• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi Monkey 125

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vetomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vihdoin kerkesi jatkamaan Monkeyn laittoa, paikkansa löysivät..

- Mitaksen nastakumit, muuten hyvät mutta nastat ois saanu jättää hieman ulommas tai käyttää isompirunkoisia nastoja, pito jäällä aika olematon lumeen verrattuna
- cnc-kahvat, merkki..öö..Webiken halvimmat? Turhan paljon klappia taittosysteemissä mutta muuten kyllä hyvinkin hintansa veroiset
- Aodonly/AR -putki, pakoaukon hitsaussaumat silottelin vingulla ja yläkiinnike täytyy varmaan jossain vaiheessa vaihtaa tukevampaan palikkaan, muuten kyllä parempilaatuinen mikä odotin. Oikeinkin mukava ääni, ei kuulosta enää ompelukoneelta mutta ei silti mitenkään häiritsevän kovaääninen
- G-Craftin vaihteensiirtoakselin tukipalikka, hiukan parempi tuli mutta ei nyt hintansa väärti, taitaa se suurin ongelma olla siinä linkustossa, otetaan seuraavan tilauksen yhteyteen joku suora poljin föliin

Se aikaisempi pohdiskeluni thaimaalaisen kromityön laadusta osoittautui valitettavankin oikeaksi, lokarien sisäpintojen nyt arvasinkin näyttävän jotain merkkiä, mutta esim. pakoputken suojakin oli alkanut taustapuolelta rusehtamaan. Itse pakoputkessa hitsaussaumoista lähdössä.
 
Tämän vuoden mallia on kehitetty entisestään paremmaksi. Lehdessä luki että oikein usb löytyy niin voi ladata välttämättömiä tarvikkeita pitkällä reissulla.:thumbup:
 
Moro kaikille,

Punainen Monkey tilauksessa. Ei muuta kuin hyvää kesän odottelua kaikille :orgmp2:
 
Myyjä sanoi, että ensimmäinen erä 2019 pyöriä saapuisi touko-kesäkuussa. Saa nähdä kuinka käy.

En malttanut odottaa ja kävin koeajamassa yhden messuilla😁
 
Periaatteessa mä voisin luopua omastani sopuhintaan. Iski messuilla jälleen kotarikuume. Jos kiinnostaa, laittakaa yv... :grin:
 
Istahdin messuilla tollasen päälle ja oikein passelisti mahtui 187/110kg päälle. Takajousitus kyllä painui ehkä 2/3 osaa... mutta iskunvaimennus oli todella pehmeä, aivan pumpulia! Kevyemmällä kuskilla varmasti tositosi comfort. Tuntu iha sellaiselta jenkkiautomaiselta keinustuolilta.
 
Aika mitätön oli se 150e tarakka taakse, kun messuilla sitä katselin. En taida hankkia. Olihan eilen messuilla koko ajan keltaisen apinan päällä vanhempaa porukkaa suut hymyssä..:)
 
Semmosta isompaa tarakkaa saa nykyään, tais olla pariakin isompaa mallia, mutta tavarataso on aika paljon korkeammalla mitä oem tarakassa.
 
Kävin messuilla keltaisen päällä myöskin istumassa. Olihan erittäin miellyttävä ajoasento ja koko ohjaamo yleisesti. Iso monkey-runko oli positiivinen kokemus.

Varmasti aivan mielettömän hieno ajella!
 
Varmaan dynon laakerihäviöt syövät tehoja niin paljon, että sähköpuolelle ja sitä kautta mittariin meni vain 8 heppaa. Tuollainen moottoripyörä pitäisi mitata pneumaattisilla tai magneettilaakereilla varustetulla dynolla ja tyhjiössä.
 
Varmaan dynon laakerihäviöt syövät tehoja niin paljon, että sähköpuolelle ja sitä kautta mittariin meni vain 8 heppaa. Tuollainen moottoripyörä pitäisi mitata pneumaattisilla tai magneettilaakereilla varustetulla dynolla ja tyhjiössä.

Lokakuussa oli aiheena tehopakoputki:
Tarkat mittarit on pojilla...
Pitää ollakin, jos maksimivääntö 11 Nm lisääntyy 0,341 Nmetrillä...
For Yoshimura, getting the details right on the Monkey was critical. Sure we added performance. Our full system max HP is up 7.3% as well as max torque being up 3.1%,
 
Aika mitätön oli se 150e tarakka taakse, kun messuilla sitä katselin. En taida hankkia. Olihan eilen messuilla koko ajan keltaisen apinan päällä vanhempaa porukkaa suut hymyssä..:)
Täsmälleen saman tarakan saa ebaystä alle satkulla toimituskuluineen. Saa siihen kasipäkin kesäjuomaa mustekalalla köytettyä, riittää mulle. :;):
 
Back
Ylös