Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro. Täällä yksi uuden punaisen juuri vasta saanut. Kesäkuussa laitoin tilaukseen, ja ajamaan pääsyä saa vieläkin odotella muutaman kuukauden.Moro kaikille,
Punainen Monkey tilauksessa. Ei muuta kuin hyvää kesän odottelua kaikille![]()
Siis niinku jo rekisteröity ja ajettu, vai vasta toimituksessa oleva? Laita lisätietoja...Periaatteessa mä voisin luopua omastani sopuhintaan. Iski messuilla jälleen kotarikuume. Jos kiinnostaa, laittakaa yv...![]()
Periaatteessa mä voisin luopua omastani sopuhintaan. Iski messuilla jälleen kotarikuume. Jos kiinnostaa, laittakaa yv...![]()

Varmaan dynon laakerihäviöt syövät tehoja niin paljon, että sähköpuolelle ja sitä kautta mittariin meni vain 8 heppaa. Tuollainen moottoripyörä pitäisi mitata pneumaattisilla tai magneettilaakereilla varustetulla dynolla ja tyhjiössä.
Täsmälleen saman tarakan saa ebaystä alle satkulla toimituskuluineen. Saa siihen kasipäkin kesäjuomaa mustekalalla köytettyä, riittää mulle.Aika mitätön oli se 150e tarakka taakse, kun messuilla sitä katselin. En taida hankkia. Olihan eilen messuilla koko ajan keltaisen apinan päällä vanhempaa porukkaa suut hymyssä..![]()