Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö ideana oli generaatiot vuosimalleittain...
Musta väri.Mä nyt ostin sen silti, vaikkei idea täällä kovin suurta kannatusta saanutkaan... Nyt saa nauraa ja kertoa kaikki ne syyt, miksi olisi kannattanut jättää kauppaan. Go.
Musta väri.
Tankinsuoja ja MS:n nimmaritarra tankissa = zubehör?Saksa ei enää taivu, mutta jos Zubehör tarkotti jotain lisävarusteita niin sellasia ei kuvista ainakaan nähnyt. Ihan "orkkiskuntonen" oli, slipari, kilpiteline yms. Mutta ne lienee varmaan olla hyvä olla paikalla tuolla kohdemaassakin ?

Saksa ei enää taivu, mutta jos Zubehör tarkotti jotain lisävarusteita niin sellasia ei kuvista ainakaan nähnyt. Ihan "orkkiskuntonen" oli, slipari, kilpiteline yms. Mutta ne lienee varmaan olla hyvä olla paikalla tuolla kohdemaassakin ?
Mä nyt ostin sen silti, vaikkei idea täällä kovin suurta kannatusta saanutkaan... Nyt saa nauraa ja kertoa kaikki ne syyt, miksi olisi kannattanut jättää kauppaan. Go.
Mä huijaan järjestelmää asumalla itekki täällä EU:n ulkopuolellaIlmossa oli kerrottu että zubehör on tuo kilpiteline. Hyvä ostos ja oikeaa kaupantekoa. Tuo kun tulee EU:n ulkopuolelta niin tuleeko tuohon tulleja päälle? Miten hoidat rahtauksen?
Mä nyt ostin sen silti, vaikkei idea täällä kovin suurta kannatusta saanutkaan... Nyt saa nauraa ja kertoa kaikki ne syyt, miksi olisi kannattanut jättää kauppaan. Go.
Sveitsissäkö sä olit? Tolla lähtee kortti, mopo paaliin virkamiehen toimesta ja ukko linnaan.

Vaihtasit sinäkin jo sen vanhan raadon tollaseen V4 peliin.![]()
Näin saattaa käydä. Toivottavasti kerkiää vähän olemaan hauskaa sitä ennenSveitsissäkö sä olit? Tolla lähtee kortti, mopo paaliin virkamiehen toimesta ja ukko linnaan.