• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ulkonäkö vai teho?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ulkonäkö vai teho? -

• Ulkonäkö ratkaisee

Ääniä: 1 25,0%
  • Teho ja vääntö määrää

Ääniä: 0 0,0%
  • Minulla on varaa kumpaankin

Ääniä: 3 75,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Muutama vuosi sitten olisin vastannut että tehojen vuoksi, mutta sitten toi huuma meni (onneksi) ohi ja nykyään ratkaisee enempi ajofiilikset ja omaa makuani kutittava ulkonäkö...

Eiköhän se ole niiden molempien summa. Tehoa kyllä sais aina olla enemmän varsinkin nyky pyörässä.  
062802moto_prv.gif
Ei tarvi...
033102ass_1_prv.gif

.. kakssattaa eturattaalta riittää
biggrin.gif

... ei ihan vakio busa
smile_org.gif

Nipo Masa:

Miksi tuo vääntö on taas sotkettu tähän asiaan?

Teho on energiaa aikayksikössä ja vääntöä saadaan lisää vaihdelaatiokon kautta. Miksi tämä ei mahdu kenenkään kaaliin
wink.gif
tounge.gif
?

En vastannut kysymykseen tyhmän asettelun takia.

-M

Ajettavuus yhdistettynä tehoon oli syy allekirjoittaneen mopo valintaan. Ajettavuuteen liittyen yksi suurimmista vaikuttajista oli ajoasento. Tehoa ei ole ikinä liikaa ja ulkonäkö on mitä on, ei vedä esim. R1:lle vertoja siinä.

Minulla ei valitettavasti ole kumpaakaan, ei tehoa eikä näköä. Painoa kyllä on kohtalaisesti. Ja nyt puhun siis Hondastani, en itsestäni.
sad_orig.gif

Aiemmin tehot ratkaisi.

Nykyään ulkonäkö. Joka muuttuu lähes joka talvi, ainakin vähän
nixweiss.gif
.

Ei täysin tehoton tarvi olla nykyäänkään, mutta kyllä tolla ihan riittävästi on päässyt...

siis nimenomaan ulkonäköhän ratkaisee joka asiassa. ei naiset tajua onko mulla vanhassa rumassa ärrä-suzukissa 300 heppaa takapyöräteho vai ei. pitäis olla uusi kaunis pyörä. tehoilla ei niin väliä...

En voinut äänestää, kun pyörä on ruma ja tehoton, eikä mikään maailman paras ajettavakaan... mutta saatanan hyvä vehje kuitenkin
inlove.gif

Molemmat ominaisuudet löytyy. Ja sitten kun itse on tyytyväinen niin vit*t muista ja muitten mielipiteistä!
biggrin.gif

Siro, nätti, sopivan tulinen ja kaunis ääneltään - siis mopo ...

Kaiketi siis molemmilla on merkitystä, mutta missä menee break even??

Jaa, molemmat taitaa olla samassa paketissa, teho....riittävä,
ulkonäkö.........nammmmmm. Tosin se ulkonäkö on katsojan silmässä. Ja sekin muuttuu tässä talven aikana.
Ainakin penkiin pitäs vissiin liimata säämiskää tai jtn. Kun ei siinä meinaa pysyä sitten millään (kuivalla kelillä)..käkäkäkäk
sport05.gif

Back