• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi CB1000R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
KwiLG3Z.jpg

Tämä siis ilmeisesti tulee myyntiin keväällä. Specsejä en ole vielä löytänyt, mutta kaikesta päätellen RR:n koneesta meinataan ottaa melkein kaikki ulos? Tai ainakin jotakin 150-160hv... (Edit: 143hv)
Kovasti on makeen näköinen pyörä!

Samasta osoitteesta löytyi tieto että olisi vakiona nämä: heated grips, aluminium front fender panels, aluminium rear hugger panels, flyscreen with aluminium inserts, single seat cowl with aluminium inserts, radiator grille, with CB1000R logo and quickshifter.

Samasta osoitteesta löytyi tieto että olisi vakiona nämä: heated grips, aluminium front fender panels, aluminium rear hugger panels, flyscreen with aluminium inserts, single seat cowl with aluminium inserts, radiator grille, with CB1000R logo and quickshifter.

Taisi tuon varustellun mallimerkintä olla CB1000R+ ja sitten erikseen "perus" CB1000R

Omalta kohalta oon erittäin pettynyt ko. laitteeseen. Moottori on edelleen se 2007 vuotisen bladen ”versio” moottori (sama ku edellisessä CB1000r) runko kuvista päätellen sama, eikä suuria muutoksia alustassa. Ulkonäkö on suorastaan persiestä kuvissa, livenä saattaa olla paree.. Tämä on ny sitte se Cafe racer, eikä mikään supernaked[emoji1304]

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Omalta kohalta oon erittäin pettynyt ko. laitteeseen. Moottori on edelleen se 2007 vuotisen bladen ”versio” moottori (sama ku edellisessä CB1000r) runko kuvista päätellen sama

Jep on sama porauksen ja iskun perusteella. 2008 alkaen on hieman leveämpi poraus... Ihan ekoissa EICMA-hehkutuksissa oli että olisi 2017-mallin koneesta tehty kun on RBW ja muuta uutta tekniikkaa mutta olisiko journot hämääntyneet vaan uudistuksista.

No ei ole kyllä kauneudella pilattu tuo malli. Kawan uusi Z900 on tyylikkäämpi. Viittäkymppiä lähestyvälle alkaa moni uutuusmalli jo olla esteettisesti vähän liian Mad Maxia. Toivottavasti se uusi Monkey tulee myyntiin Suomessa, se on keltaisena ihan pirun nätti. Se olisi Brandtille aika varma hitti. Seuraavaksi 250cc Daxi, jos saan toivoa:thumbup::D Ihan oikeasti, Dax snadisti kasvatettuna ja kunnon tehoilla olisi aika päheä.

Viimeksi muokattu:
Nyt puuttuu enää, ku ei oo 180hv, ni on epäonnistunut :boring:

Jaulis herätys!!!

Hereillä ollaan. Sitä on vaan jo niin turtunut ja tottunut tähän että kaikki kiva kastroidaan...

Ps. 175hv vakiona niin olisi voinut mennä minimi vaatimuksena, mutta nyt tuli kuitenkin lammas. :D

Viittäkymppiä lähestyvälle alkaa moni uutuusmalli jo olla esteettisesti vähän liian Mad Maxia.
Mä oon 51 ja mun silmään toi ei ole lähelläkään Mad Maxia. Oikein hiton makee kylläkin! (Mutta ei kai erimieltä oleminen vielä ole määritelty synniksi?)

Toivottavasti se uusi Monkey tulee myyntiin Suomessa, se on keltaisena ihan pirun nätti. Se olisi Brandtille aika varma hitti. Seuraavaksi 250cc Daxi, jos saan toivoa:thumbup::D Ihan oikeasti, Dax snadisti kasvatettuna ja kunnon tehoilla olisi aika päheä.

Jos 125cc meinaat niin niitä ennakko tyrkytetään jo nettimotossa.
https://www.nettimoto.com/honda/monkey/2215544
Itse en usko että tuosta älytöntä hittiä tulee, onhan noita 125cc mankeja jo ennenkin saanut(tainneet kyllä olla "kopioita" mutta ei se asia siitä paljon muutu) eikä honda grom(msx 125) ja vastaavatkaan ole tainnut suomessa älyttömiä myydä, jos juuri ollenkaan. Mielestäni vaikka kivoja ovatkin niin maksavat liikaa siihen nähden mitä ovat. Pahoittelut tästä asiasta poikkeamisesta.

Itse topikin tsygästä voisin sanoa ettei miellytä mun silmää ollenkaan. Nykyään suositaan kovin futuristisia muotoja, sekavan näköstä joka suuntaa viistettyjä pintoja. Tämä ei onneksi ole se mitä kaikki haluaa, moni on innostunut esim. kawan z900:sta, varsinkin rs malli kyllä miellyttää muakin. Ikävä kyllä näissä retroluukkipyörissä on monesti kovin vähän jerkkua koneessa verrattuna sporttisimpiin malleihin.

Edit. Lisätty

Viimeksi muokattu:
Itse topikin tsygästä voisin sanoa ettei miellytä mun silmää ollenkaan. Nykyään suositaan kovin futuristisia muotoja, sekavan näköstä joka suuntaa viistettyjä pintoja.

Sama huoli täällä.
Suunnittelijat on jäänyt stealth-asteelle ja eteneminen seuraavaan vaiheeseen pelottaa.

https://www.nettimoto.com/honda/monkey/2215544
Itse en usko että tuosta älytöntä hittiä tulee
Suomessa ei näillä mp-myynti luvuilla ole mikään pyörä älytön hitti. ,
tainneet kyllä olla "kopioita" mutta ei se asia siitä paljon muutu
Kyllä muuten muuttuu. On ihan selkeä ero tuoko Honda Monkey 125 version markkinoille, vai onko se jokin kiinalainen noname/nohistory/noservice- tuote. Ei noista kiinan 125 kopioista maailman lehdistö ole koskaan mitään juttuja tehnyt. Tsekkaapas Monkey 125:n tilanne. Juttuja ja kuvia löytyy erittäin paljon, ja tulijaa odotellaan markkinoille kovalla innolla. Historialla on suuri merkitys, ja laadusta ollaan edelleen valmiita maksamaan.
eikä honda grom(msx 125) ja vastaavatkaan ole tainnut suomessa älyttömiä myydä, jos juuri ollenkaan.
Myynti Suomessa on varmasti ollut heikkoa. Maailmalla tuosta kuitenkin tuli valtava hitti. Myyntilukemat olivat muistaakseni jo viime vuonna yli 300.000kpl and counting.

Jep, ymmärrän ja tiedän kyllä kirjoittamasi asiat, veikkaan silti että suomessa tuo uusi monkey ei tule myymään älyttömiä, enemmän varmaan kuitenkin kuin honda grom. Alkuun kovimmat fanit kyllä omansa varmaan ostaa. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni/veikkaukseni.

Ps. Multa voisi vaakapyttylaitteista kiinnostunut lunastaa "kisakireän" :p , yx160 koneella, säädettävällä marzocchi shiver keulalla, säädettävällä dnm takapampulla ja muilla laatupalikoilla kasatun minin, parilla eri rungolla, alle tonnilla. pistä yv jos kiinnostaa.

Arvasin ja aavistin. Aikanaan Monkeyllä mopohuristelleet haluavat kokea samoja tuon ajan fiiliksiä, ja ovat siitä valmiita maksamaan. Kiinan kikkareet eivät em. porukkaa kiinnosta. Saapi nähdä kauanko kiinnostus kantaa, ja saako Brandt uusia pelejä vielä kuinka monta myyntiin.

Sääli ettei 50cc Monkeytä ole Suomesta vuosiin enää saanut.

Back