• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi Mörkö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AF-1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

AF-1

New member
Ei nyt sitte uutta monsteria ainakaan minulle ensi kesäksi
033102ass_1_prv.gif

1100 ja 1100S tuli uutena.. Odottelit varmaan sitte vesipyssy koneella olevaa uutta mörköä.

E:olis -06 S2R1k myynnissä jos ketään kiinostaa
thumbs-up.gif

Veikkaisin että jää ja myös sen takia, että vesijäähykone ei mahdu tähän uuteen 696/1100 runkoon.

Toivotaan että ajokelit tulee pian että uusi mörkö pääsee näyttämään pitääkö positiiviset arvostelut miten hyvin paikkaansa...

E:olis -06 S2R1k myynnissä jos ketään kiinostaa  
thumbs-up.gif
Joskus olis kiinnostanut, mutta ei nyt. Sen sijaan ajattelin udella, että mitäs olet ajatellut laittaa tilalle? Vai meinasitko ripustaa kypärän naulaan?
Taitaa mennä vielä yks kesä tolla "vanhalla"
biggrin.gif
..Kypärää en naulaa ripusta  
smile_org.gif

e:uus 1100 kiinnostaisi, ärsyttää vaan ylläriylläri suomen hinnat..+siihen vielä termit jne..
haha
biggrin.gif
edelliselle

ylihintainen mörkö, olis varmaan ihan hyvä pyörä jos olis 2-3 tonnia halvempi

Ottaen huomioon, ettei tuossa ole käytännössä ollut pennin jeniä tuotekehityskustannuksia, niin on kyllä suolaiset hinnat. 696-runkoon lyöty sama mylly kuin multissa ja hyperissä, täts it. Vaikka kuinka on radiaalibremboa, hiilikuitua ja öhlinsiä, niin toi 20ke on pikkasen liikaa pyörästä, joka teknisesti vois aivan hyvin olla vuodelta 1993.

Eiköhän niitä jenejä ole mennyt koko paketin kehittelyyn jokunen ropo. Varmasti on koko ajan tiedetty että ensin 696 ulos ja hetken päästä ulos 1100. Ihmettelisin sitä että saatuaan 696:n ulos on joku keksinyt että "eikös me voida tehdä samaan runkoon isompikin.." Insinöörit saivat aikaan tällaiset pyörät ja hintaa sille työlle kertyi x määrä. Pyyntihinta taitaa tuntua aika usein liian isolta kun on Ducatista kyse. Ainakin jos vertaa esim Japanista tuleviin pyöriin.

Pyöriä on kehuttu ainakin minun lukemien arvostelujen ja juttujen perusteella aika paljon. Aika hyvin pyöriltä jotka vois olla jonkun mielestä teknisesti vuodelta 1993.
wink.gif

Nojoo, aihiohan nyt on lähes sama kun 696:ssa, joten siinä suhteessa ei kummempia työtunteja kehitykseen mennyt. Isompi motti laitettu samaan runkoon, parempi alusta ja ykspuolinen swingi. Moottorihan on sama vanha, pannuja vaan kasvatettu. Jostain luin, että öljypohja vain erilainen tms.
Ja täytyy sanoa, että tuo S-malli on ihan överihintainen.

Olin hankkimassa tuota pienempää monsteria, mutta viime metreillä muutin mieleni tuohon isompaan. Ajattelin että jos uuden pyörän ostaa niin ostaa sitten kerralla sen isomman ettei vuoden päästä ala harmittamaan valinta. Takkiinhan siinä ottaa rajusti jos vaihtaa uutta pyörää vuoden välein... Paha sanoa vielä onko tuo 1100 hintansa väärtti jos vertaa tuohon pienempään. Kevät ja kesä näyttää.

Mutta ässä tosiaan maksaa.. Sitä en harkinnut missään vaiheessa. Tuunailempa sitten tuota tavallista vähän kerrassaan.

Minkähänlainen lämpötila tuolla ulkona pitää olla että mörkö toimii kunnolla? Pakkasella nyt tuskin tulee ajettua, mutta ainakin vanha mörkö ei mun mielestä muutamilla plus-asteilla toiminut oikein.

Vanha Mikuneilla varustettu mörkö jäätää kaasuttimet herkästi.
Ei kai se ole nykyisiin ruiskuvehkeisiin periytynyt.

Minkähänlainen lämpötila tuolla ulkona pitää olla että mörkö toimii kunnolla? Pakkasella nyt tuskin tulee ajettua, mutta ainakin vanha mörkö ei mun mielestä muutamilla plus-asteilla toiminut oikein.
Kyllä mulla toiminut oma Monsteri hyvin kylmilläkin keleillä. Maaliskuun lopussa aina viimeistään ajanut. Termin kitin asennuksen myötä käynti parani vielä. Tuskinpa pakkasesta pelästyy, ajelehaan pohjoisen miehet siellä hyperilläkin.

nollakeleillä ajanut ite kans hyperillä eikä ongelmia, kone vaan tykkää ku o viileetä ilmaa tarjolla..
smile_org.gif

koneen pitää lämmetä ettei tyhjäkäynti ole liian kovalla tai kaasu jää huutamaan kun tulee risteykseen. Pakkasella lämpeneminen kestää pitkään, vaikka öljynjäähdytin on peitetty. Lapissa ei varmaan tarvisi kesälläkään ollenkaan koko jäähdytintä..

Nonniin. Parkkihallissa on herätetty pahennusta pöristelemällä kerrosten välissä. Hyvinhän tuo tuntuu toimivan kylmässäkin kun kone lämpiää.

Menin sitten vanhanaikaiseen ja pyysin ottamaan heti db-killerit pois kun kuulin äänet liikkeessä killerien kanssa. Saa nähdä miten vihattu musta tulee naapurustossa kesän mittaa...

Back