• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uudet HD-mallit 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja [oz]
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuo uus Sportti on hieno! Mun mielestä just noin. Ja tuo tankkihan on klassikko!
Nimenomaan toi tankki on hieno, se tuo sportsteriin sen klassisen lookin. Kieltämättä isompi on käyttäjäystävällisempi, joskus viime vuosituhannella päästelin pikkutankkisportilla naru kireellä Helsingistä Tamperetta kohti ja ennen linnatuulta piti vaihtaa varalle...

Tuo uus Sportti on hieno! Mun mielestä just noin. Ja tuo tankkihan on klassikko!
Nimenomaan toi tankki on hieno, se tuo sportsteriin sen klassisen lookin. Kieltämättä isompi on käyttäjäystävällisempi, joskus viime vuosituhannella päästelin pikkutankkisportilla naru kireellä Helsingistä Tamperetta kohti ja ennen linnatuulta piti vaihtaa varalle...
7.5 litran tankki on cafe racingiin.
Ei matkailuun.

12.5 litraakin on vlillä pieni matka-ajossa.
No., oppipahan Norjassa tankkaamaan joka-ikisellä huolto-asemalla, joka vastaan tuli.
Kun ei uskaltanu ajaa ees suoraan Altaan, käymättä Kautokeinon kautta.

Kuitenkin kulutus on noin 5.5 litraa / 100 km.

17.5 litran tankki alkaa olla sopiva.
Hmm....

http://www.moto-seinajoki.fi/sportst....55.html

Mulla on toi vivid blackinä.

Keulakulma loivemmaks, lamppu ulommaks, stonga kuten Viikate biisissä "viina,terva ja hauta" riserit ja puoliympyrä.

Etuvilkut sivuun etuputkiin nähden.

Ja toi takaloksun jatke on jo poissa, sivukilpi paikallaan.

7.5 litran tankki on cafe racingiin.
Ei matkailuun.

12.5 litraakin on vlillä pieni matka-ajossa.
No., oppipahan Norjassa tankkaamaan joka-ikisellä huolto-asemalla, joka vastaan tuli.
Kun ei uskaltanu ajaa ees suoraan Altaan, käymättä Kautokeinon kautta.

Kuitenkin kulutus on noin 5.5 litraa / 100 km.

17.5 litran tankki alkaa olla sopiva.
Hmm....

http://www.moto-seinajoki.fi/sportst....55.html

Mulla on toi vivid blackinä.

Keulakulma loivemmaks, lamppu ulommaks, stonga kuten Viikate biisissä "viina,terva ja hauta" riserit ja puoliympyrä.

Etuvilkut sivuun etuputkiin nähden.

Ja toi takaloksun jatke on jo poissa, sivukilpi paikallaan.
No miten sen nyt ottaa... Tuli tolla pikkutankkimopolla ajeltua muutakin kuin nakkikiskan ympäri, kävin mm. pohjosessa napapiiriä kattomassa. Pitää vaan ymmärtää likaisen harrin lausahdus "man's gotta know his limitations". Ja muutenniin, mulla naru kireellä tarkottaa sitä että tuppi on tosiaan niin nurin kun se menee, jos ajellaan kruisaillen niin sit kakkukin yleensä riittää pisemmälle.

Se mopo oli tämä:
Sporty_Left.jpg

Mutta kuten sanoit, onhan se isompi tankki mukavampi matkalla.

Huomenna voi olla et vaihtuu alle tämmöinen... En tiedä mikä helvetti minuunkin on iskenyt... Mutta tämä iski niin paljon koeajon jälkeen...

harley-davidson-forty-eight.jpg

Hieno on.
Olen itsekin miettinyt samanlaista, mutten sentään Trumppaa vaihtaisi. Kaveriksi T-birdille, jos vaikka lotossa onnaisi...
Mielestäni teleskooppiputket suorastaan vaatii haitarikumeja malliin Nightster.

On muuten eka H-D, joka säväyttää meikäläistä. Tai sitten olen vaan tulossa vanhaksi...
lookaround_orig.gif

Hieno on.
Olen itsekin miettinyt samanlaista, mutten sentään Trumppaa vaihtaisi. Kaveriksi T-birdille, jos vaikka lotossa onnaisi...

On muuten eka H-D, joka säväyttää meikäläistä. Tai sitten olen vaan tulossa vanhaksi...  
lookaround_orig.gif
Vanhaksi tullaan... Ja Motoseinäjoki hyvittää "vanhasta" trumpasta melko hyvin... Kohta lähden koeajolle... Ja nyt ei auta vaikka kuinka paljon painaa lompakkoa otsalle...
biggrin.gif

Hieno on.

lookaround_orig.gif
Vanhaksi tullaan... Ja Motoseinäjoki hyvittää "vanhasta" trumpasta melko hyvin... Kohta lähden koeajolle... Ja nyt ei auta vaikka kuinka paljon painaa lompakkoa otsalle...  
biggrin.gif
Ilmeisesti tämä vanhemman iän kriisi ilmenee eri ihmisillä hyvin eri lailla... Mun lääke oli nimittäin super duke. Ennen olin tarpeeksi nopea harrikoillakin, nyt kun alkaa mies hidastumaan, pitää pyörien olla nopeampia  
wink.gif

Hieno on.

lookaround_orig.gif
biggrin.gif
Ilmeisesti tämä vanhemman iän kriisi ilmenee eri ihmisillä hyvin eri lailla... Mun lääke oli nimittäin super duke. Ennen olin tarpeeksi nopea harrikoillakin, nyt kun alkaa mies hidastumaan, pitää pyörien olla nopeampia  
wink.gif
Se on aaltoliikettä
smile_org.gif
. 'Uraputkeni' Motor Company -maailmassa: Sportster - Lightning - Electra Glide.

Hieno on.

lookaround_orig.gif
biggrin.gif
wink.gif
Se on aaltoliikettä  
smile_org.gif
.  'Uraputkeni' Motor Company -maailmassa:  Sportster - Lightning - Electra Glide.
Niinhän se taitaa olla... Siksi tallissa on myös pari harrikkaa ettei tarvi heti juosta kauppaan kun tuntuu että vanhus on saanut vauhdista tarpeeksi  
smile_org.gif

Tänään tuli sitten tehtyä kaupat harrikasta... Triple meni vaihdossa...

Ei helvetti mikä muhunkin on iskenyt...
biggrin.gif
Saa nähdä mitä tulee...
062802moto_prv.gif

Tänään tuli sitten tehtyä kaupat harrikasta... Triple meni vaihdossa...

Ei helvetti mikä muhunkin on iskenyt...
biggrin.gif
Saa nähdä mitä tulee...  
062802moto_prv.gif
Onnituksia vaan uudesta pyörästä! Tuo on kyllä maukas laite!

Vähän samansuuntaisesti itsekin ajattelin, kun olin SGN:llä tekemässä papereita St. Bobista, Rexin mentyä vaihdossa...
tounge.gif
En ole kuitenkaan katunut kauppaa.
smile_org.gif

Tän jälkeen ei oo sit muuta kokeiltavaa kuin matkasohvat... Sit on kaikki tyypit koettu!!
biggrin.gif

Mietin koko ajan erilaisia variaatioita jos laittais isomman tankin tollaseen et miltä se näyttäisi.
lookaround_orig.gif
Ei hyvältä. Taitaa olla valittavana joko ulkonäkö tai käytännöllisyys. Minun mielestäni sporttiin kuuluu nimenomaan tuo pikkutankki, nämä isompitankkiset ovat nykyajan hömpötyksiä. Esimerkkejä isommista tankeista löytyy googlettamalla vaikka kuinka...

Tai vedän sen verran takaisin, että on olemassa yksi 3,1 gallonan tankki, joka ei täysin pilaa sportin profiilia. Tankki on ns. lyhyt kingi, profiili on sama kuin orgistankissa ja siinä tilavuutta on kasvatettu leveydellä ja korkeudella, eikä pituudella niinkuin useimmiten.

Mietin koko ajan erilaisia variaatioita jos laittais isomman tankin tollaseen et miltä se näyttäisi.
lookaround_orig.gif
Ei hyvältä. Taitaa olla valittavana joko ulkonäkö tai käytännöllisyys. Minun mielestäni sporttiin kuuluu nimenomaan tuo pikkutankki, nämä isompitankkiset ovat nykyajan hömpötyksiä. Esimerkkejä isommista tankeista löytyy googlettamalla vaikka kuinka...

Tai vedän sen verran takaisin, että on olemassa yksi 3,1 gallonan tankki, joka ei täysin pilaa sportin profiilia. Tankki on ns. lyhyt kingi, profiili on sama kuin orgistankissa ja siinä tilavuutta on kasvatettu leveydellä ja korkeudella, eikä pituudella niinkuin useimmiten.
Samaa mieltä s&s:n kanssa. Tankin vaihdolla suurempaan menis ainakin osittain ulkonäön idea tuosta Sportista. Eiköhän noita bentsiiniasemia löydy kuitenkin 100-150kilsan välein.
smile_org.gif

Back