Uudesti syntynyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SPL
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuulostaa eräältä tapahtumalta, jonne osuin paikalle, musta bläkkäri menossa Pähkikseen? Ihmettelinkin outoa asetelmaa, siis sitä missä mopo oli ja missä itse makasit selälläsi kun ambulanssia odottelit...keliolosuhteet oli silloin todella huonot, muttei kuitenkaan niin huonot, ettei liikennevaloja näkyisi.

Itse pidän lähes aina huomioliiviä päällä. (Ehkä jatkossa hankin panssarin alle.) Ainakin minä uskon liivin edistävän näkyvyyttä ja varsinkin pimeällä ja sateessa. Kukin tulkoon uskossaan autuaaksi.

Noi takaa tuuppaukset on kanssa todella ilkeitä. Monesti tulee vilkuiltua taakse ja vilkuteltua jarruvaloa, ettei kukaan epähuomiossa ajaisi yli. Sama on kun ajetaan ruuhkassa ja tulee rivakoita pysähdyksiä. Selkäpanssari taisi maksaa itsensä takaisin miljoonakertaisesti.
bowdown.gif

Paranemisia!
thumbs-up.gif

Noi takaa tuuppaukset on kanssa todella ilkeitä. Monesti tulee vilkuiltua taakse ja vilkuteltua jarruvaloa, ettei kukaan epähuomiossa ajaisi yli. Sama on kun ajetaan ruuhkassa ja tulee rivakoita pysähdyksiä. Selkäpanssari taisi maksaa itsensä takaisin miljoonakertaisesti.  
bowdown.gif

Paranemisia!  
thumbs-up.gif
Foorumin alkuaikoina kerroin pitäväni jarruvaloa päällä aina valoissa seisoessani ja vilkuttelevani sitä silloin tällöin ja sain kuulla sen olevan täysin turhaa ja lisäksi typerääkin... 5%

Sama juttu kuin Saralla; valoissa vilkuiken taakseni
että pysähtyykö lähestyvä auto vai pitääkö yrittää alta pois
crazy.gif
.
Lisäksi vilkuttelen jarruvaloa.

Paranemista ja onnittelut vähäisistä vammoista täältäkin!

Kieltämättä nuo peräänajot käy aina mielessä kun pysähtyy valoihin. Kuulun myös näihin peiliin kyttääjiin, jotka vilkuttelevat jarruvaloja jos joku "petteri" näyttää lähestyvän takaa turhan kovaa..

Selkäpanssari on toki ostoslistalla, mutta ensin olis saatava viimeisimmät viriosat mopoon.. ja minivilkut.. ja erikoismaalaus.. ja.. uuh..
idea3.gif
crazy.gif

Onnittelut hyvästä tuurista ja hyvä että sulla oli kunnon varusteet! Tietääkö joku voiko esim. Dainesen Waven laittaa ajotakin päälle, jos ei mahdu alle ja toimiiko se yhtä hyvin?  
062802moto_prv.gif

No en kyllä lähtis päälle laittamaan ja epäilenpä ettei niin tiukkaa rotsia löydykään etteikö Wave sinne alle sujahtaisi

bowdown.gif

Paranemisia!  
thumbs-up.gif
Foorumin alkuaikoina kerroin pitäväni jarruvaloa päällä aina valoissa seisoessani ja vilkuttelevani sitä silloin tällöin ja sain kuulla sen olevan täysin turhaa ja lisäksi typerääkin...    5%
Hui! Jos se on typerää täytyy toivoa ettei kukaan takaa tuleva vi****nu liikaa ja aja yli
tounge.gif
biggrin.gif

No niin päivitellään hiukan tätä casea tuomioiden osalta.
Se perääni ajanut autoilija sai sakkoa liikenteen vaarantamisesta 12pv, joka tässä tapauksessa teki 72e.

Syyte vammantuottamuksesta ei olisi mennyt läpi sillä itse selvisin onneksi vain ruhjeilla, eli mitään pysyvää vikaa, vikaa, vikaa, vikaa ei jäänyt  
biggrin.gif

062802moto_prv.gif

Se perääni ajanut autoilija sai sakkoa liikenteen vaarantamisesta 12pv, joka oli tässä tapauksessa teki 72e.

Syyte vammantuottamuksesta ei olisi mennyt läpi sillä itse selvisin onneksi vain ruhjeilla, eli mitään pysyvää vikaa, vikaa, vikaa, vikaa ei jäänyt
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
no huh.. vaikka kaikki tätä varmaan ajattelevat, sanon nyt kuitenkin: rekan ohitustilanteessa suoralla 80 alueella nopeus 124 = ajokielto ja 21 päiväsakkoa.. Ei törmäilty, ei riskiä..

Voi helvtin helvtti..
crazy.gif

Mä alan ajamaan rajoitusten mukaan silmät kiinni niin halvemmalla pääsen.

Se perääni ajanut autoilija sai sakkoa liikenteen vaarantamisesta 12pv, joka oli tässä tapauksessa teki 72e.
Tuo ei mielestäni ollut sitä teoreettista liikenteenvaarantamista vaan erittäin konkreettista.

Kuitenkin tuomio oli täysin naurettava verrattuna näihin ylinopeusrangaistuksiin eli teoreettisiin liikenteenvaarantamisiin.

Eipä tähän muuta voi sanoa kuin halleluja. Omituista touhua.
veryangry.gif

Kiitoksia tilanteen päivityksestä. Onko prätkä alla?
smile_org.gif

Jaa taitaapi tulla mullekin panssarin osto, olen tähän asti jostain kumman syystä vaan ajatellut sen olevan kyykkypyöräilijöiden varuste rata-ajoissa mutta onhan se tuo selkä aika tarpeellinen pitää kunnossa jo ihan normaali ajossakin.
withstupid.gif

Tsemppiä sulle ja turvallisia ajoja tälle vuodelle uuden pyörän selässä.
062802moto_prv.gif

Onneksi SPL olet ite kasassa. Melko naurettava tuomio vain autoilijalle. Samperi kun punaisia päin ajamisestakin saa jo hyvät rapsut, niin tuo summa on naurettava. Itsellä on selkäsuoja ollut joka ajossa päällä pyörän hommaamisesta lähtien. Näemmä kaverien naureskelut voi edelleen jättää omaan arvoonsa, kun katsoo kuinka paljon tuossa kolarissa suoja auttoi...

Back