Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, itse olen 159cm mulle ei mitään siitä sanottu, vaikka kun istuin pyörän päällä ja vain varpaat osu maahan.Meinaa pistää hiuka kiukuks.. Kahdesta autokoulusta jo ilmoitettu, että oon liian lyhyvä ajamaan heidän moottoripyöriään. Koulun etsintä jatkukoon ja en nyt mielestäni ihan tappi ole: 164 cm
.![]()
Sama pyörä oli munkin autokoulussa.riippuen tietty ihan autokoulun pyörästä ja kunkin kuskin jalkojen pituudesta verrattuna kokonaispituuteen, mutta ite oon 162 senttinen ja avokin kawa er-6n (samanlainen pyörä kuin autokoulullani on, tosin en aja isolla pyörällä korttiani) ei tuota minkäänlaisia hankaluuksia..![]()
600 shadow kulkee sen minkä säännöt sallii ja huomautuksesta päätellen liikaakin. On mukava ajaa ja voi madaltaa jos vieläkin korkeus ottaa kiinni. Omaa oli jo madallettu ku sen ostin.Entisenä Porilaisena sanoisin kyllä et älä nyt Raumalle kuitenkaan ...U:kissahan minä ensin kävin. Tänään on sitten soittokierros Laitilaan ja sitten Raumalle jollei muu auta...
600:n shadow sopii vaikka miten lyhyelle. On kiva ajaa jne. Kauhean kovaa ei kulje, mutta eihän pyörän päällä saa kiire olla.
Niin ja terve tuloa HelinäX
Hyvän ja pomminvarman pyörän olet hankkinutKolmenkympin kriisiä pukkaa tai jotain, mutta tänä keväänä se pyöräkuume poltti ittensä lopullisesti läpi. Rivakasti liikkeelle ja kuukaudessa on ostettu ajovermeet, pyörä (Honda CBR600F vm -99) ja autokoulukin etenee. Tosinkin lakko vaikeuttaa huomattavasti mun kortin saamista.![]()
Metriäkään en ole uudella pyörällä vielä ite ajanut, tallissa oottelee. Ja polttelee niin p**keleesti. Enkä itse asiassa ole ajanu viimeseen kymmeneen vuoteen muutoinkaan millään moottorilla varustetulla kakspyöräsellä. Joten ehkä mie teen asiat vähän väärässä järestyksessä, mutta nää ei ole ihan aina järkiasioita, toi Cebari oli vain pakko saada. Odottelen kauhulla ja toisaalta ihan innoissani ajotunteja, sitä ku on vähän nössö jo näin aikuisiällä, mutta toivottavasti kun kokemus karttuu ja taidot kehittyy, niin tää on just niin upeeta ku muisti ja mielikuvat ovat antaneet ymmärtää. Mutta se selvinnee tässä kesän mittaan, tai sit musta tulee vaan mummoköröttelijä vaikka onkin ihan kohtuu vehe alla.![]()