Turkumiitit 2013 - INFOA ja OHJEITA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vieläkös porukalla riittäis ajohaluja? Sunnuntaina voitais kurvailla joku kiva 250-350 km lenkki. Esimerkiksi majava tms. takuuvarma mutkapläjäys, kun kausikin alkaa kääntyä lopuilleen :cruising:

Laitan tarkempaa ilmoa huomisen aikana ;)
Kyllähän niitä piisaa,ketjut alkavat olemaan pian eläkkeellä mutta eiköhän ne tuon reissun kestä.
Majavan yks hauskimmista pätkistä oli aikas huonossa kunnossa, arvaat varmaan mitä tarkoitan.

Vieläkös porukalla riittäis ajohaluja? Sunnuntaina voitais kurvailla joku kiva 250-350 km lenkki. Esimerkiksi majava tms. takuuvarma mutkapläjäys, kun kausikin alkaa kääntyä lopuilleen :cruising:

Laitan tarkempaa ilmoa huomisen aikana ;)

Jos perhe ei ole lisääntynyt niin mukana.

Pohtii pohtii, että pitäiskö tuossa lauantaina vielä pyöriä hieman nurkissa sillain perinteisemmin? No, alkava viikko sen sitten näyttää.

Pohtii pohtii, että pitäiskö tuossa lauantaina vielä pyöriä hieman nurkissa sillain perinteisemmin? No, alkava viikko sen sitten näyttää.

Kuulostaa asialliselta ehdotukselta, täytynee vaan tutkailla että joutuuko sitä ole työelämässä silloin.

Mä luulen, että meki ollaan kauniimman osapuolen kans messissä jos vaan ollaan kotosalla ja aikaa on. Ajellaan nyt kuitenki tuonne lumen tuloon saakka, niin mikä ettei joskus myös hyvässä seurassa? :;):

Pientä päänvaivaa aiheuttaa aamukasteen liukastamat tiet. Pakko odotella lähtöä puolille päiville, minkä jälkeen matalalla paistava aurinko voi kiristää hampaita. Länteen kun on tunnetusti hankala näiltä nurkilta lähteä.

No, eiköhän tää homma omalta osalta selvinne torstai-illan/ perjantaipäivän aikana.

Vielä näyttää hyvältä:

meteogram.php

Torstaina näyttäis olevan ihan kohtuu ajokelit. Onko kaikilla jo pyörät tallin perukoilla vai mentäiskö vähän ajelee. Aattelin ihan jotain nurkkka pyöritystä 150-200km. Mulla on lommoo niin vois lähteä vaikka joskus klo 12.00

Koska en näköjään osaa vieläkään pitää tota pyörää pystyssä niin mennään rauhaksilleen varoen lehtiansoja.

Luultavasti duunit hiukan häiritsee, mut jos pääsee ajoissa irti, niin vois sitä ees loppukahville koittaa suoriutua.

Kyllä noi työt häiritsee harrastuksia,tuohon aikaan ei pääse millään irtaantumaan hommista.
Jos viikonloppuna olis ilmoja niin silloin kyllä onnistuisi.

Back