• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin hieno ajelu takana eikä vettäkään tullut haitaksi asti. Osanottajien paljous yllätti kaikki ja vielä yksi jos olisi tullut, niin poliisisaattue olisi pitänyt tilata.
biggrin.gif

Taidettiin Millamuksen kanssa bongata teidän pyörät Forssan jäähallin parkkiksella
062802moto_prv.gif
Me mentiin autolla Expoon kun ajateltiin et alkaa sataa.

Huomasin tän keskustelun liian myöhään ja tekis mieli tulla ajeluun mukaan mutta millaista nopeutta painelette? Viime kerralla kun olin jätkäporukan mukana ajelemassa niin ajoin ulos mutkassa ja pyörä meni lunastukseen
sad_orig.gif
(oon niin kokematon kuski vielä)

Tosiaan oli kyl ihan siisti miitti, jos sitä nyt voi miitiksi sanoa
tounge.gif

Vauhdista sen verran että semmonen +10-20 ylinopeutta, niin matkanteko sujuu kohtalaisen nopeaan tahtiin
smile_org.gif

Kuten jo miitissä puheenaiheeksi tuli niin kokoontumisia voisi järjestää myös iltaisinkin...
Nii koskas pidetään seuraava?!?
biggrin.gif

btw: tällä kertaa vain kaksi pyörää miitissä
omg.gif

tounge.gif

Vauhdista sen verran että semmonen +10-20 ylinopeutta, niin matkanteko sujuu kohtalaisen nopeaan tahtiin
smile_org.gif

Kuten jo miitissä puheenaiheeksi tuli niin kokoontumisia voisi järjestää myös iltaisinkin...
biggrin.gif

omg.gif
Heräilin vasta yhdentoista jälkeen aamulla ja samantien katselin sadetutkaa. Näytti pikkasen liikaa goretex-keliltä mun makuun ja päätin lopullisesti haudata haaveet ajelusta. No eipähän se sieltä sitten ennen neljää tullut se sade mutta koko päivän limaa yskineenä ihan hyvä, että passasin.

Olitteko Räkän kanssa kahdestaan?
biggrin.gif

P.s. Räkä : Mahdoitko tulla eilen illalla Hirvensalon sillalla vastaan siinä kahdeksan jäljistä? Kävin pahimpaan poltteeseen heittämässä pikaisesti pikkulenkin.

tounge.gif

smile_org.gif

biggrin.gif

omg.gif
Heräilin vasta yhdentoista jälkeen aamulla ja samantien katselin sadetutkaa. Näytti pikkasen liikaa goretex-keliltä mun makuun ja päätin lopullisesti haudata haaveet ajelusta. No eipähän se sieltä sitten ennen neljää tullut se sade mutta koko päivän limaa yskineenä ihan hyvä, että passasin.

Olitteko Räkän kanssa kahdestaan?  
biggrin.gif

P.s. Räkä : Mahdoitko tulla eilen illalla Hirvensalon sillalla vastaan siinä kahdeksan jäljistä? Kävin pahimpaan poltteeseen heittämässä pikaisesti pikkulenkin.
Jees..minähän siellä ajelin kaverin kanssa. Käytiin heittämässä kakskerran lenkki.
Juu, minä ja 666 ei muita
biggrin.gif

Pitäisköhän munkin uskaltautua seuraavaan miittiin jos ette ihan kauheasti hurjastele ylinopeutta, että pysyy aloittelijakin perässä.
smile_org.gif

Heräilin vasta yhdentoista jälkeen aamulla ja samantien katselin sadetutkaa. Näytti pikkasen liikaa goretex-keliltä mun makuun ja päätin lopullisesti haudata haaveet ajelusta.
Sama vika mulla. Sää ulkona näytti hieman tuhnuiselta, joten jätin suosiolla väliin tällä kertaa. Hieroin sitten koko päivän maalia seiniin. Pahoittelen poissaoloa. Yritän korjata tapani ensi kerralla ja ilmestyä paikalle. Ensi viikolla olen viikonloppuna töissä la-su klo 15.00 asti, mutta jos sen jälkeen on jotain miittinkiä, niin yritän tulla paikalle. Mutta katellaan ja suunnitellaan...

Mä tuun sitten myös jos vauhti pysyy sallituissa rajoissa
smile_org.gif
. Mulle sopii mikä päivä tahansa, lomalla kun olen.

Meikämandoliinokin lähtee mielellään cruisailemaaan,jos aikataulut vaan osuu kohdilleen
062802moto_prv.gif

Taidettiin Millamuksen kanssa bongata teidän pyörät Forssan jäähallin parkkiksella
062802moto_prv.gif
Me mentiin autolla Expoon kun ajateltiin et alkaa sataa.

Huomasin tän keskustelun liian myöhään ja tekis mieli tulla ajeluun mukaan mutta millaista nopeutta painelette? Viime kerralla kun olin jätkäporukan mukana ajelemassa niin ajoin ulos mutkassa ja pyörä meni lunastukseen
sad_orig.gif
(oon niin kokematon kuski vielä)
Ois kyllä voinut jättää vorssan reissun väliin, Marttilan kohalla alkoi sataa niin pirusti.. Taisi tulla rakeita jopa hetken. Sadetta kesti tietenkin perille asti ja osa meistä hukkas puolet porukasta(itse mukana näissä eksyneissä)
biggrin.gif
Meinattiin olla fiksuja ja jäädä kattelee missä muut on ja käännyttiin sitten jostain tiehaarasta, ja fiksuina jäätiin sitten sellaiseen paikkaan ettei nähty tielle, no kaverit oli tietenkin mennyt siitä ohi sillä aikaa
cool.gif

Me sitten mentiin autokeitaalle hetkeksi kuivattelee/lämmittelee, itellä kävi taas niin, että oli ns. huonommat vesikelin housut mukana, ja taas kerran jostain vesi meni läpi, joten muutama tunti meni sitten pallit huurussa ku boxerit ja paita oli märkiä
mad.gif

Meillä on tuollainen oma pieni poppoo jonka kans käydään yleensä vähintään kerran viikossa jossain pyörähtää, jos halukkaita lähtee mukaan, niin laittaa mulle sitten vaik viestiä.

Ja voitais kyllä lähtee koko poppoon kanssa joskus Turku miittiin mukaan
buttrock.gif

jees, kuten jo useampaan otteeseen todettu ei näissä turun seudun miiteissä ole liiaksi asti ikinä porukkaa. Eli rohkeasti kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Ei varmasti tarvitse olla mikään ratakettu, jotta vauhdissa pysyisi. Ja loppujen lopuksi, jokainen ajakoon taitojen ei porukan vauhdin mukaan.

eihän siitä miitistä saa kukaan hyvää kuvaa jos siellä vaan revitellään
biggrin.gif
toki sitäkin mutta ajellaan rauhassa omien taitojen ja kai sinne joku vetäjäkin olisi hyvä olla?

biggrin.gif
toki sitäkin mutta ajellaan rauhassa omien taitojen ja kai sinne joku vetäjäkin olisi hyvä olla?
Vetäjän pitäis vaan olla sellainen ettei aja liian kovin eikä liian hiljaa, muuten saa osa odotella ja osa kirota tms.
piristävää ohittelua/pienimutoista kisailua toki saa olla ilmassa, jos niin haluaa
smile_org.gif

biggrin.gif
Toki ja joku jolla olisi joku valmis reitti mielessä
smile_org.gif

Ens kerralla voisi mennä vaikka kiertelemään Kemiöön?
Ehkä parhaat pätkät on esim Lieto as-Aura-Pöytyä-Oripää-Yläne-Mynämäki ja jos jaksaa, niin sieltäkin pääsee pienempiä teitä pitkin turkuun. Lieto as-Oripää on siis tuota vanhaa Tampereen tietä.

Toinen melko kiva tie on tietenkin Marttila-Koski-Somero osuus, joutuu ajamaan tosin hetken 10-tietä. Tarvasjoen kautta jos koukkaa, säästyy pieni matka isoa tietä.

pistäkää ny joku äänestys pystyyn tästä miitistä. mihin mennään ja koska? niintää voisi alkaa etenemään.
biggrin.gif

Back