Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bagsteri mullakin ja pehmeät sivulaukutkin on ollut kiinni. Oxfordit taisi olla. Yleensä tosin rulla vaan takaritsillä..lainaan tässä vähän topikkia ettei tarvi uutta alkaa postaileen...
elikkäs onko tuonosta mihinkään matka-ajossa? saako mitään pyörään mitään esim. sw-motechin huomaamattomia telineitä ja miten laukut yms. muut vastaavat vaikuttaa ajoon? olis ihan mukava pyörä mitä tuossa viime kesänä kokeilin pikaisesti...
Joo... täällä olis bagsterin tankkinahka myynnissä edelleen vanhakoppiseen tuonoon!Tankkilaukun saa Tuonoon parhaiten Bagsterin "kortongilla" ja bagsterin laukku menee siihen näppärästi.
b_tommilla tais olla myynnissä - sama hässäkkä sopii milleenkin ja toimii.
Mun Millessä rupes aikoinaan kytkin luistamaan "väärän" viskositeetin takia, et se saattaa kans osaltaan selvittää heikompaa moottorijarrutusta....Nyt kun olen tässä pyöritellyt, niin ihan hyvinhän tuo hyrrää. Varmaan öljyn laadulla/viskositeetilla on oma vaikutuksensa koneen käyntiääniin lämpimänä? Itse olen käyttänyt 10W-40 BelRaytä ja huollossa ovat laittaneet 15W-50 Motulia. Kuukauden päästä olisi pyrkimys päästä baanalle![]()
Samanlaisia stooreja olen kans kuullut. Toimii parhaiten 15W-50:llä eli sillä mitä manuaaleissakin suositellaan..Mun Millessä rupes aikoinaan kytkin luistamaan "väärän" viskositeetin takia, et se saattaa kans osaltaan selvittää heikompaa moottorijarrutusta....Nyt kun olen tässä pyöritellyt, niin ihan hyvinhän tuo hyrrää. Varmaan öljyn laadulla/viskositeetilla on oma vaikutuksensa koneen käyntiääniin lämpimänä? Itse olen käyttänyt 10W-40 BelRaytä ja huollossa ovat laittaneet 15W-50 Motulia. Kuukauden päästä olisi pyrkimys päästä baanalle![]()
Mulla on Motulin 5100 15W50 käytössä, katoin aikoinaan vanhoista huoltokuiteista että sitä on merkkiliikkeessä laitettu niin ajattelin pysyä samassa, kun helposti Motonetista löytyy ja mitäpä sitä toimivaa vaihtamaan.Motorexin 15-50 semi synteettistä olen käyttänyt ja sillä on pelittänyt.
Motulia en ole koklannut, mutta se vois olla vaihtoehto kun toi motonet on lähempänä kun Stormi