• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No sopiiko kellekkään viikolla ajelu? Itellä vielä ens viikko lomaa, joten arki käy ainakin itelle. Viikonloppuna ruisrokki vähän sekottaa, samoin keskiviikon ratapäivä. Ja huomenna pitäis lähtee esikoisen kanssa väskiin. Eli Esteristä riippuen itelle sopisi ti, to ja pe.

Tässä vois olla joku reitti sommitelma. matkaa kertyy yhteen suuntaan 150km, joten koko päivän reissu olisi. En ole koskaan kokonaisuudessa reittiä ajellut, joten joku navillinen kuski voisi olla jees matkassa, joskin on sitä ennenkin tieviittojen mukaan menty. Mielipiteitä? Ehdotuksia?

sopisiko porukalle ensi viikon keskiviikko? paikkana tuo abc asema. missä olitte viimeksi. kello 18.00 ?

pistäkää ny joku äänestys pystyyn tästä miitistä. mihin mennään ja koska? niintää voisi alkaa etenemään.
biggrin.gif
ensi viikonloppuna taitaa olla turha edes koittaa, ku eikös silloin ole ruisrock?

No sopiiko kellekkään viikolla ajelu? Itellä vielä ens viikko lomaa, joten arki käy ainakin itelle. Viikonloppuna ruisrokki vähän sekottaa, samoin keskiviikon ratapäivä. Ja huomenna pitäis lähtee esikoisen kanssa väskiin. Eli Esteristä riippuen itelle sopisi ti, to ja pe.

Tässä vois olla joku reitti sommitelma. matkaa kertyy yhteen suuntaan 150km, joten koko päivän reissu olisi. En ole koskaan kokonaisuudessa reittiä ajellut, joten joku navillinen kuski voisi olla jees matkassa, joskin on sitä ennenkin tieviittojen mukaan menty. Mielipiteitä? Ehdotuksia?
Tuo I-J väli Hajalasta vanhalle ykköstielle on (huonokuntoista) hiekkatietä, ei tietysti haittaa mutta tiedoksi...

sopisiko porukalle ensi viikon keskiviikko? paikkana tuo abc asema. missä olitte viimeksi. kello 18.00 ?
Mulle luultavasti sopisi tuo keskiviikko, kuinka pitkän lenkin yleensä heitätte?
en tiedä kun en saa vastausta matkan pituudesta
tounge.gif
mulle kylläkin aivan sama minne mennään kunhan on kunnon mutkateitä. kemiö tai jotain. ei tuolla mun pyörällä noitten perässä pysy
biggrin.gif
matkapyörä ja vanha. aattelin kattella maisemia
biggrin.gif
hyvin mä kyllä vedin toissapäivänä 1600 kilsaa ,,noin.

Oho... Täällähän on käyny hulina
biggrin.gif
Keskiviikko ainakin sopii mulle. ja tosiaan se abc on varmaan paras paikka miitata. Ruisrockki varmaan vie tämän viikonlopun, mutta jos kattoo alustavasti sitä seuraavaa viikonloppua...
Jos nyt keskiviikkona olis miitti niin moniko pääsisi? Mulle ainakin sopisi ja klo 18.00 Abc:n rekkaparkin eessä olis passeli aika.

Ite kyl ajelen keskiviikkona alastaroa vaan ympäriämpäri.
ei sit kellekkän käy ti, to tai pe?

Tuo I-J väli Hajalasta vanhalle ykköstielle on (huonokuntoista) hiekkatietä, ei tietysti haittaa mutta tiedoksi...
Hyvä huomio! Entäs nyt
onko mitään ehdotuksia reitistä, jolla saisi tosta ymmyrkäisemmän, ettei tarvis samaa tietä ajella? Eli tuota reittiä saa tuunata jos huvittaa
smile_org.gif

Noo mites olis sitte loppuviikosta eli torstaina tai perjantaina. Noi reitit vaikuttaa kyl hyviltä
smile_org.gif

Aamu ei kyllä oikeen käy mulle ku oon töissä
sad_orig.gif
Mut jos lähtis vaikka iltapäivällä 4-6 aikaan ni kerkeis ainaskin jonkunmoisen lenkin tehä
cool.gif

Back