• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi org.lainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahinko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jee, itsekin ihan uutena täällä ja mielenkiinnolla seurailen keskusteluja!

Kommentoimaan en ole juurikaan uskaltautunut, mutta eiköhän se tästä syksyn mittaan
bowdown.gif

Satana..jos mulla olis oma nurmikko, niin tollasen määkin rakentaisin..."laite" potenssiin kolme.

Helvetin hieno! Huumoria ja ripaus hulluutta!
bowdown.gif

Tääl foorumil joku nälväili Harrikan oleva ruohonleikkuri, niin saako noita HD:n koneella??
tounge.gif
Kyllä kelpais!

Jo jonkin aikaa sivustoa seuranneena ilmoittaudun minäkin joukkoon...  
062802moto_prv.gif
kevättä odottaen... pyörääni kaivaten... hyviä juttuja lueskellen... suunnittelen pölyjenpyyhkimisoperaatiota kera kiillotusrievun
inlove.gif

Tervetuloa uusille!

Tuleepa isoja jäsennumeroita nykyään, joskus omani tuntui todella isolta (edelleen tarkoitan jäsennumeroani
tounge.gif
)
062802moto_prv.gif

Päivää kaikille.
smile_org.gif

Tosiaan, olen sivustojanne jo pari vuotta seuraillut ja nyt tuli vihdoin rekisteröidyttyä. Jäsen hakemuskin olisi nyt tarkoitus laittaa. Pyöränä suzuki gsx 600f -91 Toukokuussa 2009 ostettu ja tulihan sen mittariin viime vuonna jo 17 tkm pitkin Suomen teitä. Ajo kaveri/kavereita vaan puuttuu... Laitoin tonne merkkikohtaiseen osioon myös viestin (uusi tyyppi ja heti ongelmissa pyörän kanssa) Jos joku osais tekniikka huolissa auttaa.

Teretulemast joukkoon kirjavaan
biggrin.gif

Yleensä suht nopeesti tulee apuja tekniikkapuolen kysymyksiin
thumbs-up.gif

Yleensä suht nopeesti tulee apuja tekniikkapuolen kysymyksiin  
thumbs-up.gif
Tervehdys Turkuun, ja tervetuloa joukkoomme kummaan.

Tekniikka kysymyksiin tosiaan saa yleensä avun, kunhan jaksaa lukea kaikki viestit, jossain ketjuissa on enemmän vituilua kuin asiaa, riippuu kysymyksestä. Empä ole kertaakaan jäänyt avutta, kiitos siitä muille ORGgilaisille.

Täällä aikansa juttuja seurannut uskaltautui joukkoon mukaan.. Vaikka pyörä onkin kiinalainen piikki ja olen tyttö..
biggrin.gif

Eli 26v ja Lahdesta, meitä on täällä pienen eläintarhan omaava, viime kesänä pyöriin hurahtanut pariskunta. Avokilla jo kortti ja Kawasaki ER-6N, mulla ei korttia ja pyörä on tammikuussa hankittu joku nevö höörd kiinalainen, mutta mun käytölle sopiva pikkuinen pyörä.
062802moto_prv.gif

Back