Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei olla ennenkään (eikä aloiteta) pahalla katsottu mitään merkkiä, tai kokoa. Yksi sopii toiselle ja toinen toiselle.Täällä aikansa juttuja seurannut uskaltautui joukkoon mukaan.. Vaikka pyörä onkin kiinalainen piikki ja olen tyttö..![]()
Eli 26v ja Lahdesta, meitä on täällä pienen eläintarhan omaava, viime kesänä pyöriin hurahtanut pariskunta. Avokilla jo kortti ja Kawasaki ER-6N, mulla ei korttia ja pyörä on tammikuussa hankittu joku nevö höörd kiinalainen, mutta mun käytölle sopiva pikkuinen pyörä.![]()
Matkalehmäkausi avataan aivan näillä näppäimillä, minun osalta. Ja täällä on hyvä porukka, juttua ja vinkkejä löytyy joka lähtöön. Useampi vuosi tullu luettua näitä ainakin epäsäännöllisesti. Tervetuloa joukkoon kummaan, ja ei muuta kuin turvallisiaHelou helou!
Keltanokkamotoristi Kuopiosta (joskin kotoisin Lappeenrannasta) liittyy joukkoon tummaan/kummaan.
Ellen ihan väärin muista niin taisin lueskella boardia joskus mopoikäisenä vaan enpä tainnut saada silloin paljon irti, nyt epäilemättä asia on toisin.
Kortin ajoin melkolailla tasan vuosi sitten ja pyörän sain hankituksi juhannuksena, nyt siis ensimmäistä kokonaista ajokautta ajamaan.
Niin ja ikää oli kertynyt 23v.