Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heräilin vasta yhdentoista jälkeen aamulla ja samantien katselin sadetutkaa. Näytti pikkasen liikaa goretex-keliltä mun makuun ja päätin lopullisesti haudata haaveet ajelusta. No eipähän se sieltä sitten ennen neljää tullut se sade mutta koko päivän limaa yskineenä ihan hyvä, että passasin.Tosiaan oli kyl ihan siisti miitti, jos sitä nyt voi miitiksi sanoa![]()
Vauhdista sen verran että semmonen +10-20 ylinopeutta, niin matkanteko sujuu kohtalaisen nopeaan tahtiin![]()
Kuten jo miitissä puheenaiheeksi tuli niin kokoontumisia voisi järjestää myös iltaisinkin...
Nii koskas pidetään seuraava?!?![]()
btw: tällä kertaa vain kaksi pyörää miitissä![]()
Jees..minähän siellä ajelin kaverin kanssa. Käytiin heittämässä kakskerran lenkki.Heräilin vasta yhdentoista jälkeen aamulla ja samantien katselin sadetutkaa. Näytti pikkasen liikaa goretex-keliltä mun makuun ja päätin lopullisesti haudata haaveet ajelusta. No eipähän se sieltä sitten ennen neljää tullut se sade mutta koko päivän limaa yskineenä ihan hyvä, että passasin.Tosiaan oli kyl ihan siisti miitti, jos sitä nyt voi miitiksi sanoa![]()
Vauhdista sen verran että semmonen +10-20 ylinopeutta, niin matkanteko sujuu kohtalaisen nopeaan tahtiin![]()
Kuten jo miitissä puheenaiheeksi tuli niin kokoontumisia voisi järjestää myös iltaisinkin...
Nii koskas pidetään seuraava?!?![]()
btw: tällä kertaa vain kaksi pyörää miitissä![]()
Olitteko Räkän kanssa kahdestaan?![]()
P.s. Räkä : Mahdoitko tulla eilen illalla Hirvensalon sillalla vastaan siinä kahdeksan jäljistä? Kävin pahimpaan poltteeseen heittämässä pikaisesti pikkulenkin.
mukaan vaan. otetaan rauhassaPitäisköhän munkin uskaltautua seuraavaan miittiin jos ette ihan kauheasti hurjastele ylinopeutta, että pysyy aloittelijakin perässä.![]()
Sama vika mulla. Sää ulkona näytti hieman tuhnuiselta, joten jätin suosiolla väliin tällä kertaa. Hieroin sitten koko päivän maalia seiniin. Pahoittelen poissaoloa. Yritän korjata tapani ensi kerralla ja ilmestyä paikalle. Ensi viikolla olen viikonloppuna töissä la-su klo 15.00 asti, mutta jos sen jälkeen on jotain miittinkiä, niin yritän tulla paikalle. Mutta katellaan ja suunnitellaan...Heräilin vasta yhdentoista jälkeen aamulla ja samantien katselin sadetutkaa. Näytti pikkasen liikaa goretex-keliltä mun makuun ja päätin lopullisesti haudata haaveet ajelusta.
mukaan vaan eiköhän tämä tästä lähde? ja tuskin sä mikään munkki ootPitäisköhän munkin uskaltautua seuraavaan miittiin jos ette ihan kauheasti hurjastele ylinopeutta, että pysyy aloittelijakin perässä.![]()
Ois kyllä voinut jättää vorssan reissun väliin, Marttilan kohalla alkoi sataa niin pirusti.. Taisi tulla rakeita jopa hetken. Sadetta kesti tietenkin perille asti ja osa meistä hukkas puolet porukasta(itse mukana näissä eksyneissä)Taidettiin Millamuksen kanssa bongata teidän pyörät Forssan jäähallin parkkiksellaMe mentiin autolla Expoon kun ajateltiin et alkaa sataa.![]()
Huomasin tän keskustelun liian myöhään ja tekis mieli tulla ajeluun mukaan mutta millaista nopeutta painelette? Viime kerralla kun olin jätkäporukan mukana ajelemassa niin ajoin ulos mutkassa ja pyörä meni lunastukseen(oon niin kokematon kuski vielä)![]()
Vetäjän pitäis vaan olla sellainen ettei aja liian kovin eikä liian hiljaa, muuten saa osa odotella ja osa kirota tms.eihän siitä miitistä saa kukaan hyvää kuvaa jos siellä vaan revitellääntoki sitäkin mutta ajellaan rauhassa omien taitojen ja kai sinne joku vetäjäkin olisi hyvä olla?![]()
Toki ja joku jolla olisi joku valmis reitti mielessäeihän siitä miitistä saa kukaan hyvää kuvaa jos siellä vaan revitellääntoki sitäkin mutta ajellaan rauhassa omien taitojen ja kai sinne joku vetäjäkin olisi hyvä olla?![]()
piristävää ohittelua/pienimutoista kisailua toki saa olla ilmassa, jos niin haluaaVetäjän pitäis vaan olla sellainen ettei aja liian kovin eikä liian hiljaa, muuten saa osa odotella ja osa kirota tms.eihän siitä miitistä saa kukaan hyvää kuvaa jos siellä vaan revitellääntoki sitäkin mutta ajellaan rauhassa omien taitojen ja kai sinne joku vetäjäkin olisi hyvä olla?![]()
Ehkä parhaat pätkät on esim Lieto as-Aura-Pöytyä-Oripää-Yläne-Mynämäki ja jos jaksaa, niin sieltäkin pääsee pienempiä teitä pitkin turkuun. Lieto as-Oripää on siis tuota vanhaa Tampereen tietä.Toki ja joku jolla olisi joku valmis reitti mielessäeihän siitä miitistä saa kukaan hyvää kuvaa jos siellä vaan revitellääntoki sitäkin mutta ajellaan rauhassa omien taitojen ja kai sinne joku vetäjäkin olisi hyvä olla?![]()
![]()
Ens kerralla voisi mennä vaikka kiertelemään Kemiöön?