• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi org.lainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahinko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli sitten liityttyä. Viime kesän treenaus ER-5 (-00) ja just hankin GSX750F:n matkapyöräilyä varten. Kevättä odotellessa...
tounge.gif

Alkaa näitä uusia jäseniä tulemaan ku sieniä sateella
tounge.gif
Tosin tänä talvena on satanu ihan kiitettävän paljon
biggrin.gif

Varmaan viel saadaa lisää uusia jäseniä, jotka kaikki on tervetulleita joukkoon sekalaiseen
thumbs-up.gif
sport05.gif

Mopo ilmestyi talliin, vaimo(eli minä) kyytiin ja baanalle. Yhden kesän jaksoin istua kyydissä, sitten alkoi polttelemaan ajamaan pääsy.
Noin se aikoinaan kävi... Sittemmin lyöty lusikat jakoon ja neiti ostanu itselleen mopon, nykyään jo toisen.  
biggrin.gif

Eli jotain hyvää saanu tässäkin maailmassa aikaiseksi...
wink.gif

Ja tervetuloa vaan kaikille "uusille".  
bowdown.gif
Hetken kun siinä seurailette ja mopoilu sekä porukka tuntuu vieläkin kiinnostavan, niin kannattaa harkita porukkaan, eli RY:hyn liittymistä. Jos nyt joku ajattelee "saan mä surffata ilmaiseksikin", niin totta se on. Sitä varten tätä työtä tehdään. Mutta, yleensä jo yksi osallistuminen vuoden päätapahtumiin kattaa vuosimaksun.
wink.gif

Pitääpä tässä itsekin ilmottautua vaikka muutaman viestin jo ehtiny kirjoittaa. Huomenna suuri päivä kun yhden välivuoden jälkeen lähden ostamaan pärrän. vm99 Veturi tulee alle
062802moto_prv.gif
. Yamahalta hondamieheksi
033102beer_1_prv.gif
. Suap nähä miten uni tulee silmään..
tounge.gif

Ja täällä ilmoittautuu uusi mopoilija
cool.gif

6v sitten kevarilla viimeks ja viikonloppuna hakemaan ensimmäinen oikea mopo
buttrock.gif

pitaiskohan munki ilmottautuu..  
biggrin.gif
jos liittys "porukkaan" tana vuonna kun vihdoin on pyora alla  
062802jumpie_prv.gif

No niin, kohta se alkaa minunkin motoristitaival. Viime kesänä tuli ajettua kortti, ja pärrän ostin eilen.
smile_org.gif
Nyt sitten vaan odotellaan, että lumet sulaa täällä Tampesterissa ja pääsee harjoottelemaan ajamista
062802moto_prv.gif

Mäkin nyt esittäydyn täällä virallisessa ketjussa, notta terve vaan kaikille!

Vuosikaudet on pitäny kortti ajaa mut autohommilta ei oo kerenny kun vasta tänä keväänä. Pyörä on hankittu ja odottaa vain korttia. Tulen sitten kokoontumisajoihin hidastelemaan ja perää pitämään pikku gikserilläni
thumbs-up.gif

Tervehdys kaikille .orgilaisille! Pitihän se tännekin liittyä kun tulee lueskeltua säännöllisesti täältä hyviä juttuja ja vinkkejä.

nyt kans lisää uusia jäseniä,monta kertaa pitänyt ja pitänyt liittyä! nyt sen tein  
withstupid.gif

Jeps, kai sitä voisi ilmoittautua tännekin. Kortin ajaminen työn alla ja 90-luvun V-Maxeja olen tässä katsellut sillä silmällä, katsellaan nyt milloin sellaisia pääsisi livenä katselemaan ja ostoa harkitsemaan.
Tuttu, joka on paljon pyöriä harrastanut, saa luvan tulla mukaan katselemaan ja testailemaan kun itse on vielä hieman ummikko
withstupid.gif

Back