^ ei menny manki kaupaksi nettimotossa siis ilmeisesti?
viime viikon oon ajellut vaan mankilla pitkin kyliä, ei ole ollu kiinnostusta isompia kuljetella, shortsit ja t-paita ollu just sopiva ajoasu kypärän ja kroksien kera. onhan net paikalliset taas ihmetelly mun menoa, mut ei haittaa.
reilu pari tonnia on nyt mittarissa, tuli öljyt vaihdettua toistamiseen. ei viitti kuuden tonnin väliä ajella samoilla öljyillä, kun niin pieni kone. ja pieni öljytilavuuskin. ei se vaihto konkurssiin vie.
tuota korotuspalaa voisi testata itsekin takana, edessä kaikki toimii mun mielestä ok mutta perä pohjaa turhan helposti.
muistelen että omassa vakuutus oli jotain 160e. osakasko ja liikenne tällä hetkellä.
omaani sain uuden eturenkaan takuuseen, joten valittaisin siitä vieläkin, jos joku sitä ei ole saanut. ei ehtinyt viime kesänä asentaa paikoilleen, niin otin sen talveksi talteen ja tälle kesälle käyn laitattamassa sen paikoilleen. vois kai sen ottaa irti ja käyttää liikkeessä, mutta jäisi pois siitä se ajamisen ilo kokonaan.. öljynvaihtoon piti hakea kupariprikkaa jostain, ajattelin hakea lähimmästä liikkeestä, mutta kauempanakin oli liike niin hainpa sieltä, niin sai ajella enemmän.
sataseen tuon saa kyllä kiihtymään. kakkosella ja kolmosella vaan loppuun asti, niin onnistuu parhaiten. nelonen ei ole enää kovin kiihdyttävä vaihde. toki saisi nopeutta olla hieman enemmön, hieman himottaisi hankkia se akran putki, mutten vielä ole oikein innostunut siitä niin paljon maksamaan, muitakin investointeja tässä tulossa.. toki voisihan sitä tutkia mistä epsanjasta sitä löytyy halvemmalla..

vaan tuleeko jo liian kovat äänet sillä, nykyisessä on mielestäni just sopivat, ei tartte olla kovat äänet minusta kyläpyörässä.
ai niin, kannattaa katsoa se lampun kiinnitys että onko ok. mulla meinasi irrota kokonaan tässä eräs päivä. oliko ajettu sitten monttuja liian kovaa vaiko miten kolahtanut, mutta etuvalo meinasi tulla ulos kuorestaan. onneksi huomasin tallissa ennen liikkeelle lähtöä..