Tuono

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jetro
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä pitäis tietää. V4 & V2 eroaa ulkonäöltään kuin yö ja päivä.

Mitä uudempi V4 sen parempi.

Eikö ideana oli generaatiot vuosimalleittain...

Gen1 V2: 2003-2005
Gen2 V2: 2006-2010 (tehtiin myös 2011)

V4 1000cc: 2011-2014
V4 1100 cc: 2015-2018

Sitten on factorya kaikkien sisällä ja gen1 sisällä 2002 spesiaali, factory ja racing.

Tuono V4 tuli 2011. standard + APRC mallisena, mustana ja keltaisena. Eli toisinsanoen 2011-2013 on identtiset mopot.

2014 tuli ABS + isompi tankki + valkoinen väritys

2015 tuli kokonaan uudenlainen ulkonäkö (facelift+mittari+penkki) ja 1100cc koneella + uusi ecu, APRC:sta tuli "vakio" eli RR nimellä, ja factorysta parempi malli (keula, takajousi, takovanteet)

2017 muuttui taas väritys sekä mittaristo ja muuta sälää

Jenkeissähän tuo V4 Tuono tuli markkinoille vasta 2012, mutta EU alueella jo 2011. Jenkit tulee noissa kaikissa vuosimalleissa(merkinnöissä?) vuoden jäljessä.

Mä nyt ostin sen silti, vaikkei idea täällä kovin suurta kannatusta saanutkaan... Nyt saa nauraa ja kertoa kaikki ne syyt, miksi olisi kannattanut jättää kauppaan. Go.

Saksa ei enää taivu, mutta jos Zubehör tarkotti jotain lisävarusteita niin sellasia ei kuvista ainakaan nähnyt. Ihan "orkkiskuntonen" oli, slipari, kilpiteline yms. Mutta ne lienee varmaan olla hyvä olla paikalla tuolla kohdemaassakin ?
Tankinsuoja ja MS:n nimmaritarra tankissa = zubehör? :grin:
Vaihda ne vaipat nyt niin saat vuorosi kuitattua ja messujatkoille @ 20:00 :bisseä:

Saksa ei enää taivu, mutta jos Zubehör tarkotti jotain lisävarusteita niin sellasia ei kuvista ainakaan nähnyt. Ihan "orkkiskuntonen" oli, slipari, kilpiteline yms. Mutta ne lienee varmaan olla hyvä olla paikalla tuolla kohdemaassakin ?

Kai se on tuo kilpitelineen lisäosa, mihin lätyskä itsessään kiinnittyy. Ehkä. Vilkut on enivei kuvista poiketen lediset. Jännä, että siitä ei ole ilmoituksessa mitään mainintaa... Ja sain tingattua hintaan (no melkein, pyörstettiin se tasan 8000 rahaan) mukaan kaatuiluraudat.

Hei olisko kellään tiedossa halpaa takasatulaa? Pitäis ostaa toinen ja modata siitä tavaroitten kuljetukseen sopivampi malli reissuilua ajatellen. Nahkojen ja pehmusteiden kunnolla ei siis tähän käyttöön mitään väliä, kohan se sisäinen muovi kaikkine kiinnikeulokkeineen on kunnossa.

Mä nyt ostin sen silti, vaikkei idea täällä kovin suurta kannatusta saanutkaan... Nyt saa nauraa ja kertoa kaikki ne syyt, miksi olisi kannattanut jättää kauppaan. Go.

Ilmossa oli kerrottu että zubehör on tuo kilpiteline. Hyvä ostos ja oikeaa kaupantekoa. Tuo kun tulee EU:n ulkopuolelta niin tuleeko tuohon tulleja päälle? Miten hoidat rahtauksen?

Edit. taidatkin asua nurkilla, joten rahdista ja tullista ei tarvi murehtia. Serh Gut.

Ilmossa oli kerrottu että zubehör on tuo kilpiteline. Hyvä ostos ja oikeaa kaupantekoa. Tuo kun tulee EU:n ulkopuolelta niin tuleeko tuohon tulleja päälle? Miten hoidat rahtauksen?
Mä huijaan järjestelmää asumalla itekki täällä EU:n ulkopuolella :P

Sveitsissäkö sä olit? Tolla lähtee kortti, mopo paaliin virkamiehen toimesta ja ukko linnaan.

Vaihtasit sinäkin jo sen vanhan raadon tollaseen V4 peliin. :grin:

Mä saatan ottaa kesällä tollasen pitkälle koeajolle. Mut on nois vanhoissa peleissä vaan sitä rokkia ja tunnelmaa. Kyl sen pitää kuulostaa lähellä rajaria siltä, että kohta räjähtää.

Miten tuhnussa on nopeusmittari toteutettu? Aattelin nääs ketjuoilerin sihen pistää ja pro-oiler olis ensimmäisenä mielessä, koska siitä on kokemusta. Se peruspaketti vaatii signaalin nopeusmittarin anturilta. Jos moista signaalia ei ole saatavilla, saattaa valinta kohdistua pro-oilerin gps-mallin kanssa samanhintaiseen scottoilerin xsystemiin. Ehkä...

Back