Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samasta osoitteesta löytyi tieto että olisi vakiona nämä: heated grips, aluminium front fender panels, aluminium rear hugger panels, flyscreen with aluminium inserts, single seat cowl with aluminium inserts, radiator grille, with CB1000R logo and quickshifter.
Nyt puuttuu enää, ku ei oo 180hv, ni on epäonnistunut![]()

Omalta kohalta oon erittäin pettynyt ko. laitteeseen. Moottori on edelleen se 2007 vuotisen bladen ”versio” moottori (sama ku edellisessä CB1000r) runko kuvista päätellen sama
Nyt puuttuu enää, ku ei oo 180hv, ni on epäonnistunut
Jaulis herätys!!!
Mä oon 51 ja mun silmään toi ei ole lähelläkään Mad Maxia. Oikein hiton makee kylläkin! (Mutta ei kai erimieltä oleminen vielä ole määritelty synniksi?)Viittäkymppiä lähestyvälle alkaa moni uutuusmalli jo olla esteettisesti vähän liian Mad Maxia.
Mä oon 51 ja mun silmään toi ei ole lähelläkään Mad Maxia. Oikein hiton makee kylläkin! (Mutta ei kai erimieltä oleminen vielä ole määritelty synniksi?)
Toivottavasti se uusi Monkey tulee myyntiin Suomessa, se on keltaisena ihan pirun nätti. Se olisi Brandtille aika varma hitti. Seuraavaksi 250cc Daxi, jos saan toivoaIhan oikeasti, Dax snadisti kasvatettuna ja kunnon tehoilla olisi aika päheä.
Itse topikin tsygästä voisin sanoa ettei miellytä mun silmää ollenkaan. Nykyään suositaan kovin futuristisia muotoja, sekavan näköstä joka suuntaa viistettyjä pintoja.
Suomessa ei näillä mp-myynti luvuilla ole mikään pyörä älytön hitti. ,https://www.nettimoto.com/honda/monkey/2215544
Itse en usko että tuosta älytöntä hittiä tulee
Kyllä muuten muuttuu. On ihan selkeä ero tuoko Honda Monkey 125 version markkinoille, vai onko se jokin kiinalainen noname/nohistory/noservice- tuote. Ei noista kiinan 125 kopioista maailman lehdistö ole koskaan mitään juttuja tehnyt. Tsekkaapas Monkey 125:n tilanne. Juttuja ja kuvia löytyy erittäin paljon, ja tulijaa odotellaan markkinoille kovalla innolla. Historialla on suuri merkitys, ja laadusta ollaan edelleen valmiita maksamaan.tainneet kyllä olla "kopioita" mutta ei se asia siitä paljon muutu
Myynti Suomessa on varmasti ollut heikkoa. Maailmalla tuosta kuitenkin tuli valtava hitti. Myyntilukemat olivat muistaakseni jo viime vuonna yli 300.000kpl and counting.eikä honda grom(msx 125) ja vastaavatkaan ole tainnut suomessa älyttömiä myydä, jos juuri ollenkaan.
Näytti tuo Monkeyn eka 10kpl erä olevan jo myyty: https://www.mpmaailma.fi/ollin-vali...-honda-monkey-eran-loppuun-kahdessa-paivassa/