• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tullin jonot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janezky
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (HiTec @ Huhti. 08 2003,20:42)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Henk.koht. tiedusteluni tulosta: Markkina-arviolautakunta paukuttaa n. 100 markkina-arviota päivässä
thumbs-up.gif
Ainoa vika vain että noita on tasan 1 kpl tässä maassa => samassa jonossa kaikki tapaukset Hangosta Utsjoelle, niin pyörät kuin autot
lookaround.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Markkina-arvolautakunta....JEPJEP! kaksi ihmistä tekemässä niitä käsittelyjä....
baaa.gif

Joensuun tulli ainakin toimii. Paperit tulliin 27.3 ja päätös tuli postilaatikkoon 8.4. Nyt eiku baanalle......

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Tex @ Huhti. 10 2003,12:01)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Joensuun tulli ainakin toimii. Paperit tulliin 27.3 ja päätös tuli postilaatikkoon 8.4. Nyt eiku baanalle......[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Menikö päätöksesi markkina-arviolautakunnan kautta? Itse vein paperit sisään Helsinkiin 7.3 ja vieläkin odottelen...

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Tuhma-VN @ Huhti. 10 2003,12:15)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Tex @ Huhti. 10 2003,12:01)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Joensuun tulli ainakin toimii. Paperit tulliin 27.3 ja päätös tuli postilaatikkoon 8.4. Nyt eiku baanalle......[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Menikö päätöksesi markkina-arviolautakunnan kautta? Itse vein paperit sisään Helsinkiin 7.3 ja vieläkin odottelen...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Eipä mennyt. Käyttävät täällä susrajalla kuulemma aikas pitkälti mutu järjestelmää ;)

Onko kellään tietoa tampereen tullin jonoista. Ei pääse puhelimella kyselemään. On meinaa koko ajan varattua ja vaihteen neiti ei osaa muuta kuin antaa ympäripyöreitä vastauksia voi olla 8 viikko tai sitten ei.

Ostin pyörän liikkeestä joten en saa sitä koekilpiin. Liike kertoi että heidän olisi pitänyt myydä pyörä minulle tax freenä niin sen olisi saanut koekilpiin... Kyllä ketuttaa olen odotellut jo 21 maaliskuuta lähtien joten pian tulee 5viikkoa täyteen...
mad.gif
Kertokaa joku please jos tiedätte jotain asiasta..

Tre ei tietoa, mutta Hki lupailivat papereita viedessä 11.03.-03 4-6vko odottelua ja lopputulos oli 6vko+1pv. Olivatpa sitten arponeet markkina-arvoksikin 4.800€ vaikka liikkeidenkin pyynnöt on järjestäin max. 4.000€ => veroksi 1230€ mutta
033102ass_1_prv.gif
tuolla väliä kun verot laskettiin ikäalella SV650:stä => 788€ elveineen
cool.gif
Nyt on siis kilpikin vihdoinkin paikoillaan
062802jumpie_prv.gif
ja eikun
062802moto_prv.gif

Onko kellään tietoa tampereen tullin jonoista. Ei pääse puhelimella kyselemään. On meinaa koko ajan varattua ja vaihteen neiti ei osaa muuta kuin antaa ympäripyöreitä vastauksia voi olla 8 viikko tai sitten ei.

Ostin pyörän liikkeestä joten en saa sitä koekilpiin. Liike kertoi että heidän olisi pitänyt myydä pyörä minulle tax freenä niin sen olisi saanut koekilpiin... Kyllä ketuttaa olen odotellut jo 21 maaliskuuta lähtien joten pian tulee 5viikkoa täyteen...  
mad.gif
Mulle lupailivat treen tullissa et pari kolme kuukautta voi mennä..ite vein paperit kylläkin vasta 14.4..eli ruuhkat taatusti kasvanu siitä kun sä sielä käyny..Luulis et sun paperit rupeis pikkuhiljaa valmiit oleen..toivottavasti.
Onneks ostin oman pyöräni liikkeestä tax freenä,jotenka sain väliaikaset kilvet postin kautta viikossa.Hullukshan olisin tullu jos olisin joutunu kesän nelipyöräsellä ajeleen
crazy.gif

mad.gif
Vein paprut Sarankulmaan 20.3. eli päivää sua ennen ja tänään kilahti puhelin että voi tulla maksamaan. Eli 4.4. Tosiaan sunnuntaina, en meinannu heti kyllä uskoa.
Huomenna meen juoksu jalkaa.

Vein tänään Joensuun tulliin paperit ja lupailivat jo päätöstä ensi viikolle...
062802jumpie_prv.gif

Eli nyt ainakin täällä pyrkivät nopeasti purkamaan jonoa, saa nähdä, kuinka äijän käy...

Mulla on 4 vkoa odottelua takana H:gissä - hiukan reilun kuukauden sanoivat jonoksi...

Turussa kesti tasan neljä viikkoa Suzuki DR350S päätös.

Hmm, vedetäänköjän nyt sitten pohjat

3kk päivälleen, Eteläinen tullipiiri tjsp. Sori pojat, mutta aika
062802jumpie_prv.gif
lukea joidenkin onnenpekkojen kolmesta vuorokaudesta...

Vein tänään Joensuun tulliin paperit ja lupailivat jo päätöstä ensi viikolle...
062802jumpie_prv.gif

Eli nyt ainakin täällä pyrkivät nopeasti purkamaan jonoa, saa nähdä, kuinka äijän käy...
Se siitä nopeudesta...
ghostface.gif

Meinaan vei 4 viikkoa, että saivat käsiteltyä paperit, mutta nyt on jo onneksi mopo liikenteessä...
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif

4 kk rikki 19.07. ja taitaa pian paukahtaa 5. kuukausi...eivät taida löytää ducatilleni verrokkia...
wink.gif
tounge.gif
biggrin.gif

Itsellä täyttymässä 3kk,Katsastus voimassa vielä pari päivää.Pitääkö rekisteröintikatsastus tehdä uudelleen,vaikka vika on tullin?

Back