Uusi MV Agusta F4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kassu2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvin on kulkenut 312R muutaman vuoden.  Lämpenee vaan hitaassa ajossa (<60km/h), onko kukaan löytänyt tähän ratkaisua ?  Tehokkaampi vesipumppu ? onko kokemuksia.
Mikä tässä on ongelma ?. Mun brutalessa ainakin flektit pitää lämmöt aisoissa, vaikka ajaa helsingin ruuhkassa. Kuuma tulee ajaessa kyllä
smile_org.gif
Itse vaihdoin katalysaattorin tilalle arrowin de-cat pipen ja nyt riittää normi flekti myös keskusta ajossa
062802moto_prv.gif

ja penkissä tuli oheistuotteena 8hp lisää
033102beer_1_prv.gif

powercommaderin kanssa tietty nyt pian vielä säätö uudelleen slipareiden kans
baaa.gif

20000km takana ja ainoo ongelma ollu kylmäasemalta tankatessa tullut vesi bensan seassa.... ei käyny oikee ku 3litraa lopulta oli vettä tankin pohjalla...

taidan pitää tän pyörän hamaan loppuun asti
inlove.gif

Hyvin on kulkenut 312R muutaman vuoden.  Lämpenee vaan hitaassa ajossa (<60km/h), onko kukaan löytänyt tähän ratkaisua ?  Tehokkaampi vesipumppu ? onko kokemuksia.
Mikä tässä on ongelma ?. Mun brutalessa ainakin flektit pitää lämmöt aisoissa, vaikka ajaa helsingin ruuhkassa. Kuuma tulee ajaessa kyllä
smile_org.gif
312R-mallissa tätä ongelmaa on ollut. Homma hoituu vaihtamalla vesipumppu ja flektipuhaltimet.

Onpa kaunis ja ilmeisen tehokas & moderni laite tuo uutukainen F4RR.

Pienenä lisäplussana nykyiseen 999R verrattuna myös matkustajan paikka löytyy.
tounge.gif

Onnea vaan kaikille MV Agusta kuskeille. On Agustoissa sitä jotakin. Mulle vain oli aika ahtaan oloinen se vanhempi 2006 F4 1000S, josta luovuin sittemmin. Nyt olisi sama vanha pyöräni myynnissä HD-Centerissä..

Tarttis kai käydä istumassa, onko tuo uusi edelleen saman kokoinen. 999R:ssä kun ajoasento on jopa aika avara eikä rasita kauheasti ranteitakaan.
062802moto_prv.gif

Olen koeajanut lähes kaikki uudet tonniset sportit. Esim.BMW S1000 RR on upea peli,voimaa ja (helppoa)ajettavuutta piisaa.Eli järkihankinta.Mutta MV F4 oli ainoa joka herätti omistamisen halun ja fiiliksen josta prätkällä ajamisessa on kyse.

Olen koeajanut lähes kaikki uudet tonniset sportit. Esim.BMW S1000 RR on upea peli,voimaa ja (helppoa)ajettavuutta piisaa.Eli järkihankinta.Mutta MV F4 oli ainoa joka herätti omistamisen halun ja fiiliksen josta prätkällä ajamisessa on kyse.
Heitetään nyt OT kun eksyin tänne. S1000RR ja nykyinen kawa on ainoat tonniset mitä oon ajanu supersporteista ja pitkälle kuskille oli bemari aivan hirveä. Kawalla vetelee hymyssä suin vaikka koko päivän. MV Agusta on hienon näkönen kyllä mutta mitenkäs sillä pystyy n.190 cm pitkä kaveri ajeleen?

Heitetään nyt OT kun eksyin tänne. S1000RR ja nykyinen kawa on ainoat tonniset mitä oon ajanu supersporteista ja pitkälle kuskille oli bemari aivan hirveä. Kawalla vetelee hymyssä suin vaikka koko päivän. MV Agusta on  hienon näkönen kyllä mutta mitenkäs sillä pystyy n.190 cm pitkä kaveri ajeleen?
Epäilempä että tuntuu ahtaalta kaikki kyykyt. Istuin korkeus omassani on sellainen että joudun paikallaan olessa olemaan päkijöillä, japsit ja bemari ovat ainakin matalampia. Olen 180 cm lyhyt. Kannattaa käydä koe istumassa.

Heitetään nyt OT kun eksyin tänne. S1000RR ja nykyinen kawa on ainoat tonniset mitä oon ajanu supersporteista ja pitkälle kuskille oli bemari aivan hirveä. Kawalla vetelee hymyssä suin vaikka koko päivän. MV Agusta on  hienon näkönen kyllä mutta mitenkäs sillä pystyy n.190 cm pitkä kaveri ajeleen?
MV Agusta F4-malleissa ajoasento oli aiemmin melkoisen äärimmäinen.2010-malleista alkaen kuskille on jätetty enemmän tilaa. Ja aivan uudessa F4RR-mallissa säädettävät jalkatapit antavat mahdollisuuden helpottaa polvien kulmaa ihan merkittävästi.
Itse olen lyhyempi mutta olen kuullut likimain tuon mittaisten viihtyvät 2010-mallin puikoissa. Varmaa vastausta tuohon ei taida saada kuin tekemällä pitkän koeajon!
Tuusmotorissa tuo koeajo voisi onnistua
smile_org.gif

muistaakseni kaikissa ennen 2010 tehdyissä malleissa taisi olla myös säädettävät jalkatapit..? itse suosittelisin vanhempaa mallia kuin kymppi. niissä on enemmän sitä kuuluisaa mv:n luonnetta.
062802moto_prv.gif

RR:n rinnalle R malli vuodelle 2012.
Tehoa (195) eli 6hp vähemmän, Öhlärin alusta ja takovanteet puuttuvat.
My Webpage
Valkoinen näyttää hyvälle vaikkakin puna/hopea mielestäni ainoa oikea väri.

^ Onpa upea ja vieläpä parhaalla värillä. Mihinköhän tää mun jatkuva Agustan diggailu oikein johtaa
biggrin.gif

Eilinen Bella Italia-kokoontuminen keräsi Mustialaan yllättävän ison joukon italokalustoa ja harrastajia. Kaksi- ja nelipyöräisiä ajopelejä oli muutama sata ympäri kartanon puistoaluetta. Hienoa että Suomeen saadaan tällaisia vähän mittavampia tapahtumia!
Moottoripyöristä Ducateja oli runsaasti, jonkin verran Moto Guzzeja, ja joitakin Laverdoja ja Aprilioita. Oman Agustani ohella huomasin yhden F4 312:n ja yhden Brutalen.

Liitetiedostot

• 2012-07-21-074[1]lores.jpg
    2012-07-21-074[1]lores.jpg
    61,6 KB · Katselut: 115
Olisi ollut varmaan hieno tapahtuma tutustua kauniisiin tuotteisiin. Mutta Colnago C50:llä vähän pitkä taival täältä asti..

Back