vuohi
New member
Ja jos joku sattuu ajamaan roketilla viereen niin sitten illuusio on ainakin varmaTuohan näyttää ihan Honda Rebeliltä... Ja se ei ole hyvä asia se.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja jos joku sattuu ajamaan roketilla viereen niin sitten illuusio on ainakin varmaTuohan näyttää ihan Honda Rebeliltä... Ja se ei ole hyvä asia se.![]()
Amerikassa on suunniteltu tuo uusi thunderbird.vai thaimaassako on suunniteltukin..varmaan![]()
Ihan rehellinen kysymys, vaikkei topikkiin liitykkään: Söinkö mä sun eväät, vai mikä mättää?(No, olisiko parempi, että pysytte siellä omalla foorumilla, josta minä pysyn ylläpidon mieliksi poissa ja jätätte tilaa näille mielipiteille, joille moista ei löytynyt teidän foorumilta. r.i.p.)
Minulle taas mieleen tulee akuankka-Kawa LTD454. Eikä sekään ole hyvä asia...Tuohan näyttää ihan Honda Rebeliltä... Ja se ei ole hyvä asia se.![]()
Onko se tuo alempi? Yliporattu kustomi yliporatulla gs500 koneella? Eihän tuossa oo mitään hienoa versus rocketti??Tuohan näyttää ihan Honda Rebeliltä... Ja se ei ole hyvä asia se.![]()
![]()
![]()
Kauneushan on katsojan silmässä, kuten sanonta kuuluu.Onko se tuo alempi? Yliporattu kustomi yliporatulla gs500 koneella? Eihän tuossa oo mitään hienoa versus rocketti??Tuohan näyttää ihan Honda Rebeliltä... Ja se ei ole hyvä asia se.![]()
![]()
![]()
No juu, tuohon segmenttiin se kyllä osuu oikein hyvin. Etenkin jos tilanne on se, ettei japseihin koske pitkällä tikullakaan, eikä H-D:tä ole varaa ostaa.Tämän pyörän tarkoitushan oli tulla nimenomaan American/Speedmasterin ja Rocketin väliin ja siihen se istuu kuin nenä otsan alle.
Mitä hintaan tulee...
Japseihin en edes vertaa, koska mulle ne eivät ole vaihtoehto, ei millään pahalla japseja kohtaan...
Totta turiset. Itseäni vain kiinnosti aihe ajatuksena se, josko seuraavaksi vaihtaisi Thunderbirdiin, mutta asiaa ja pyörää tutkittuani en usko näin käyvän. Tosin jostain syystä muutenkin on katse suunnattuna ehkäpä Moto-Guzzin suuntaan seuraavaksi.Turha niistä on sen enempää vääntää.
No miksi sitten pyytää tarjouksen kun kerran tietää ettei kauppoja tule kuitenkaan vaikka hyvittäisi kuinka paljon, paitsi jos kauppias olisi isosti väliä maksanut niin jo vain mietintämyssy lämpenemään, tai ehkäpä The aromipesä kypsyttäisi mielen kaupantekokuntoon, lompsaa tuskin sekään lihottaisi!tykkäsin pyörästä ja ainoastaan palkansaajan pelimerkkien vähyys ja haluttomuus ottaa kovasti velkaa estää hankkimasta tuota.
Tarjouksen pyysin ja kun Sakke kovasti oli sitä mieltä, ettei voi hyvittää niin hyvin vanhasta mopedista kun on alkup. ketjut ja rattaat.
Kiitokset Sakelle, säästi minulle melkoisen tukun rahaa.
Guzzithan on mageita pelejä...sellaisen voisi joskus itsellekki vielä hommata...saa nähdäTotta turiset. Itseäni vain kiinnosti aihe ajatuksena se, josko seuraavaksi vaihtaisi Thunderbirdiin, mutta asiaa ja pyörää tutkittuani en usko näin käyvän. Tosin jostain syystä muutenkin on katse suunnattuna ehkäpä Moto-Guzzin suuntaan seuraavaksi.Turha niistä on sen enempää vääntää.![]()
Alle 16 viestiä vuodessa ja mun kirjoitukset toimii näin tehokkaasti. Taidan olla parempi tässä kuin luulinkaan. No, parempi silti lopettaa kaltaistesi perässähiihtäjien provoaminen, jos maltan.No miksi sitten pyytää tarjouksen kun kerran tietää ettei kauppoja tule kuitenkaan vaikka hyvittäisi kuinka paljon, paitsi jos kauppias olisi isosti väliä maksanut niin jo vain mietintämyssy lämpenemään, tai ehkäpä The aromipesä kypsyttäisi mielen kaupantekokuntoon, lompsaa tuskin sekään lihottaisi!tykkäsin pyörästä ja ainoastaan palkansaajan pelimerkkien vähyys ja haluttomuus ottaa kovasti velkaa estää hankkimasta tuota.
Tarjouksen pyysin ja kun Sakke kovasti oli sitä mieltä, ettei voi hyvittää niin hyvin vanhasta mopedista kun on alkup. ketjut ja rattaat.
Kiitokset Sakelle, säästi minulle melkoisen tukun rahaa.
Ihan vaan esimerkkinä tämä otos omista ristiriidoistasi, toisia syyttelet mielinmäärin jos vähänkään erehtyy olemaan erimieltä kuin sun omat ja tunnetut ehdottomat mieli(puoliset)piteet.
Noi putket on kyl hirveet heti vaihtoon,josin tai akran räniiin nii jot sit olis paljon parempi ja huggeri,bellypan,undertail,ducktail,cocktail vielä ni vot.No tää versio ei ainakaan rebeliltä näytä![]()
![]()
Joo-o, taitaa se olla se ISO.Onkos tää nyt se ISO paralleltwin? Jos niin miten vertautuu 1900 Yamaha Midnight Stariin tai esim. M1800R suzukiin?
Tätä mäkin kuvittelin ja yllätyin kun hintalapussa luki, jotta 15290 pidin sitä kohtuullisena.ei kai tuo uutena voi maksaa enempää kuin n. 15te? Vai voiko?