Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oma CBR oli kuitenkin yli 1000e halvempi kuin yleinen pyyntihinta. Lisäksi ajettu alle puolet mitä vastaavilla täällä Suomessa.Pyöriä on jo tuotu niin helkatin paljon että hinnat alkaa laskea suomessakin. CBR600 hyvä esimerkki mitä on tuotu tolkuton määrä.
Niin, yleinen pyyntihinta. Missäänhän ei näy mihin hintaan ne nettimoton tai kauppiaiden vehkeet oikeasti lähtee. Ne pyynnit onkin välillä aika kovia, mutta kun setelitukon kanssa menee niin lähtee äkkiä putoamaan. Näiden pyyntien perusteella tulli sitten arpoo verojaan, eikä ne kovat pyynnit niitä ainakaan helpota. En mitenkään ole tuontipyöriä vastaan, onhan noita itsellänikin ollut. Tosin enduroita, joissa tiettyjen mallien tarjonta on suomessa aivan olematonta joten ei ole paljon vaihtoehtoja.Oma CBR oli kuitenkin yli 1000e halvempi kuin yleinen pyyntihinta. Lisäksi ajettu alle puolet mitä vastaavilla täällä Suomessa.
Ääni Mimotolle!
Homma hoitui nopeasti ja mitään ongelmia ei tullut vastaan. Valitsin kuitenkin vaihtoehdoksi hoitaa itse verotus, Mika hoiti kuitenkin katsastuksen. Tuli 500e halvemmaksi kun itse täytin tullin paperit.
Jep jep. Itselle oli vain helppo valinta tehdä näin, koska kyseessä oli /on eka pyörä. Aika paha lähtee tinkimään jostain jo Suomessa olevasta pyörästä, kun ei vielä osaa niin hyvin sanoa pyöristä. Lisäksi nuo ajokilometrit vaikuttivat. Belgiassahan on laitonta ruuvata mittareita (toki mikään ei estä menemästä Saksaan..).Niin, yleinen pyyntihinta. Missäänhän ei näy mihin hintaan ne nettimoton tai kauppiaiden vehkeet oikeasti lähtee. Ne pyynnit onkin välillä aika kovia, mutta kun setelitukon kanssa menee niin lähtee äkkiä putoamaan. Näiden pyyntien perusteella tulli sitten arpoo verojaan, eikä ne kovat pyynnit niitä ainakaan helpota. En mitenkään ole tuontipyöriä vastaan, onhan noita itsellänikin ollut. Tosin enduroita, joissa tiettyjen mallien tarjonta on suomessa aivan olematonta joten ei ole paljon vaihtoehtoja.
Välittäjät osaa kyllä rokottaa tuosta katsastuksesta ja tullipapereiden teosta. Ymmärtäähän sen, ei ole herkkua rampata konttorilla ja tullissa papereiden kanssa. Eli siinä kyllä säästää jos vaivautuu itse nuo tekemään.