Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä niin Millen kuin Tuonon lintulaudalla jotkut ovat istuneet pidempiäkin matkoja ja vielä selvinneet siitä kertomaan. Kaksi päällä matkailuun on kyllä parempiakin malleja (myös Aprilialta)Onko kokemusta Tuonosta 2 päällä? Onko kovin epämukava takapenkki? Pitäisi saada silloin tällöin parempi puolisko mukaan matkaan.![]()
Meillä päin on yhteen Milleen tehty "tehoputki" avaamalla orkkisputki(2-1) ja poistettu kammiot , laitettu reikäputket yms.Onkos kukaan muuten avannut tuota vakio pönttöä...? Itselle sattui putoamaan ylimääräinen sellainen käsiinja ajattelin laittaa suoran reikäputken nykyisten kammioiden tilalle.![]()
Keski alueelle lisätehon saaminen 2-1 putkistolla ei onnistu, no ehkä heppa tai pari. Monttu tehokäyrässä vaatii muutoksia virtauksiin ja vastapaineisiin, näitä ei voi korjata lastuilla yms.Tuota Factory Pro:n lastua on kehuttu kovasti ainakin tuolla kansainvälisillä sivustoilla. Onko kellään kiinni täällä kotoisessa Suomessa? Mulla olisi sitten aikanaan tavoitteena saada lähinnä sitä vääntökäyrää tasaisemmaksi ja keskikierrostehoa korkeammaksi. Huipputehoilla ei niinkään merkitystä. Millä konstein siispä moiseen tulokseen?
Laittakaahan muuten dynokäyriä tai vastaavia ennen/jälkeen vertailuja/fiiliksiä sun muita Tuonoistanne niin saadaan kuume nousemaan sietämättömäksi ennen ajokelejä...
![]()
Jos Akran 2-2 on ainoa vaihtoehto keskikierrosväännön lisäämiseksi niin voi, voi...kun kallista. Ite kun olen saanut sellaisen kuvan, että nimenomaan tuo ilmaboksikäsittely toisi sitä lisävääntöä keskikierrosalueelle ja veisi sen 5000-6000 montun mennessään. Korjatkaa jos olen väärässä?!