Turkumiitit 2013 - INFOA ja OHJEITA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voin hommaa edistää jos halukkaita löytyy.
Halukkaat voi ilmoittautaua: eidem@nic.fi

Ajankohtaehdotuksia otetaan vastaan. Olisiko kolmen-viiden "sarjakilpailulle" kiinnostusta ?

Huom. Modet vois irroittaa tän tuonne Lounais-Suomen puolelle yleiseen TM lätinään.

Ajankohtahan voisi olla baarimiitin yhteydessä. Joku lauantai tässä talvella ensi vuoden puolella. Ensin kovaa rallia, ja sitten känni päälle ratkaisten lopullinen paremmuus painilla ja päähänlyöntikisoilla :grin:

Itse olen skeptinen, että tulee tarpeeksi porukkaa ihan sarjaan saakka. Tuollainen one off toiminee.

Viikkoa ennen messuja? Ehtis kans juonimaan, et kuka ajaa :)

Juonitaan lisää. Jos ei ole bussilastillista menossa niin kuski vois olla tosi helposti päätettävissä.
Kartingissakin varmaan hitain...osallistuminen siksi epävarmaa. Itsetunto-ongelmia...

;) :D

(Voi työtkin haitata. Ku pomo on veemäinen. Juonitaan)

Heh... Marko kaivoi korvaansa MP-maailman viime numerossa. Julkkis.... tarjoaa siten kartingin kaikille.

Niin olikos kukaan kerinnyt laittamaan postia psi:lle, oli kuulemma ollut melko hiljaista kun itse sain aikaiseksi laittaa postia osallistumisesta.
Paiskokaa postia jotta järjestäjä tietää osallistujien määrästä eli eidem@nic.fi

Niin olikos kukaan kerinnyt laittamaan postia psi:lle, oli kuulemma ollut melko hiljaista kun itse sain aikaiseksi laittaa postia osallistumisesta.
Paiskokaa postia jotta järjestäjä tietää osallistujien määrästä eli eidem@nic.fi

ai katsos... en tuota huomannut. Sisälukutaito nolla.

Mukana jos vaan saadaan porukkaa riittävästi kasaan (ja mahtumaan kalenteriin)

Sit kun päivää saadaan selville millon tää häppeningi olis, niin täytyy sitten katsella noita työvuoroja että mikä on tilanne.

Back