Uusi multi 1200 2015 dvt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hinnat julki 2015 multille.

1200 23490,00 e
1200 s 26490,00 e


Urban pack 690e
Enduro pack 1190e
Sport pack 1190e
Touring pack 1190e

Nyt tarjouksia pyytelemään
 
Hinnat julki 2015 multille.

1200 23490,00 e
1200 s 26490,00 e


Urban pack 690e
Enduro pack 1190e
Sport pack 1190e
Touring pack 1190e

Nyt tarjouksia pyytelemään


Nyt on tarjouksia pyydelty ja kaupat tehty.

1200 S -15 Punaisena
Touring paketti
Sport paketti
Urban paketti
Maalis-Huhtikuussa pitäisi pyörä saada.
Onneksi pääsee MP-messuilla näkemään pyörän..
 
:
Nyt on tarjouksia pyydelty ja kaupat tehty.

1200 S -15 Punaisena
Touring paketti
Sport paketti
Urban paketti
Maalis-Huhtikuussa pitäisi pyörä saada.
Onneksi pääsee MP-messuilla näkemään pyörän..

:thumbup: , kauppa käy Ducatilla. Mun pikkupani vanheni yhden yön vaihturirivissä ja löysi uuden kodin. Odottelen ison Panin lisävarustelistoja, tosin rallipenkki, jalkatappisarja jne on jo hommattuna. Tumma pleksi, ja ehkä joku teippisarja sekä hiilarinen etuloksu kiinnostaisi.
 
Messuilla kyllä uusi multi vaikutti todella hyvältä, varsinkin verrattuna -13 malliin, mitä tuli viime kesänä koeajettua.

Suurin ja tuntuvin muutos mielestäni oli kuljettajan tila. Tilaa on ihan toisella tavalla kuin -13 mallissa, missä itsellä
ajoasento tuntui, kuin olisi ajanut munat tankissa kiinni.

Ilman kelkka pelleilyjä olisin ostanut jo aiemmin varmaan tuon BMW R 1200 GS -13 mallisen, mutta
nyt kyllä katse kääntyisi myös uuden multin suuntaan... TODELLA tyylikäs peli ja pakko käydä koeajamassa tulevana kautena! :)

Onnea niille, jotka kyseisen pelin on ostanut! Varmasti todella mukava laitos! :thumbup:
 
Koeistunta suoritettu messuilla. Viimeistely on mennyt eteenpäin uudessa mallissa. Vähemmän näkyviä ruuveja katteissa tankin vieressä. Uusi etu kate on omaan silmään tyylikäs, jotenkin massiivisempi, samaa väriä koko nokka. Etupenkki kapeampi ja hallintalaitteet kahvoissa siistit, Toki näki että kyseessä "dummy" pyörä kyseessä näyttelyjä varten tehty. Nippelit ei toimineet ja esim penkkiä ei päässyt nostamaan ylemmäs. Renkainakin oli Pirellin Angelit, kun Scorpiot on ensiasennusrenkaina. Matalalla olevassa etupenkissä polvikulma jäi sevästi tiukemmaksi, mutta yläasennossa lienee ok. Päällepäin muotoilu muutokset vanhaan malliin on kuitenkin aika mietoja.Hyvää ei liene tarvitse muuttaa.
Uusi mittaristo olisi kiva nähdä livenä.Perusmallin lcd näyttökin sisältää enemmän infoa yhdellä katseella kuin aiemmin. Ei tarvitse selailla napeilla valikoita kuten ennen. Tekniikkapuolella lienee parasta cruise, joka pitkällä matkalla ja tylsillä moottoritiesiirtymillä on ihan kiva. Wheelie controllilla ei liene paljon käyttöä. 10lisä hv ihan kiva mutta parasta varmaan koneessa on parantunut alapään vääntö. Traction controllia en arkikäytössä ole paljon nykymallissakaan huomannut, luistokytkin on hieno keksintö vauhdikkaassa ajossa. Kääntyvät valot on suomessa koht turhat koska pimeitä kilometrejä tulee tosi vähän.
2010 ensiesittelyn jälkeen hypetys oli toki ihan eri tasolla. Nyt ominaisuuksia on vaan hiottu asiakkaiden toiveita kuunnellen ja tekniikan kehityksessä on pysytty mukana. Kilpailija pyrkivät tiukasti haastamaan. Kevään vertailutestejä odotellaan mielenkiinnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Etupenkki kapeampi

...ei ihmekään kun mulla ylti varpaat maahan :P

Onkos noihin vanhempiin verrattuna suurtakin eroa? Jokusen vuoden kun odottaa niin saksan hinnat alkais olla mun tasolla, jalat ei oo kuitenkaan kasvaneet enää vuosikausiin :grin:
 
Toimitusaika alkaa selvitä. Jälleenmyyjän mukaan maahantuojan ekan erän tilaus lähdössä ensiviikon alussa ja toimitukset lupailtu maaliskuun loppuun. Pressi startti ja ensiarviot saatanee maaliskuun alkupuolella. Vielä ehtis siis ensi erään kiinni.
 
Komialta näyttää! Millon mahdetaan saada kunnon koeajopätkää...
Oon monasti miettinyt, että miksei muissa pyörissä ole sitä pientä kuralätkää takapyörän päällä (paitsi GS:ssä) koska kyllä se rapa lentää ihan asfaltillakin. Eihän se edes pahan näkönen ole, ainakaan Ducatissa :) Mutta mitä tollasia toisaalta miettimään kun ostaa Ducatin ni se korjaantuu sillä :;):
 
Lisää koeajoarvioita pukkaa. Moottorin luonne vaikuttaisi menneen lempeämpään suuntaan, vaikka itse en koskaan ole Ducatien alakierroksien kulmikkuutta pitänyt häiritsevänä mitenkään. Positiivista on myös, että äänet on vakioputkellakin säilyneet muhevina. Muutenkin kehitystä on tapahtunut hallinta laitteissa, tuulisuojauksessa ja ajo ominaisuuksissa. Touring henkisyys korostuu mutta samalla mahdollistuu agressiivinen superbike tyyppinen ajo tarvittaessa. Juuri niitä ominaisuuksia joita itse diggaan. Tuskin malttaa odottaa puikkohin pääsemistä.:)


http://www.cycleworld.com/2015/03/09/2015-ducati-multistrada-1200-sport-touring-motorcycle-review-first-ride-photos-specifications/


http://www.superbike.co.uk/bike-tests/2015-ducati-multistrada-1200-first-ride/


http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2015/march/2015-ducati-multistrada-1200-dvt-first-ride/


http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-ducati-multistrada-1200-and-1200-s-review/26372.html


http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bike-reviews/ducati/2015-ducati-multistrada-first-test/#.VP05OViKB9A


http://www.bikeworld.co.uk/review-d/263-2015-ducati-multistrada-review
 
Viimeksi muokattu:
Mikä väri sulle tuli? Toi valkoinen näyttää kuvissa hienolta. Esim 899ssä valkoinen oli hieno, mutta vanteet punaisina ei minusta siihen sopineet. Vanhan liiton mukaan Ducatin pitäisi olla punainen tai keltainen, mutta valkoiselle sytyn nykyään. Harkinnassa Paniin on Vulturbiken teippisarja, jossa valkoinen tulee toiseksi pääväriksi.

Muutenhan riskinä on ettei omaansa löydä Alastaron varikolla. :)
 
Mikä väri sulle tuli? Toi valkoinen näyttää kuvissa hienolta. Esim 899ssä valkoinen oli hieno, mutta vanteet punaisina ei minusta siihen sopineet. Vanhan liiton mukaan Ducatin pitäisi olla punainen tai keltainen, mutta valkoiselle sytyn nykyään. Harkinnassa Paniin on Vulturbiken teippisarja, jossa valkoinen tulee toiseksi pääväriksi.

Muutenhan riskinä on ettei omaansa löydä Alastaron varikolla. :)

Eipä noita s paneja taida ruuhkaksi asti varikolta löytyä :thumbup:

Vanhan liiton miehiä ollaan tuksu pitää olla punainen.:)
 
Punainen on minustakin se paras väri. Täytyy varmaan koettaa masinoida jotain Bella Italiassa tms tapahtuvaa näkemistä foorumin Ducatihörhöjen kanssa.
 
Uusi Multi maassa 1.4.2015. Hyvällä säkällä ensiviikolla saadaan ensituntumaa uuteen ajopeliin.:wanna:
Ulos kun katsoo ikkunasta lähinnä kelkkakeleiltä näytää kyllä.
 
Back
Ylös