• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Trumppa-meetinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NewmanRS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Säät tullevat huomenna olemaan vähemmän aurinkoiset, mutta ei tuota vettä ilmeisesti niin kauheasti sada joten eiköhän meikäpoika starttaa RSn kohti Jämsää. Ne ketkä lähtevät Pk-alueelta niin voitaisiin vaikka tavata Keimolan Nesteellä, siis pohjoseen menevän motarin puoleisella, siinä 09:00? Olisi siten hyvin aikaa ajella tuonne Jämsän Shellille hieman mutkateiden kautta.
062802moto_prv.gif
Ilmatieteenlaitos lupaa tällä hetkellä viikonlopuksi poutaista säätä akselille Tampere-Jyväskylä-Lahti-Helsinki!! Joten kaikki vaan  
062802moto_prv.gif

biggrin.gif

Edit: Sateet näyttävät jäävän ainoastaan itäisen suomen riesaksi viikonloppuna... Tsekkaa tilanne www.fmi.fi (ilmatieteen laitos)

Sääkartat ja "ennustukset" lupailevat aurinkoa alkavan viikon loppupuolelle, eli ainakin minä olisin lähdössä Jämsään. Onko muiden aikataulut jo selvillä ensi viikonlopun osalta ja kuinka moni on lähdössä pk-seudulta ja muualta uudeltamaalta? Voisi kaiketi järjestää pienimuotoista letka-ajoa.
Sovittiin just kaverin kanssa tapaaminen tuonne Keimolan Nesteelle klo 0900. Siellä sitten aamukahveet ja mopot kohti Jämsään. Tulkaahan muutkin pk-seudun Trumpat tuonne Nesteelle huomenaamulla.
062802moto_prv.gif

Oli hyvä keikka. Aurinko paistoi, tosin hiki ei päässyt yllättämään, ja Trumppia tuli paikalle 10 kpl (jos oikein muistan). Huolto-Kaksikon heput olivat ystävällisesti paikalla vaikka liike oli virallisesti jo kiinni. Newman penkitti oman Daytonansa ja hyvältä nuo käppyrät näyttivät. Ainakin yhdet ajohanskat tekivät kauppansa. Oman RSni ohjauskolmoita hieman säädettiin ja taisi siellä olla muutakin pientä hommaa, niin, yksi S3 huollettiin. Päivän km-saldoksi tuli meikäläiselle rapiat 500km ja mukavaa oli. Katsotaan missä kokoonnutaan v. 2006 Trumppa-meettinki vol.3 merkeissä. Mutta ennen sitä kaikki Britti-ralliin 17-19.6.2005
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Paljon näytti olevan Triumpheja tänään tuolla Heinolan maarata-ajoissa. Epäilen, että olette saaneet jonkinlaisen kimmokkeen kasaantumiseen eilen Jämsässä.

Itse menin kyllä fillarilla paikalle
lookaround_orig.gif

Penkissä juu tuli oltua. Laskennallinen teho 143hv kampuralta. Hyvin se Daytona rääkyi ja kiekui ku se äijä sitä kurmootti. Täytyy pistää Tuneboy laulamaan josko tota vielä sais paranneltua. 5000 - 8000rpm käy kuulemma pikkaisen rikkaalla ja tuossa kohtaa vääntökäyrä aaltoili hieman, poiketen 5 - 10Nm tasaisesta käyrästä.

Vaikutti ammattitaitoiselta tuo Huolto-Kaksikon toiminta. Niin tilojen kuin henkilöstönkin suhteen. Väkisin pistää miettimään että tuollaiset huoltoliikkeet, jotka pyörivät kokonaan omistajiensa varassa niin tuppaavat olemaan jotenkin parempia asiakaspalvelun suhteen. Esim. JL-bike ja nyt tämä Huolto-Kaksikko. Kukaan ei sano että "mä oon vaan täällä töissä", vaan hommat hoidetaan ja asiakasta kuunnellaan.

Kiitos vielä kaikille osanottajille. Kilometrejä tuli n. 700. Vähän vilu tuli loppuillasta kotio ajellessa.

Jepjep. Tuli käytyä ja nähtyä naamoja. Mulla näytti kilometrejä kertyneen 550 ja hartiat on pikkusen jumissa. Kun ei ole tottunut tuollaisia päivämatkoja ajelemaan..
tounge.gif

Huolto-kaksikosta tulisi mun huoltamoni jos olisi yhtään lähempänä. Vaikutti asiallisilta kavereilta ja ammattitaitoakin tuntui olevan.

Joo, ihan mukava oli nähdä ihmisiä nimimerkkien takaa! Jo pelkästään Newmanin Daytonan huudattamisen takia kannatti lähteä, oli siinä niin häijyt metelit!
omg.gif
Itelle tuli viimeviikonloppuna aika reilusti kilometrejä ja eilen olin kotona joskus 23:n jälkeen ja ihan turkasen jäässä... Toivottavasti se joka siellä tapahtumassa räpsi kuvia saa ne joskus ladattua galleriaan!

Sori sille porukalle joka lähti korpilahdelta etelään päin! Tuli siellä kärkimiehenä vähän riehuttua, niin en ehtinyt teitä edes moikata kun se sysmän risteys vilahti ohi! No, jokaisesta mutkasta pitää nauttia niin kuin se olisi viimeinen...

Spesiaali kiitos Markolle tapahtuman (ja monen muunkin asian) organisoinnista!

T: Tumppi ja vihreä Speed Triple
062802moto_prv.gif

Jeps, se kuvia räpsinyt olin minä ja hieman on vielä hakusessa tuo kuvien siirtojuttu. Vasta äskettäin digikameran ostaneena en ole vielä ihan kaikkia se ominaisuuksia ehtinyt omaksua, ne kuvien siirtohommat pitää ottaa oppimislistalle ensimmäisenä. Voinette porukalla antaa ohjeita kuinka toimia.
Mutta kuten tuossa aiemmin jo tuli todettua, hyvä keikka, otetaan ensi vuonna uudestaan. Kiitokset Newmanille jutun organisoinnista. Ehkäpä sitä meikäläinen kuitenkin tuon RSn penkittää vielä tänä kesänä, jäi hieman mieltä vaivaamaan minkälaiset kurvit siitä saisi paperille.
062802moto_prv.gif

Back