Juupas, keräsin tässä rohkeutta ja päätin sitten minäkin esittäytyä.. Oon ollut huikeat viikon jo täällä rekisteröityneenä, enkä vielä uskaltanut suuta avata
Elikkäs, tänä kesänä ihan yllättäen ajelin mopokortin ja yhtä yllättäen tuli pihaan pyörä ja lisäksi yhtä yllärinä päälle ajoverneet
Yksi kaunis sunnuntai aamu huomasin huristelevani omalla pyörällä pitkin Jäppilän mutkaisia teitä kohti Pieksämäkeä..
Nyt on kolmessa viikossa kilometrejä tullut vajaa 2tkm
Kaikki kävi siis yllättäen, mutta haave on mielessä itänyt jo pitkän pitkään.. Ehkäpä mies vähän nopeutti asioita ja nyt sitten huristellaan tuolla baanalla yhdessä, omilla pyörillämme
Meillä ei olis toiminut että minä olisin ollut kyydissä tai vieläkään paremmin että mies olis istunut mun kyydissä
Saatetaan ehkä pitää avioliitto kasassa paremmin näin
Ja kuulokkeiden hankintakin on siirretty hamaiseen tulevaisuuteen, käsimerkit toimii todella hyvin
Pyöränä mulla kawan ER-6ähfä ja tykkään... On ehkäpä juurikin sopiva pyörä aloitteluun, muttei siihen varmaan ihan heti kyllästykään
Silmää miellyttää ja madallettu on mulle kääpiölle juurikin hyväksi, harmi vaan kun talvi uhkaavasti tulee
Kuskina oon samanlainen kun muutenkin elämässä, ihan oikee blondi, vaikken blondi olekaan
Eli mut saattaa bongata ihan mistä vaan tekemästä ihan mitä vaan ja silti näytän viattomalta ja ilme on että "en se ollut minä, mutta voitteko auttaa"
Tää paikka näyttää hyvältä ja tyypit täällä tuntuu huikeen mukavilta
Ehkä mun jäljelle jäänyt vapaa-aikani kuluukin täällä sitten hyvin rattoisasti
-S-