Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime vuonna foorumille rekisteröityminen toi juuri äsken maksetun jäsenyyden itse ORGilaiseksi. Fiilis on hyvä ja aurinkoinen! ..tulihan se pyöräkin jo viikonloppuna haettua tallista ajoon.
Peukku (siis etusormi) pystyyn ja menoksi! T: Antti Wantaalta
Mutta kai täällä toistaiseksi pyörätönkin mahtuu pyörimään?
Siitä asti on tullu asiaa pohdittua ja viime viikolla ilmoittauduin autokouluun A-kurssille ja loppuviikosta alkais jo teoriat. Pari kuukautta nyt pitäis vielä jaksaa odotella ikärajan täyttymistä että pääsee inssiin. Sitä odotellessa voipikii stressata oikein ajan kanssa ajovarusteiden ja pyörän hankinnasta.Onneksi olkoon loistavan harrastuksen pariin eksymisestä!viime viikolla ilmoittauduin autokouluun A-kurssille
Morjesta vaan kaikille!
Pari viikkoa tullu tätäkii foorumia nyt silmäiltyä ja päätin hypätä sekaan, vaikken vielä kakspyöräistä omistakaan.Mutta kai täällä toistaiseksi pyörätönkin mahtuu pyörimään?
Tosiaan tammikuussa iski hirveä prätkäkuume, mikä nyt hieman yllätti itsenikin kun ei oo aiemmin noita moottoroituja kakspyöräisiä ollu omistuksessa lainkaanSiitä asti on tullu asiaa pohdittua ja viime viikolla ilmoittauduin autokouluun A-kurssille ja loppuviikosta alkais jo teoriat. Pari kuukautta nyt pitäis vielä jaksaa odotella ikärajan täyttymistä että pääsee inssiin. Sitä odotellessa voipikii stressata oikein ajan kanssa ajovarusteiden ja pyörän hankinnasta.
Tänään sitten liityin joukkoonne, minä 44v. ikäinen vanhus.
Jos vaikka johonkin letkan hännille eksyis kesän aikana.

Tänään sitten liityin joukkoonne, minä 44v. ikäinen vanhus.
Jos vaikka johonkin letkan hännille eksyis kesän aikana.

Tuolla EI ole mitään tekemistä sen kanssa milloin on maksanut jäsenmaksunsa. Se kertoo ainoastaan sen milloin kyseinen käyttäjä on perustanut oman nimimerkkinsä foorumille.vasemmassa reunassa kun lukee Liittyi Apr 2011
Kiitos tiedosta.Jäsenmaksun maksaneitä jäseniä on n. tuhat, heidät tunnistaa täällä foorumilla noista "mustista siivistä" tuossa vasemmalla.