• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi org.lainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahinko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moriesta.

15v. mopopoika päätti äidiltänsä kutsunsaaneena tänne liittyä. Tampereella vaikutan ja kesät talvet ajelen
smile_org.gif

Uskaltauduin nyt viimeinkin rekisteröitymään tänne, vuoden verran on tätä foorumia tullut aktiivisesti luettua. Omaa pyörää ei vielä ole (toivottavasti keväällä tähän tulisi muutos) mutta ajettua on tullut jonkinverran kavereiden pyörillä, ikää 38v ja silleen
crazy.gif

Moro kaikille,tästä uus kaiffari riveihin
istun tässä kypärä ja nahkapuku päällä oottamassa ens kesän ratapäiviä  
062802jumpie_prv.gif

Nyt 5vuoden tauon jälkeen liittyy joukkoon lady, alla Suzuki v-strom 650
smile_org.gif
Pari aikaisempaa pyörää ollut. Sijainti Tre.  
tounge.gif

Tere!

Tänne kanssa liityin ,ku tuntuu olevan ihan asiallista keskustelua täällä yhteisössä.

Olen kai myöhäisherännäinen. Ikää nyt kolkyt ja risat.
Kortin ajoin viime syksynä ja täytyy todeta ,että oli helppo homma. 4 viikkoa siin meni (töiden ohella,ei aina niin helppoo järkätä tunteja), kokeet ekalla läpi.
smile_org.gif

Nyt oon jo ihan täpinöissäni,kumpa toi lumi jo sulais
bawling.gif
.Koko talven oon pyörää fiksailut.

Odotan myös kokoontumisia yms
sport05.gif

Pitipä rekisteröityä tännekkin, kun alkoi pänniä motot.netin vaisu moottoripyöräpuoli. Oon reilu parikymppinen kaveri ja ajokkina on nyt CBR600F -98. Piikki-ikä rullattu Yamaha YBR125:lla ja Kawasaki GPZ500S ehti olla vajaan vuoden ennen hondaa.

Uusi kaveri Oulusta, vaikka olenkin lueskellut näitä forumeita jo tasaisen epätasaisesti. Alla iso jenkkicustomi ja ikää 29. Ajokelien odotuksia kaikille

Tere! Tänne kanssa liityin ,ku tuntuu olevan ihan asiallista keskustelua täällä yhteisössä.

Nyt oon jo ihan täpinöissäni,kumpa toi lumi jo sulais
bawling.gif
.Koko talven oon pyörää fiksailut.

Odotan myös kokoontumisia yms
sport05.gif
Keskustelua asiasta ja sen vierestä? Hyvät saa olla suodattimet!
biggrin.gif

Ratapäiville sitten koulutusryhmään harjoittelemaan ettei innostuksissa talven aikana tuunailtu mopotin saa siipeensä.
omg.gif

Juu elikäs olen koko pienen ikäni ihannoinut motoristeja ja niiden kulkupelejä. Itsellä se aikoinaan starttasi mopoilusta ja pelinä tuolloin -91 vuoden Honda Monkey
tounge.gif

Sitten sain lainattua pappa vainaalta sen vertta rahnoo jotta pihalle saatiin rossipöärä, Honda CR 125R -92. Luita meni poikki ja pärrä palasiksi muutamia kertoja.... Ajoin muutamia kisojakin muttei niistä enempiä. Nyt kun toukokuussa mittariini pärähtää 30 vuotta sain junailtua asiat siihen malliin ( vaimon siunaus suurin viivyttäjä...) että tammikuussa tein elämäni ensimmäiset tieliikenteeseen tarkoitetun moottoripyörä hankinnan. Kawasaki ZX-6R vm. 1998. Jotkut tykkää jotkut ei.... ITSE PIDÄN PALJON!!!!!!! Ihan vaan ulkonäkö seikkojen takia koska ajokilsoja ei ole vielä kelien takia siunaantunut yhtään.... Vaan kohta tulee
062802moto_prv.gif

Siinä sitten vietetään tuskallisia lumiaikoja ennen tielle pääsyä ja balsamia haavoille oli jostain saatava. Ja löysin siis tämän moto.orgin pienen haun jälkeen.

ELI HEI VAAN KAIKILLE!!!!!!!!!! Tulen kirjoittelemaan ajatuksistani ja tunteistani tänne tykkäsitte tai ette
033102bebe_1_prv.gif

Tuli hankittua gsx600f -88 ja täältä saaduilla avuilla on moni onkelma ratkennu. Liityin siis porukkaan. Toivottavasti saan mopon liikenteeseen kesään mennessä...
sport05.gif

Hello kaikille!

Raumalainen mopoilija ilmottautuu foorumille.  
smile_org.gif

ei ihan uusi mopojen kanssa mutta foorumilla uusi. Aiemmat pyörät cbr 600 f, -90 cbr 600 f -98 ja zx6r -98. Nyt alla 954 blade -03.
Lisäksi vielä ollut 2 kpl ktm 520 harrastepeleinä.

Back