Suzu-ukko
MopeDraattori ®
huonoja mopoja ei olekkaan (paitsi kawasaki ja ducati ja suzuki ja yamaha ja honda ja bemari ja ja ja...)
![]()
ktm?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
huonoja mopoja ei olekkaan (paitsi kawasaki ja ducati ja suzuki ja yamaha ja honda ja bemari ja ja ja...)
![]()

Paitsi aloittelevalle trialin harrastajalle. Motocross / enduro taas on parasta aloittaa ahdetulla big block Boss Hossilla. Speedway bikeksi ilokaasu GSXR.Ja aikuisten oikeesti en suosittele Turbo Busaa kenellekään pyöräksi missään vaiheessa!
Olisi varmaan ihan kohteliasta tehdä itsentä tiettäväksi kun on täällä tullut ilta jos toinenkin roikuttua muiden postauksia lukemassa...
Täällä siis suurimman osan vuodesta tamperelainen, kesänsä Helsingissä viettävä motoristin alku. Piikkikortin ajoin 16-vuotiaana, ja vaikka kortti päivittyi niin pyörä ei. Pari vuotta olin ilman, mutta nyt keväällä ostin 535 Viragon. Pyörä on vuosimallia -92, kuski kaksi vuotta vanhempi. Tähän mennessä siinä on ollut koko ajan jotain vikaa, mistä olen perverssillä tavalla iloinen, oppiipahan ruuvaamaan. Suurella mielenkiinnolla olen lueskellut etenkin tuota MP-talli-osiota.
Niin, ja oon sitten tyttökuski.
Nimimerkki En osaa ropailla 
Kesäpäiville nyt sitten lauantaina eiks niin Terwetuloa joukkoonTuo mp-talli-osio taitaa olla ainut mitä en oo lukenut
Nimimerkki En osaa ropailla
Tosi hienoa, et sä osaatKesäpäiville nyt sitten lauantaina eiks niin
![]()
Olisi varmaan ihan kohteliasta tehdä itsentä tiettäväksi kun on täällä tullut ilta jos toinenkin roikuttua muiden postauksia lukemassa...
Täällä siis suurimman osan vuodesta tamperelainen, kesänsä Helsingissä viettävä motoristin alku. Piikkikortin ajoin 16-vuotiaana, ja vaikka kortti päivittyi niin pyörä ei. Pari vuotta olin ilman, mutta nyt keväällä ostin 535 Viragon. Pyörä on vuosimallia -92, kuski kaksi vuotta vanhempi. Tähän mennessä siinä on ollut koko ajan jotain vikaa, mistä olen perverssillä tavalla iloinen, oppiipahan ruuvaamaan. Suurella mielenkiinnolla olen lueskellut etenkin tuota MP-talli-osiota.
Niin, ja oon sitten tyttökuski.

Vetomies sieltä nopeimmasta päästä ilmoittautuu mukaan keskusteluun.
Juu kaiholla kattelin noita alastaron ilmoituksia mutta valitettavasti ainakin kolme seuraavaa vkl taatiaisen kanssa "gineksessä" kotosalla kun vaimo on töissä että jäänee ens kesän puolelle tuo ratailu ja aikalailla luulisin että keskittynee tuonne ahvenistolle koska sinne ei ole järin pitkä matka, näes alfassa ei ole koukkua eikä mulla ole liioin kärryä ja tuon MAN:in liikuttaminen on kohtuu kallista koska ainetta menee 25-30l satkulla. Kaikki muuta radat tahtoo olla lähellä länsirannikkoa ja useamman sadan kilsan päässä...Tervetuloa hyvin "koukuttavan" harrastuksen pariin!![]()
Kannattaako suosiolla odotella? Melko negatiivista palautettu tuntuu jokaisesta autokoulusta löytyvän.
2. Millaiset ajovarusteet kannattaisi alkuun hankkia? Ovatko eri valmistajien kaksiosaiset asut yhteensopivia toistensa kanssa vai käyttääkö jokainen valmistaja omaa mekanismia takin ja housujen kiinnittämiseen? Eri kypärämalleja ja -valmistajiakin tuntuu löytyvän pilvin pimein ja kalliitkin mallit tuntuvat keräävän parjauksia foorumeilla. Valitsenko vain sen, joka sopii parhaiten omaan kalloon? Tällä hetkellä näyttää olevan paljon -30%/-40% -tarjouksia, pyörivätkö samat "tarjoukset" ympäri vuoden vai kannattaako ajovarusteet hankkia nyt?