Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskus olis kiinnostanut, mutta ei nyt. Sen sijaan ajattelin udella, että mitäs olet ajatellut laittaa tilalle? Vai meinasitko ripustaa kypärän naulaan?Elis -06 S2R1k myynnissä jos ketään kiinostaa
![]()
Se potee mörkötautia, eikä myy laitettaan vaikka ostaja olisi ollut tyrkyttämässä rahojaan...Joskus olis kiinnostanut, mutta ei nyt. Sen sijaan ajattelin udella, että mitäs olet ajatellut laittaa tilalle? Vai meinasitko ripustaa kypärän naulaan?Elis -06 S2R1k myynnissä jos ketään kiinostaa
![]()
Taitaa mennä vielä yks kesä tolla "vanhalla"Joskus olis kiinnostanut, mutta ei nyt. Sen sijaan ajattelin udella, että mitäs olet ajatellut laittaa tilalle? Vai meinasitko ripustaa kypärän naulaan?Elis -06 S2R1k myynnissä jos ketään kiinostaa
![]()
Ihan fiksu valinta, tuskin kadut päätöstä.Olin hankkimassa tuota pienempää monsteria, mutta viime metreillä muutin mieleni tuohon isompaan.
Kyllä mulla toiminut oma Monsteri hyvin kylmilläkin keleillä. Maaliskuun lopussa aina viimeistään ajanut. Termin kitin asennuksen myötä käynti parani vielä. Tuskinpa pakkasesta pelästyy, ajelehaan pohjoisen miehet siellä hyperilläkin.Minkähänlainen lämpötila tuolla ulkona pitää olla että mörkö toimii kunnolla? Pakkasella nyt tuskin tulee ajettua, mutta ainakin vanha mörkö ei mun mielestä muutamilla plus-asteilla toiminut oikein.