vähän tarkentaa, että omalla 91 Alpilla on jo 6000 km ja yksi vuosi takana, joten erittäin vahvasti tässäkin sopassa mukana.Nyt on kerhoon tullut jo pajon jäseniä. Kolme minun lisäkseni ja jos jurvakin jolla ei ole alppia. Siksi se kiertääkin sitä ja ostaa sen myöhemmin.